abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68547850
wij hebben een fotograaf, een goede vriend van me gaat 't doen Voor de rest hebben we alle drie locaties bekeken en gaan we volgende week knopen doorhakken.

Dan nog op zoek naar iemand voor de bruidstaart
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_68548086
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen
Gefeliciteerd!
Een jurk op de gok via internet kopen, je moet het maar durven.

@aurum: fijn dat dat geregeld is.
Als de taart ook budget moet zou ik eens rondkijken in het taarten en cupcakes topic in CUL of op www.deleukstetaarten.nl Daar maken ze ware kunststukjes en vaak veel goedkoper dan een bakker.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:05:45 #243
145492 CyclingGirl
CapFab fan
pi_68550186
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen

Maar ik heb nog wel een leuke tip! Ik heb mijn jurk online in China besteld via www.9lover.com
Ik wilde eigenlijk gaan voor een feestelijke jurk, avondjurkachtig, maar helaas waren deze jurken vaak te kort. Enige optie was om iets te laten maken, maar dat werd me veel te duur.
Na wat gegoogle kwam ik op bovengenoemde site. Hier heb ik mijn jurk besteld. Binnen vier weken was hij binnen. Helaas was een deel niet helemaal goed, maar na een uitgebreide mail is mij een vervangend exemplaar opgestuurd. Deze was binnen 2 weken binnen! Super goede service!
Het vereist wat stalen zenuwen, mailtjes in het engels, nauwkeurig opmeten en omrekenen naar inches en als het dan uiteindelijk aankomt moet het nog gestreken worden, maar het was een besparing van ongeveer 1800 euro!!!!
En nee, ik heb er nog steeds geen aandelen.
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?
Haters gonna hate.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:31:36 #244
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_68550563
Wij moeten eigenlijk alleen nog cadeaus regelen voor de getuigen en wat kleine boodschappen doen. Dan is alles wat al geregeld kan zijn geregeld. Afspraken voor ophalen van de kleding staan al en afspraak met de ambtenaar ook.

Nu lekker genieten van de zonnebanken en het mooie weer
O+ 11-06-2009 O+
pi_68554242
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?
^^ En zit er ook een hoepelrok bij? Of zit dat er al in?

@ Mimu: Ik ga neuzen, bedankt iig voor het meedenken!

Trouwens wellicht dat mensen hier nog ideeen hebben; wij willen als 'feest' gaan bbq-en. De lokatie die wij het mooist vinden heeft een tuin waar geen versterkte muziek mag worden afgespeeld.

Om nou iemand met een akoestische gitaar te laten spelen, dat vinden wij een beetje pauperig (Ik krijg er zo'n zwerver die bedelt om geld gevoel van ).

Maar ik en mijn vriend weten niet wat we voor de rest kunnen qua achtergrondmuziek.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_68554271
Mensen: Doe het niet!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:48:47 #247
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68557064
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
Mensen: Doe het niet!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68557088
Nog maar iets meer dan 2,5 jaar en dan ben ik officieel 1 jaar getrouwd
pi_68564699
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:44:14 #250
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_68603602
Op mijn hyves staat een snapshot van tijdens de dag maar ik heb de officiele foto's nog niet binnen helaas.
Als ik die heb zal ik wat posten.

Volgens mij is een hoepel niet inbegrepen, maar ik had sowieso geen hoepel, maar ze reageren supersnel op emails dus je zou ze het kunnen vragen.

Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de stof, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb. Ik vond het wel opmerkelijk dat de meneer van de stomerij vertelde dat hij de stof erg goed vond omdat het goed te reinigen was. Klopte ook want de jurk is weer perfect schoon. Zo was ie niet toen ik hem daar naar toe bracht (regenachtig weer en geen bruidsmeisjes )
That's the way the cookie crumbles
  zondag 3 mei 2009 @ 19:59:30 #251
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68631543
*Poink Poink* ... tjoep omhoog !

Volgende week zaterdag ga ik een proefkapsel doen..
En de woensdag erna 13 mei, mag ik mijn jurk doorpassen..

Vandaag nog maar 50 dagen !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_68634107
Was het topic even kwijt, maar weer gevonden!

Hier nog 5 weken tot de grote dag! Bijna alles is geregeld. Ik ga in een hele mooie jurk, was niet de bedoeling. Ik ging voor de lol jurken passen en toen kwam ik deze tegen, was de allerlaatste die ik aan had. Vind hem zo mooi! Schoenen heb ik ook al gevonden, was nog een heel gedoe omdat ik niet in het wit trouw. Maar uiteindelijk is het gelukt
Voor hadden we een heel mooi pak gevonden, maar helaas was het te groot en moest het besteld worden. Vorige week kregen we te horen dat het niet meer geleverd kon worden. We moeten dus nog op zoek naar een pak

We gaan na het stadhuis naar een heel leuk café in ons dorp waar we receptie/borrel hebben. Verwachten ongeveer 80 mensen. We hebben nog geen afmeldingen. Moeten even bedenken of we nog meer hapjes willen aanbieden dan alleen de bruidstaart. Weet nog niet zo goed wat handig daarin is, iemand een idee?
Na het stadhuis gaan we met familie en getuigen uit eten in een erg leuk restaurant. Heb er in ieder geval erg veel zin in!

Bruidstaart maak ik samen met een vriendinnetje en als bedankjes geven we mini-cupcakes mee naar huis. Ook die moeten nog gebakken worden. Heel karwei maar wel erg leuk!

Nu moet ik nog bedenken wat ik met mijn haren wil doen en hoe ik opgemaakt wil worden. Waarschijnlijk blijft alles heel basic want ik in bruidsjurk is al een wereldschok, haha.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:22:26 #253
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68637220
Poezebeest, wat een stump zeg, van dat pak van je vriend..
Mijn vriend heeft zijn pak bij Setpoint gekocht.. Geen trouwpakken winkel, maar wel zeer ok!
Binnen een week was hij binnen, helemaal klaar en vermaakt !

Ik weet niet hoelang je receptie duurt, maar wij geven geen receptie..
Ik laat in de avond op het feest fingerfood en gewoon borrelhapjes voorbij schuiven..
Heul simpel, maar iedereen lust dat wel..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_68637485
Wij hadden ook geen echt trouwpak gevonden, maar gewoon een mooi pak.

Wij hebben 's middags een borrel met taart en ik wil er nog iets bij, iets van broodjes of sandwiches aangezien er nog best wat mensen van ver moeten komen en dus tijdens lunchtijd in de auto zitten.
pi_68640255
Is er een verschil tussen een pak en een trouwpak?
pi_68642023
geen idee eigenlijk.

En toch he, blijft een trouwiets qua kleding voor mij wel in mijn achterhoofd. Net een site gezien van iemand die dingen maakt op maat. Maar even gemailed wat ik ongeveer kwijt ga zijn voor een broek met top. Ik vind het zo moeilijk. Mijn hoofd en hart zeggen nu allebei zo iets anders....
*poef* nu is het weg
  maandag 4 mei 2009 @ 09:44:01 #257
145492 CyclingGirl
CapFab fan
pi_68646338
Nou wat wel fijn is dat als een man niet zo een pinguin pak neem maar een leuk casual pak hij dat ook na het trouwen eens ergens kan dragen zeg maar. Met je trouwjurk kan dat niet.
Haters gonna hate.
pi_68648088
Mijn en ik gaan over zo'n vier maandjes trouwen.
Wij willen het simpel en klein houden. Alleen oma, ouders, broers en zussen en dan uit eten. En een aantal mensen en vrienden gaan we koffie met gebak doen. Verder willen we niets doen. De familie weet dat we gaan trouwen en dat we het klein houden.

In de trouwkaarten hebben we nu dus een aantal verschillende teksten. De enige tekst waar ik niet helemaal uit kom is degene voor de mensen die we alleen op de hoogte stellen. En nergens voor uitnodigen.
Iemand een idee voor een tekst?

Alvast bedankt.
  maandag 4 mei 2009 @ 13:03:27 #259
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_68652683
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef xWUPPIEx het volgende:
Mijn en ik gaan over zo'n vier maandjes trouwen.
Wij willen het simpel en klein houden. Alleen oma, ouders, broers en zussen en dan uit eten. En een aantal mensen en vrienden gaan we koffie met gebak doen. Verder willen we niets doen. De familie weet dat we gaan trouwen en dat we het klein houden.

In de trouwkaarten hebben we nu dus een aantal verschillende teksten. De enige tekst waar ik niet helemaal uit kom is degene voor de mensen die we alleen op de hoogte stellen. En nergens voor uitnodigen.
Iemand een idee voor een tekst?

Alvast bedankt.
Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag was
O+ 11-06-2009 O+
pi_68652727
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Iets met een wat langere jas, toch? Staat helemaal niet zo mooi bij veel mannen
  maandag 4 mei 2009 @ 13:15:24 #261
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_68653069
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef bigbird het volgende:

[..]

Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag was
LOL gaan wij ook doen. We trouwen op 20 september in Italië en willen op die dag daar ter plekke alle kaartjes op de bus doen met de tekst: wij zijn zojuist getrouwd in San Gimignano en willen jullie hiervan graag op de hoogte brengen.
etc etc.

Kaartje zelf hebben we ook al gezien alleen zal de tekst voorop vertaald moeten worden naar het Italiaans, nu nog een drukker vinden die dat wil verzorgen omdat je altijd uit standaard kaartjes kunt kiezen

b.t.w. we hebben 2 getuigen geregeld die ook de hele week bij ons zullen zijn ter plekke.. dit gaat echt een geweldige trouwerij worden. lekker groots in het klein (6 personen incl ons)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_68653362
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef bigbird het volgende:

[..]

Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewaren ). En ook wanneer.
En een aantal zijn al niet zo blij met het feit dat we het klein houden.
En ik weet ook wel dat het onze eigen keuze is. En we laten ons echt niet overhalen tot dingen die we niet willen en kunnen maar goed een kaartje is wel het minimale.

We hebben al iets gedacht in de trend van : Wij hebben ervoor gekozen dit in besloten kring te vieren.
Maar ik twijfel er nog wat over.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:28:28 #263
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_68655123
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef xWUPPIEx het volgende:

[..]

Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewaren ). En ook wanneer.
En ik weet ook wel dat het onze eigen keuze is. En we laten ons echt niet overhalen tot dingen die we niet willen en kunnen maar goed een kaartje is wel het minimale.

We hebben al iets gedacht in de trend van : Wij hebben ervoor gekozen dit in besloten kring te vieren.
Sjah das wel een lastige inderdaad. Persoonlijk zou ik mensen die niet uitgenodigd worden ook geen kaartje sturen Ook al weten ze de datum al. Meer omdat ze gewoon hebben te respecteren hoe jullie keuzes zijn. Mensen die het wel leuk vinden en niet veel uitmaakt laten toch wel wat van zich horen via een kaartje oid denk ik zo.
O+ 11-06-2009 O+
pi_68655825
Ik snap werkelijk niet waar mensen zich mee bemoeien als ze boos zijn dat je geen groot feest geeft en ze dus niet uitgenodigd zijn.
We hebben hier ook al commentaar gehad van een oom en tante van mijn vriend. We zien die mensen twee keer per jaar op de verjaardagen van mijn schoonouders. Toen we een feestje gaven om ons huis in te wijden en we iedereen een kaartje hadden gestuurd om ze uit te nodigen zijn ze niet gekomen en hebben ze niets laten horen, we hebben ze al eens hier op een verjaardag uitgenodigd waarbij ze ook niet zijn gekomen en we hebben nog nooit een uitnodiging van hun kant ontvangen voor verjaardagen of zoveel-jarige huwelijksfeestjes en nu zijn ze boos dat ze niet uitgenodigd zijn voor onze bruiloft waarvan ze weten dat we die alleen met ouders, broers en zussen en een paar heel goede vrienden vieren?!
Echt, WTF.
Ze snappen zelf ook wel dat de band niet dusdanig is dat zij bij dat kringetje mensen horen die voor ons heel belangrijk zijn. We kunnen goed met ze opschieten op die verjaardagen maar meer dan dat is er gewoon niet. Als we een groot feest hadden gegeven waren ze uitgenodigd, net als alle andere ooms en tantes, maar dat is nu eenmaal niet zo. Net zoals wij voor hun niet in dat kringetje horen en we dus niet zijn uitgenodigd op hun 25-jarig huwelijksfeest en dat vind ik ook prima.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:14:20 #265
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_68656710
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef xWUPPIEx het volgende:

[..]

Doe zoals ikke.. stuur de kaartjes op je trouwdag zelf. Waarom een kaartje van te voren sturen als je ze toch niet uitnodigt. slaat nergens op. Het is niet jouw fout dat ze het al weten en zich gepasseerd voelen (net zoals mijn familie en schoonfamilie die eisen dat het hun cq familie feestje is (boelsjips))
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_68657816
Als wij kaarten sturen dan doen we dat alleen aan mensen die uitgenodigd zijn.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:51:48 #267
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68658028
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
ja.... 300 euro ongeveer
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 4 mei 2009 @ 18:21:07 #268
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68663430
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

LOL gaan wij ook doen. We trouwen op 20 september in Italië en willen op die dag daar ter plekke alle kaartjes op de bus doen met de tekst: wij zijn zojuist getrouwd in San Gimignano en willen jullie hiervan graag op de hoogte brengen.
etc etc.

Kaartje zelf hebben we ook al gezien alleen zal de tekst voorop vertaald moeten worden naar het Italiaans, nu nog een drukker vinden die dat wil verzorgen omdat je altijd uit standaard kaartjes kunt kiezen

b.t.w. we hebben 2 getuigen geregeld die ook de hele week bij ons zullen zijn ter plekke.. dit gaat echt een geweldige trouwerij worden. lekker groots in het klein (6 personen incl ons)
Klinkt super!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:55:27 #269
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_68690979
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja.... 300 euro ongeveer
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:57:22 #270
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_68691053
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Klinkt super!
Tnx dear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')