Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen![]()
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen![]()
Maar ik heb nog wel een leuke tip! Ik heb mijn jurk online in China besteld via www.9lover.com
Ik wilde eigenlijk gaan voor een feestelijke jurk, avondjurkachtig, maar helaas waren deze jurken vaak te kort. Enige optie was om iets te laten maken, maar dat werd me veel te duur.
Na wat gegoogle kwam ik op bovengenoemde site. Hier heb ik mijn jurk besteld. Binnen vier weken was hij binnen. Helaas was een deel niet helemaal goed, maar na een uitgebreide mail is mij een vervangend exemplaar opgestuurd. Deze was binnen 2 weken binnen! Super goede service!
Het vereist wat stalen zenuwen, mailtjes in het engels, nauwkeurig opmeten en omrekenen naar inches en als het dan uiteindelijk aankomt moet het nog gestreken worden, maar het was een besparing van ongeveer 1800 euro!!!!
En nee, ik heb er nog steeds geen aandelen.
^^ En zit er ook een hoepelrok bij? Of zit dat er al in?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
Mensen: Doe het niet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag wasquote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef xWUPPIEx het volgende:
Mijnen ik gaan over zo'n vier maandjes trouwen.
Wij willen het simpel en klein houden. Alleen oma, ouders, broers en zussen en dan uit eten. En een aantal mensen en vrienden gaan we koffie met gebak doen. Verder willen we niets doen. De familie weet dat we gaan trouwen en dat we het klein houden.
In de trouwkaarten hebben we nu dus een aantal verschillende teksten. De enige tekst waar ik niet helemaal uit kom is degene voor de mensen die we alleen op de hoogte stellen. En nergens voor uitnodigen.
Iemand een idee voor een tekst?
Alvast bedankt.
Iets met een wat langere jas, toch? Staat helemaal niet zo mooi bij veel mannenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Is er een verschil tussen een pak en een trouwpak?
LOL gaan wij ook doen. We trouwen op 20 september in Italië en willen op die dag daar ter plekke alle kaartjes op de bus doen met de tekst: wij zijn zojuist getrouwd in San Gimignano en willen jullie hiervan graag op de hoogte brengen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef bigbird het volgende:
[..]
Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag was
Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewarenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef bigbird het volgende:
[..]
Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag was
Sjah das wel een lastige inderdaad. Persoonlijk zou ik mensen die niet uitgenodigd worden ook geen kaartje sturenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef xWUPPIEx het volgende:
[..]
Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewaren). En ook wanneer.
En een aantal zijn al niet zo blij met het feit dat we het klein houden.
En ik weet ook wel dat het onze eigen keuze is. En we laten ons echt niet overhalen tot dingen die we niet willen en kunnen maar goed een kaartje is wel het minimale.
We hebben al iets gedacht in de trend van : Wij hebben ervoor gekozen dit in besloten kring te vieren.
Maar ik twijfel er nog wat over.
Doe zoals ikke.. stuur de kaartjes op je trouwdag zelf. Waarom een kaartje van te voren sturen als je ze toch niet uitnodigt. slaat nergens op. Het is niet jouw fout dat ze het al weten en zich gepasseerd voelen (net zoals mijn familie en schoonfamilie die eisen dat het hun cq familie feestje is (boelsjips))quote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef xWUPPIEx het volgende:
[..]
Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewaren). En ook wanneer.
En een aantal zijn al niet zo blij met het feit dat we het klein houden.
En ik weet ook wel dat het onze eigen keuze is. En we laten ons echt niet overhalen tot dingen die we niet willen en kunnen maar goed een kaartje is wel het minimale.
We hebben al iets gedacht in de trend van : Wij hebben ervoor gekozen dit in besloten kring te vieren.
Maar ik twijfel er nog wat over.
ja.... 300 euro ongeveerquote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Is er een verschil tussen een pak en een trouwpak?
Klinkt super!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
LOL gaan wij ook doen. We trouwen op 20 september in Italië en willen op die dag daar ter plekke alle kaartjes op de bus doen met de tekst: wij zijn zojuist getrouwd in San Gimignano en willen jullie hiervan graag op de hoogte brengen.
etc etc.
Kaartje zelf hebben we ook al gezien alleen zal de tekst voorop vertaald moeten worden naar het Italiaans, nu nog een drukker vinden die dat wil verzorgen omdat je altijd uit standaard kaartjes kunt kiezen
b.t.w. we hebben 2 getuigen geregeld die ook de hele week bij ons zullen zijn ter plekke.. dit gaat echt een geweldige trouwerij worden. lekker groots in het klein (6 personen incl ons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |