abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:26:12 #51
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67810781
BigBird, wat verdrietig. Gecondoleerd.

Kaatjejannie, jij gefeliciteerd, klinkt erg romantisch.

Reclame die er bij mij nu naast staat: Nog Single? Vind gratis een date......

Ik heb van De Verloofde een ring gekregen toen hij me vroeg. Die vind ik zo mooi dat ik het zonde vind om er nog een echte trouwring bij uit te zoeken voor aan mijn andere hand. Lief neemt de meest simpele versie van mijn verlovingsring (gewoon rond en witgoud) en ik wil graag nog een dunne ring bij de mijne aan, voor de vorm. Dan is die van mij wat breder, dat vind ik wel mooi.
En ik ben het nu al beu dat we nog zo lang moeten wachten. Gelukkig trouwt mijn nichtje deze zomer, kunnen we daarvan genieten. (Wantja, trouwen, trouwen, strikjes op je mouwen.)

Maneki, ik zag de foto van jullie tent. Heeeeel gaaf!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67814872
Ik heb van mijn lief een ketting gekregen. Ringen hadden we een maand of twee al uitgezocht en we hebben besloten om van die ringen gelijk nu onze trouwringen te maken. Die hoeven we dus niet meer uit te zoeken.
*poef* nu is het weg
pi_67821537
Ik kreeg ook een ring bij mijn verloving. Hij had voor zichzelf ook een soortgelijke ring erbij gekocht, dus dat was wel romantisch We hebben deze ringen niet als trouwringen omdat hij niet gekocht had wat we eigenlijk wilden omdat dat toen te duur was. Dus alsnog trouwringen geregeld nadat we verloofd waren

Voel me leeg en vreemd .. Sinds maandagmiddag loop ik op een soort automatische piloot en ik merk dat er veel dingen langs me heen gaan .. Het blijft een raar gevoel dat ze er niet meer is op onze dag en met bbq's in de zomer en verjaardagen (zaterdag zou ze jarig zijn..) en zo nog vanalles... Veel mensen begrijpen het niet omdat ze geen familie was, maar voor mij was ze dat na al die jaren echt wel..
O+ 11-06-2009 O+
pi_67823301
we hebben het er gisteren nog 's over gehad, en het worden wrsch tóch ringen..

ondanks dat ik 't niet geweldig vind zitten, vind ik het toch wel het leukst en zal met trots hem dragen straks we nemen wel heul simpele ringen, geen poespas, want dat past ook heul niet bij ons
Ja doei.
pi_67825439
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:

ondanks dat ik 't niet geweldig vind zitten, vind ik het toch wel het leukst en zal met trots hem dragen straks we nemen wel heul simpele ringen, geen poespas, want dat past ook heul niet bij ons

deze hebben wij. Titanium met zwart rubber.
*poef* nu is het weg
pi_67827121
Ik hou ook van simpele ringen Vind ze errug mooi Kaatjejannie
O+ 11-06-2009 O+
pi_67829018
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:

Ik vind van die titaniumringen wel wat voor jullie. Beetje stoer/strak, en is ook nog betaalbaar. En: het gevoel van een ring dragen, dat went.

Ik moet mijn trouwring&verlovingsring kleiner laten maken i.v.m. gewichtsverlies, ben als de dood dat ik ze kwijtraak
pi_67830751
vind ze ook wel mooi ja zal ze eens aan laten zien
Ja doei.
pi_67831432
Ik zou geloof ik ook niet graag op wereldreis gaan met ringen van 2000 euro per paar... Dan zit je met 200 euro voor een paar echt sjieke titaniumexemplaren toch beter!
pi_67831488
juh! indeed.. en los daarvan, ik ben zo iemand die ik weet niet hoeveel setjes oorbellen enzo per jaar verslijt

ik raak alles kwijt en nou ja, het zou uberhaupt kut zijn als je je trouwring verliest, maar als die dan ook nog >1000 euro kostte
Ja doei.
pi_67832781
Deze ringen waren onder de 100 euro per stuk. Meer moet ik ook echt niet aan mijn vinger hebben. Ik zou hem dan ook niet durven dragen.
Mijn vriend is ook echt geen ring drager. Daarom houden we deze ook bij de bruiloft. We zijn tevreden met deze ring en gewend aan deze ring.
*poef* nu is het weg
pi_67833287
dat rubber is wel heel tof trouwens (ivm de motoren).

heb je er een linkje van?
Ja doei.
pi_67835187
dank je!
Ja doei.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:10:40 #65
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67838361
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

deze hebben wij. Titanium met zwart rubber.

leuke ringen

de ringen die wij mooi vonden, kunnen we in mijdrecht laten maken voor ¤900 minder.. vond ik toch veel geld.. is de moeite waard om over te denken..
Be happy with the little things in life
pi_67856554
@ BB wat een triest bericht!
Dit topic wordt zo onderhand een 'emotional rollercoaster', met blije en droeve berichten door elkaar heen... net het echte leven...

@ Kaatjejannie, wat leuk! En wat een mooie ring! Wij hebben zelf beiden ook zo'n ring, alleen langs de randen glanzend en in het midden (daar waar de rubberen rand loopt) is het hetzelfde materiaal maar dan gematteerd. Die ringen hadden we al als vriendschaps-/relatieringen, en we vonden het onzin om dan voor veel geld een nieuwe set trouwringen aan te schaffen. Die ringen vonden we gewoon al heel mooi en het gaat ons meer om de symboliek dan om het materiaal
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_67856732
Zijn er eigenlijk meer mensen die "klein" getrouwd zijn, of klein gaan trouwen ? We hebben nu 19 mensen op de lijst staan die uitgenodigd worden, maar we komen nu wel in zo'n grijs gebied. Ik vond het qua aantal wel goed zo. Maar dr borrelen wel steeds wat namen naar boven die ik er ook wel bij zou willen hebben.

We hebben het gister tegen de schoonfamilie verteld. Het eerste schoonzusje reageerde erg mat. Ze is 37, vrijgezel, maar zou zelf ook graag trouwen.Wij zijn de eerste uit de familie die trouwt en ik kan me idd voorstellen dat het haar staakt dat zij niet de eerste is. Ze is immers ook de oudste van de 4 kinderen. Daarna mijn andere schoonzusje en zwager. Die reageerde geweldig. Was echt leuk!!
Ik begin het me steeds meer te beseffen. We gaan gewoon trouwen. Wij
*poef* nu is het weg
  donderdag 9 april 2009 @ 11:04:56 #68
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67856791
Wat leuk om te zien dat iedereen zo'n andere smaak heeft.
O, is het al 2010?
Maneki, kom 's vertellen over je vorderingen?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67856853
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat rubber is wel heel tof trouwens (ivm de motoren).

heb je er een linkje van?
Hou er wel rekening mee dat rubber niet erg slijtvast is; het gaat niet een heel leven mee.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:10:39 #70
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67856947
contract met de weddingplanner is getekend en de eerste officiėle aanbetaling is ook gedaan. Lijkt erop dat het nu toch definitief geregeld gaat worden voor zover de weddingplanner niet al afspraken voor ons gemaakt heeft. Wel spannend verder eigenlijk.

verder wil ik (alle) nieuwe welkom heten natuurlijk en sterkte aan BB wensen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 9 april 2009 @ 11:13:09 #71
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67857028
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die "klein" getrouwd zijn, of klein gaan trouwen ? We hebben nu 19 mensen op de lijst staan die uitgenodigd worden, maar we komen nu wel in zo'n grijs gebied. Ik vond het qua aantal wel goed zo. Maar dr borrelen wel steeds wat namen naar boven die ik er ook wel bij zou willen hebben.
-knip-
Wij gaan in het klein trouwen, dat wil zeggen wij 2 en dan de beste vriend met zijn vriendin van mijn vriend,ehm..., verloofde en mijn beste vriendin met haar aanstaande. Reden hiervoor is dat we in het buitenland trouwen en familie er niet bij kan of wil zijn. maar wij zijn daar niet geheel rouwig om hoor
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_67858314
Mijn schoonvader is eindelijk weer wakker na 4,5e week in slaap gehouden te zijn op deintensive care. We hebben hem dus verteld dat we het trouwen hebben verzet en hij was wel heel erg blij dat hij er dan bij kon zijn maar voelde zich tegelijkertijd natuurlijk wel schuldig, hij wilde gelijk zeggend at hij de kosten op zich nam van de nieuwe kaarten en het versturen ervan enzo, haha! Alsof we daar wakker om liggen

maar het is wel fijn dat hij nu echt weer goed wakker is, zo durven we toch met goede moed naar de toekomst te kijken en weer opgelucht plannen te maken voor de bruiloft!
I had a signature once. It was awful.
pi_67858373
19 mensen?

Wij hebben al 130 mensen op de lijst staan maar we moeten nog schrappen..
Ja doei.
pi_67858546
Wij komen ook rond de 30/40 uit.
I had a signature once. It was awful.
pi_67858662
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn schoonvader is eindelijk weer wakker na 4,5e week in slaap gehouden te zijn op deintensive care. We hebben hem dus verteld dat we het trouwen hebben verzet en hij was wel heel erg blij dat hij er dan bij kon zijn maar voelde zich tegelijkertijd natuurlijk wel schuldig, hij wilde gelijk zeggend at hij de kosten op zich nam van de nieuwe kaarten en het versturen ervan enzo, haha! Alsof we daar wakker om liggen

maar het is wel fijn dat hij nu echt weer goed wakker is, zo durven we toch met goede moed naar de toekomst te kijken en weer opgelucht plannen te maken voor de bruiloft!
Wat een fijn nieuws! Wat moet dat een opluchting zijn
O+ 11-06-2009 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')