tja.. in ieder geval tot je doodquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
Inderdaad... en als hier nou een grafstemming zou heersen, allez... maar da's ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
rondkijken is zéker de moeite waard. Wij hebben met rondkijken 1/3 van de winkelprijs bespaard!quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
afgelopen zaterdag gingen we ff de stad in.. en toen dachten ach joh laten we als eens de juwelier binnen lopen om eens te kijken wat we mooi vinden. (hadden ook zoiets van doen we wel een keer gewoon op het laatste moment). en ja hoor zulke mooie ringen gezien alleen het was niet het geen wat we allebei in gedachten hadden maar totaal het tegenover gestelde en aan de dure kant.. schrok nog al van de prijs Euro 1987-, vond ik toch wel erg veel... maar ik had hem om mijn vinger en mijn verloofde zag mijn oogjes schitteren en wist dat ik verkocht was.. nu we weten wat we mooi vinden gaan we kijken of we ze goedkoper kunnen vinden
roep eens een adres?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Was het topic kwijt, hier ben ik weer. Onze ringen zijn al gegraveerd met de oude datum, het is wel raar dat we ze weer opnieuw moeten laten graveren met een andere datum.... Maar dat doen we nu pas op het laatste moment als we 100% zeker zijn dat het nu wél doorgaat. Overigens was de eerste 'offerte' voor onze ringen ook 800 euro, door goed te zoeken zijn we er nu bijna 400 euro aan kwijt én zitten er dan ook nog eens 3 diamantjes in in plaats van 1.
Oveirgens ben ik er tijdens het zoeken achtergekomen dat er in Nederland vrijwel geen fatsoenlijke webshops zijn die trouwringen verkopen.... ik denk dat er toch steeds meer mensen (nadat ze in de winkel hun ideale paar ringen hebben gezien) ook kijken of ze op internet goedkoper te vinden zijn. Eens uitzoeken of we daar verandering in kunnen brengen.....
Deze verzendt ook naar NL en is maakt mooie spullen voor een betaalbare prijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |