abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 22:15:37 #26
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67776582
nou nee bij mij ook niet hoor.. maar het idee is wel leuk.. en niet zo 10 in een dozijnachtig
Be happy with the little things in life
  maandag 6 april 2009 @ 22:16:21 #27
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67776628
schat.. face it.. we zijn gewoon doorsnee burgertrutten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 6 april 2009 @ 22:17:47 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67776700
hahaha... tja denk het wel ja.. maar is niet erg...
pi_67776790
Ik zit hier in een trouwtopic te kijken en wat staat er voor reclame onder.
Dat kan echt niet.

Wat kost mijn uitvaart? klik hier.
#35.
  maandag 6 april 2009 @ 22:45:33 #30
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67777907
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
  maandag 6 april 2009 @ 22:46:21 #31
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67777943
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
tja.. in ieder geval tot je dood
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 6 april 2009 @ 22:48:12 #32
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67778024
is wel de bedoeling ja... ik trouw maar 1x en dan wil ik het wel goed doen....
pi_67783128
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
Inderdaad... en als hier nou een grafstemming zou heersen, allez... maar da's ook niet
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:35:34 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67783321
Lol, en wat krijg ik voor reclame....

Geen uitvaart maar.....

DJ nodig?? 100% feestgarantie.

Kijk, dat is nou wel weer toepasselijk hahaha
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_67784281
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
afgelopen zaterdag gingen we ff de stad in.. en toen dachten ach joh laten we als eens de juwelier binnen lopen om eens te kijken wat we mooi vinden. (hadden ook zoiets van doen we wel een keer gewoon op het laatste moment). en ja hoor zulke mooie ringen gezien alleen het was niet het geen wat we allebei in gedachten hadden maar totaal het tegenover gestelde en aan de dure kant.. schrok nog al van de prijs Euro 1987-, vond ik toch wel erg veel... maar ik had hem om mijn vinger en mijn verloofde zag mijn oogjes schitteren en wist dat ik verkocht was.. nu we weten wat we mooi vinden gaan we kijken of we ze goedkoper kunnen vinden
rondkijken is zéker de moeite waard. Wij hebben met rondkijken 1/3 van de winkelprijs bespaard!

Wij dragen onze trouwringen al , want het is ook onze verlovingsring
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:32:57 #36
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67784524
ja gaan wij nu ook doen.. zeker weten dat je ze echt nog goedkoper kan krijgen.. Merk toch wel dat vooral de bekende trouwring merken erg duur zijn gewoon belachelijk... Moest wel lachen die vrouw bij de juwelier ja maar de goudprijzen bla bla bla en het is een zeer populaire ring.. tja euh dat zal maar zoveel leg ik er echt niet voor neer.. ze was ook niet echt blij met mijn opmerking dat ik dan vond dat ik dan een ring heb die 10 andere ook dragen en dat eigelijk niet wil.. Ze had gehoopt nog wat te kunnen verkopen
pi_67787270
Wij hebben onze eigen ringen ontworpen. Wij wilden niet dat andere mensen met dezelfde ringen rondlopen. Da's voor ons gevoel zo standaard en 13 in het dozijn......

Wat je kan doen als je een plaatje van je ring hebt, is wat edelsmeden in de buurt mailen en kijken wat 't kost als zij de ring maken.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_67787380
Was het topic kwijt, hier ben ik weer. Onze ringen zijn al gegraveerd met de oude datum, het is wel raar dat we ze weer opnieuw moeten laten graveren met een andere datum.... Maar dat doen we nu pas op het laatste moment als we 100% zeker zijn dat het nu wél doorgaat. Overigens was de eerste 'offerte' voor onze ringen ook 800 euro, door goed te zoeken zijn we er nu bijna 400 euro aan kwijt én zitten er dan ook nog eens 3 diamantjes in in plaats van 1.

Oveirgens ben ik er tijdens het zoeken achtergekomen dat er in Nederland vrijwel geen fatsoenlijke webshops zijn die trouwringen verkopen.... ik denk dat er toch steeds meer mensen (nadat ze in de winkel hun ideale paar ringen hebben gezien) ook kijken of ze op internet goedkoper te vinden zijn. Eens uitzoeken of we daar verandering in kunnen brengen.....
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:18:02 #39
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67787798
hmm dat kan ook een optie zijn om ze te laten maken...
maar gelukkig hebben we nog de tijd.. gaan pas volgend jaar trouwen dus kunnen nog op ons gemak rond kijken
pi_67790263
Wij waren 1200 euro kwijt voor twee ringen totaal en dat vond ik eigenlijk al onbeschoft duur. Maja, ik ga er maar vanuit dat iik maar eens in mijn leven zal trouwen.

Nog 5 maanden
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:41:35 #41
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67790320
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Was het topic kwijt, hier ben ik weer. Onze ringen zijn al gegraveerd met de oude datum, het is wel raar dat we ze weer opnieuw moeten laten graveren met een andere datum.... Maar dat doen we nu pas op het laatste moment als we 100% zeker zijn dat het nu wél doorgaat. Overigens was de eerste 'offerte' voor onze ringen ook 800 euro, door goed te zoeken zijn we er nu bijna 400 euro aan kwijt én zitten er dan ook nog eens 3 diamantjes in in plaats van 1.

Oveirgens ben ik er tijdens het zoeken achtergekomen dat er in Nederland vrijwel geen fatsoenlijke webshops zijn die trouwringen verkopen.... ik denk dat er toch steeds meer mensen (nadat ze in de winkel hun ideale paar ringen hebben gezien) ook kijken of ze op internet goedkoper te vinden zijn. Eens uitzoeken of we daar verandering in kunnen brengen.....
roep eens een adres?
pi_67794848
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

roep eens een adres?
Deze verzendt ook naar NL en is maakt mooie spullen voor een betaalbare prijs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67795918
Hallo, even niet geweest, maar goed. Bij ons lopen de voorbereidingen rustig aan door.

Gisteren is een hele goede vriendin van de familie (zo'n beetje een extra moeder voor mij) overleden. Het was geen verrassing aangezien ze al even behoorlijk ziek was, maar toch hadden we eigenlijk gehoopt dat ze nog een tijdje zou hebben. Zij is de voornaamste reden geweest voor ons om de bruiloft een jaar eerder te plannen in de hoop dat ze dat nog mee mocht maken. Helaas was de kanker zodanig agressief dat er geen arts meer wat aan kon doen. Het is een heel onwerkelijk gevoel dat juist zij er niet meer is. Bij haar had ik altijd het gevoel dat ze er altijd zou zijn (ok, das natuurlijk niet logisch en zelfs onwerkelijk..), ik kon me gewoon niet indenken hoe het zonder haar zou zijn. Nu is het toch echt zo...

Dus voor mij deze week enzo even geen plezier in de voorbereidingen. Alhoewel ze wel heel erg enthousiast was over de bruiloft, dus ik weet zeker dat ze zou willen dat we er sowieso een mooie dag van gaan maken. We denken er over om een kaarsje voor haar aan te steken tijdens de ceremonie van de bruiloft. Ze zal er in mijn hart zeker bij zijn!
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:28:53 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67796047
gecondoleerd bb
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:21:21 #45
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67797895
hmm das minder bb gecondoleerd
pi_67798477
gecondoleerd en heel veel sterkte bigbird
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 7 april 2009 @ 18:45:09 #47
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67802956
Sterkte Bigbird!
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:26:23 #48
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67804366
BB.. we hadden elkaar al even gesproken, maar hier nogmaals een dikke
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_67806966
Dank je wel allemaal.
O+ 11-06-2009 O+
pi_67809514
Gecondoleerd BB.

Ben ook gevraagd, zaterdag op het strand, met muziek en champagne. Had het zo niet verwacht, maar ben enorm blij. We hebben ook al een datum, die moeten we nog wel vastleggen bij de gemeente. Maar we gaan voor 9 december. We gaan het erg klein houden. Wat vrienden en de naaste familie. Eerst trouwen en dan eten bij een tapasbar. Vooral een stukjes en liedjes verbod.
Nu het tegen de familie vertellen. de ouders weten het al en die waren enorm blij.....
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')