quote:Op donderdag 2 april 2009 17:26 schreef raymonnetje het volgende:
Hoi,
part 2 van mijn vorige topique.
Ik ga haar nu vertellen dat mn ouders binnenkort avond wegzijn
Dat zijn 300 postsquote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef raymonnetje het volgende:
of ze lezen het 1e topique nog x door>?
Zolang het niet is vanwege een zwangerschap, komt het vast goed!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:45 schreef raymonnetje het volgende:
nu hopen dat ze er is met t kwt uur.. ze moet naar ziekenhuis ergens voor.
nou als ze er een nachtje moet blijven moet je langsgaan met een helium ballon een een fruitmandje!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:45 schreef raymonnetje het volgende:
nu hopen dat ze er is met t kwt uur.. ze moet naar ziekenhuis ergens voor.
Of SOA testquote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zolang het niet is vanwege een zwangerschap, komt het vast goed!
altijd handig toch!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
On the other hand.. Dan kan je waarschijnlijk wel wat leren van dr
hopelijk goed ziekenhuis. de ziekenhuizen van tegewoordig zijn nogal kenkerquote:Op donderdag 2 april 2009 18:02 schreef raymonnetje het volgende:
a- ik weet niet of ze maagd is, en boeit me ook vrij weinig
b- jah.. iets met haar oor, en niet voor een net aangenaaide piemel, en wat precies weten ze niet.. dat gaan ze proberen uit te zoeken..
Btw; soa test doe je toch bij de dokter oid?
GGDquote:Op donderdag 2 april 2009 18:02 schreef raymonnetje het volgende:
b- jah.. iets met haar oor, en niet voor een net aangenaaide piemel, en wat precies weten ze niet.. dat gaan ze proberen uit te zoeken..
Of in het ziekenhuisquote:Op donderdag 2 april 2009 18:02 schreef raymonnetje het volgende:
hoezo de kans dat het dat verprutst word is dan groterquote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef Curri het volgende:
Als je maagd bent, doe het met een maagd, dat is super geil!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |