Je snapt het niet: Roda stond niet op het punt om failliet te gaan, daar was absoluut geen sprake van.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Ach ja, failliet of gefuseerd, het maakt eigenlijk geen zak uit he.
Wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je snapt het niet: Roda stond niet op het punt om failliet te gaan, daar was absoluut geen sprake van.
Yup.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:56 schreef MaxPower het volgende:
triest verhaal, maar voor de neutrale meelezer interessant.
Daarom konden ze de salarissen zeker ook niet meer betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je snapt het niet: Roda stond niet op het punt om failliet te gaan, daar was absoluut geen sprake van.
Nogmaals, verdiep je in de materie en dan zie je dat het niet zo eenduidig ligt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom konden ze de salarissen zeker ook niet meer betalen.
Als je je erin verdiept had had je kunnen weten dat onder het bewind van Kuijer bewust naar deze positie is toegewerkt omdat hij dacht dat de fusie dan zonder weerstand erdoorheen te duwen was.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom konden ze de salarissen zeker ook niet meer betalen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je je erin verdiept had had je kunnen weten dat onder het bewind van Kuijer bewust naar deze positie is toegewerkt omdat hij dacht dat de fusie dan zonder weerstand erdoorheen te duwen was.
Vorig seizoen wou AZ Cissé overnemen, ging ook om een bedrag van + 1 miljoen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:31 schreef Prosac het volgende:
Ik heb net een hele mail gelezen van een Roda fan die ik tegenkwam bij mijn bezoekje aan Fulham. Het maakt wel het e.e.a. duidelijk inderdaad. Vooral het bewuste tegenhouden van transfers (meeuwis) of de aankopen van de Man en Gommans (die alweer voor 0 euro vertrokken zijn) waardoor Roda nu in financiele moeilijkheden zit vond ik schokkend.
Rivaliteit tussen alle 4 de clubs?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Voorheen was het zo dat er tussen alle 4 de clubs een grote rivaliteit bestond (met uitzondering van Fortuna-VVV).
In Venlo leeft dat natuurlijk wat meer. Bij zoiets is het vrijwel altijd de 'kleinere partij' die dat veel intenser beleeft.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Rivaliteit tussen alle 4 de clubs?
Tussen Roda & VVV was niet echt rivaliteit, althans van Roda kant. Het publiek in Venlo kon het hebben dat Roda enkele spelers transfervrij overnam, bij Roda had men niet echt iets tegen en/of met de club. Als een derby zagen we die duels ook niet echt, was meer een duel met iets extra's maar echt geen derbygevoel!
Dit zegt genoeg over de houding van veel Roda fans en Fortunezen. Dat jullie zelfs mvv meer geluk gunnen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef DarkShine het volgende:
Dat MVV & VVV de nieuwe club maar uitkotsen en/of (het liefst) kapot maken!
hollander...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef sezten het volgende:
jalalalalalalalalaa sporting, jalalalallalalala limbureg, jalalalalala spoooorting, jalalalalalallalala limbureeeeg.
Nee ik zong het met een zachte G.quote:
Worden de bezoekende 020 fans en spelers dan met vlaai bekogeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik zong het met een zachte G.
Hoe zou dat klinken? Limburg Hooligans![]()
Wįt een droomscenario hé.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:02 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Worden de bezoekende 020 fans en spelers dan met vlaai bekogeld?
Er zijn clubs die al jįren met enorme schulden spelen en die zijn er ook allemaal nogquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Ach ja, failliet of gefuseerd, het maakt eigenlijk geen zak uit he.
Hoe dik is die plaat voor je kop?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef fathank het volgende:
Ik snap niet wat die Roda JC lui moeilijk doen over een fusie. Alsof Roda JC zelf geen fusieclub is. Maar daar hoor je ze weer niet over
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |