Het rapport wat de Stuurgroep presenteerde is nog vrij dik als je het als flinterdun omschrijft!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ik ervan meen is dat een fusie tussen twee aartsrivalen nergens op slaat, zeker niet als het gebaseerd is op een rapport waarvan de basis flinterdun is.
Ik zeg toch nergens dat ik dat echt vind. Natuurlijk vind ik dat niet, ik zeg het alleen maar om eens te meer aan te tonen hoe belachelijk deze hele fusie is.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En ik vind het sneu doch hilarisch hoe je dan armlastig op zoek gaat naar andere clubs waar in jouw ogen hetzelfde moet gebeuren. Immers 'als wij, dan zij ook!'
Ach, lieve schat. Voor mij hoeft helemaal niemand te fuseren. Ik probeer alleen aan te tonen dat de argumenten die gebruikt worden voor de fusie niet logisch zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
Die arme supporters die hier zielig huilend naar andere clubs zoeken die in hun ogen 'dan ook moeten fuseren'. Sneu doch hilarisch.
Sterker: Een klein percentage van de sponsoren van Roda heeft positief gereageerd. Van de sponsoren van Sittard zal het alleen maar erger zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef DarkShine het volgende:
Er zijn zelfs al sponsoren afgehaakt, hoe achterlijk moet je dan nog zijn om dat even klakkeloos over te nemen
Gast, werkelijk drink eens wat minder. Hij zegt dat het absurd is om de twee italiaanse clubs te laten fuseren. Even absurd om Roda en Fortuna te laten fuseren.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En ik vind het sneu doch hilarisch hoe je dan armlastig op zoek gaat naar andere clubs waar in jouw ogen hetzelfde moet gebeuren. Immers 'als wij, dan zij ook!'
Vermaak voor de Nederlanders.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef Zemi77 het volgende:
Goed ik ga proberen om met een open mind te kijken. Is er iemand die mij de voordelen van de fusie kan opsommen? Ik wacht een weekend.
Het staat netjes geparkeerdquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe dat met het parkeren van die schuld van Fortuna zit wil ik ook wel eens weten. Men zegt de activa mee te willen nemen en de schulden in Sittard te laten. Als ik nog geld tegoed had van Fortuna dan zou ik dat niet pikken.
Nee, dat was niet zo, je moet niet alles geloven wat in de krant staat.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Van Rapid JC en Fortuna 54 tot dit.
Lijkt me erg moelijk voor de echte supporters.
Maak de andere optie was ophouden te bestaan.
Roda degradeert dit jaar en over een jaar zou Fortuna naar de amateurs degraderenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet zo, je moet niet alles geloven wat in de krant staat.
En zelfs als dat zo zou zijn wil dat niet zeggen dat de club geen bestaansrecht meer had. Maar de slechte prestaties kunnen niet los gezien worden van de onrust die door de fusievoorstanders opgeroepen is.quote:
Ik wil geen 'top'voetbal, ik wil Roda JC zien spelen!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda degradeert dit jaar en over een jaar zou Fortuna naar de amateurs degraderen
Roda degradeert omdat die fusie speelt. Bijna niemand speelt langer eredivisie en we spelen regelmatig de bekerfinale (!).quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda degradeert dit jaar en over een jaar zou Fortuna naar de amateurs degraderen
Dus dan heeft Nol Hendriks voor zijn lol elke keer geld bijgelegd.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet zo, je moet niet alles geloven wat in de krant staat.
Net zoals Scheringa bij AZ en VD Herik bij Feyenoord bedoel je?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:47 schreef Catullus het volgende:
[..]
Dus dan heeft Nol Hendriks voor zijn lol elke keer geld bijgelegd.
Maar da's niet zo bijzonderquote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Bijna niemand speelt langer eredivisie en we spelen regelmatig de bekerfinale (!).
Nee spotting Limburg is zo bijzonder: "we gaan als een grijze muis voor de plaatsen 7 t/m 12 in 2013.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |