quote:Erkens: Van Veldhoven moet plek ter beschikking stellen
Hans Erkens vindt dat Roda-trainer Harm van Veldhoven zijn positie voor volgend seizoen ter beschikking moet stellen. Dat zei de Fortuna-directeur in De Aftrap.
Erkens vindt dat alleen de contracten van de spelers gehonoreerd moeten worden. Alle andere medewerkers zouden open moeten staan voor vertrek. Ook technisch directeur Martin van Geel zou zijn positie ter beschikking moeten stellen.
Van Geel meldde donderdag dat Van Veldhoven de trainer van Sporting Limburg zou moeten worden. Van Veldhoven heeft een doorlopend contract. Erkens wijst in dat kader op het doorlopende contract van Fortuna-trainer Roger Reijners.
L1
Het is geen Roda in een ander jasje. Een club dat isquote:Op donderdag 2 april 2009 20:22 schreef RD4 het volgende:
Ik ga iig niet meer. Velen zien het als Roda in een nieuw jasje, maar ik houd niet van nieuwe jasjes, ik houd van Roda!
Dat is natuurlijk afgesproken werk, maar Van Veldhoven vliegt er natuurlijk uit. Ik hoop dat hij dat ook beseft en de club de komende weken een forse zet richting eerste divisie geeft.quote:
Ach, die naam kan je over een paar jaar toch weggooien. Dit heeft dan toch geen geschiedenis. Dan kan je het net zo goed mvv noemen.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Is de hele goegemeente eindelijk gewend aan Sporting Limburg met dat logo en dat shirt en dan zou je na de fusie met MVV weer een nieuwe clubnaam, logo en tenue moeten verzinnen?
Da's onzin. Daar komt een zogenaamde 'maintenance boulevard'.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef DarkShine het volgende:
Het terrein voor een nieuw stadion is al gereserveerd op Maastricht-Airport...
Hier het logo. In clubkleuren. Anders is het zo zielig voor FC Eindhoven dat failliet gaat. We moeten er toch voor zorgen dat topvoetbal voor Eindhoven behouden blijft? Begroting van 50 miljoen. HupHup!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:36 schreef iehlaak het volgende:
Dat logo lijkt trouwens een zwangere vrouw met de kop van een Leeuw. Zal wel een miskraam worden.
Ik durf er wel een goede fles wijn op te zetten dat jullie -nee, dus geen: we- over 10 jaar naar Maastricht mogen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:31 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Da's onzin. Daar komt een zogenaamde 'maintenance boulevard'.
Maar het lijkt me ook dat inderdaad ergens in de buurt van het Knooppunt Kerensheide het nieuwe stadion zou moeten komen; mooi in het midden van het achterlandgebied van de drie toekomstig te fuseren clubs.
Anyway, ik ga wel eens kijken volgend jaar; ook al heb ik een geel-groen hart..
heb stukje van die persconferentie gezien. Hij was wat het brabbelen dat toen ie naar het buitenland ging iemand zei dat ie limburg niet moest vergeten en dat dit dus de beste oplossing was.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
Sef Vergoossen laat zich trouwens ook van zijn allerslechtste kant zien.
Je bent buiten een triest figuur een grote mafkees.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:17 schreef Evertje het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt.
Ik heb vorige maand nog 1,5 dag vastgezeten, tegelijk met nog negen echte supporters, omdat we een kwartier voor het huis van Hans Erkens hebben gestaan met veertig supporters. Was een actie waar we vantevoren hadden afgesproken geen geweld te gebruiken. Eentje kon zich niet inhouden (ik wist niet eens wie het was) en heeft toen de achterruit van de auto van Erkens ingegooid. Erna is iedereen meteen weggegaan. Een paar weken later worden er tien man opgepakt vanwege openbare geweldpleging tegen goederen.
En dan ben ik een triest figuur omdat ik heb vastgezeten. Ik kom gewoon op voor mijn club, op een respectvolle manier.
Als hij trainer wordt van Sporting Limburg worden ze wel kampioenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
En dan beweert Sef ook nog dat de zaak nauwkeurig onderzocht is, wat een farce die man.
Wat zou daar erg aan zijn?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook geen Roda in een nieuw jasje. Het is een gemaakte club zonder ziel die toevallig nog een paar jaar in Kerkrade blijft spelen. Tot dat MVV ook aansluit en er in Maastricht een nieuw stadion wordt gebouwd. Want dat is wat gaat gebeuren, mark my words.
Limburg is en blijft inderdaad altijd hetzelfde, dat is vandaag weer eens op uiterst fraaie wijze bewezen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:50 schreef blonchi het volgende:
[..]
Wat zou daar erg aan zijn?
Het blijft nog steeds Limburg.
Nog niet van de Jupiler League.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als hij trainer wordt van Sporting Limburg worden ze wel kampioen
Ja, maar ook hij laat zich in zekere zin inpakken.quote:
Ok.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ook hij laat zich in zekere zin inpakken.
Alsof de economische situatie in Manchester e.o. zo geweldig is....quote:Op donderdag 2 april 2009 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
Het Limburgse nieuws begint met het nieuws over de fusie die miljoenen gaat kosten en vervolgens het ene het andere bericht over economisch zwaar weer en banen die in Limburg verdwijnen. Ondertussen slaapt het volk rustig door en bleef alles zoals het was.
quote:
Maar doordat ManU en ManCity zijn gefuseerd in 2003 speelt de nieuwe club (Sporting Manchester) veilig in de middenmoot.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Alsof de economische situatie in Manchester e.o. zo geweldig is....
Roma en Lazio zitten trouwens beiden in de financiele problemen, waarom maakt men daar geen Sporting Roma van? Ik ben ervan overtuigd dat de supporters van beide clubs na de eerste emoties gezellig naast elkaar op de tribune gaan zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Maar doordat ManU en ManCity zijn gefuseerd in 2003 speelt de nieuwe club (Sporting Manchester) veilig in de middenmoot.
Al die flauwekul met imago van Romeinen moet dan meteen ook maar eens afgelopen zijn. Bovendien is topvoetbal zo gewaarborgd in Rome.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roma en Lazio zitten trouwens beiden in de financiele problemen, waarom maakt men daar geen Sporting Roma van? Ik ben ervan overtuigd dat de supporters van beide clubs na de eerste emoties gezellig naast elkaar op de tribune gaan zitten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roma en Lazio zitten trouwens beiden in de financiele problemen, waarom maakt men daar geen Sporting Roma van? Ik ben ervan overtuigd dat de supporters van beide clubs na de eerste emoties gezellig naast elkaar op de tribune gaan zitten.
OK, maak van Roma Feyenoord en van Lazio Ajax.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hou de discussie eens binnen de landsgrenzen.
Feyenoord en Sparta dan.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maak van Roma Feyenoord en van Lazio Ajax.
En ook alle toeschouwersquote:Op donderdag 2 april 2009 22:15 schreef iehlaak het volgende:
Heerlijk. In de begroting van SL zijn alle sponsoren van Roda meegenomen.
Wat pas echt sneu is is dingen roepen zonder te weten waar je het over hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
Die arme supporters die hier zielig huilend naar andere clubs zoeken die in hun ogen 'dan ook moeten fuseren'. Sneu doch hilarisch.
1,5 dag maar? Wat een geluk!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:17 schreef Evertje het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt.
Ik heb vorige maand nog 1,5 dag vastgezeten, tegelijk met nog negen echte supporters, omdat we een kwartier voor het huis van Hans Erkens hebben gestaan met veertig supporters. Was een actie waar we vantevoren hadden afgesproken geen geweld te gebruiken. Eentje kon zich niet inhouden (ik wist niet eens wie het was) en heeft toen de achterruit van de auto van Erkens ingegooid. Erna is iedereen meteen weggegaan. Een paar weken later worden er tien man opgepakt vanwege openbare geweldpleging tegen goederen.
En dan ben ik een triest figuur omdat ik heb vastgezeten. Ik kom gewoon op voor mijn club, op een respectvolle manier.
Dingen roepen zonder te weten waar je het over hebt? Daar zag ik het een goed voorbeeld van:quote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat pas echt sneu is is dingen roepen zonder te weten waar je het over hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ik ervan meen is dat een fusie tussen twee aartsrivalen nergens op slaat, zeker niet als het gebaseerd is op een rapport waarvan de basis flinterdun is.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dingen roepen zonder te weten waar je het over hebt? Daar zag ik het een goed voorbeeld van:
[..]
En ik weet dat je niet serieus was, maar je bent ook niet alleen maar grappen aan het uithalen, je meent er wel iets van.
En ik vind het sneu doch hilarisch hoe je dan armlastig op zoek gaat naar andere clubs waar in jouw ogen hetzelfde moet gebeuren. Immers 'als wij, dan zij ook!'quote:Op donderdag 2 april 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ik ervan meen is dat een fusie tussen twee aartsrivalen nergens op slaat, zeker niet als het gebaseerd is op een rapport waarvan de basis flinterdun is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |