Zo help je mensen aan werk !quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, laten we ondanks de financiële malaise een splinternieuw stadion bouwen precies tussen Kerkrade en Sittard
Duidelijke onderbouwing.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
schaam je met je kut topic
NOOIT SPORTING LIMBURG!
ga al ruim 4 jaar elke thuiswedstrijd van Fortuna en dit seizoen op 2 na alle uitmatchen gehad.. en dat nemen ze ons nu af.. heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!
oprotten!
Nee, dat wordt de nieuwe thuishaven van de Ruijters Eaters. Oh, wacht effe...nee, is ook geen optie. Dan zijn ze in Geleen weer kwaad, want Sittard en Geleen is ook water en vuur.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Geomancer het volgende:
Dat zijn wel de plannen, om in het amateurvoetbal verder te gaan. Daar ontfermt TOF zich over.
Ik wil graag een voorstel doen om het Fortunastadion om te dopen tot zwembad. De zomer begint er langzaam aan te komen. Dan is het beter besteed dan vrouwen daar laten spelen.
Ja zo zou je ook wel kunnen zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit is gewoon Roda JC in een ander jasje.
Wie zal er ooit naar KErkrade gaan ?
Ik niet
uhm... iedereen? Of ze moeten spelers gewoon gaan verkopen want zoveel contracten lopen er niet af bij roda.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja zo zou je ook wel kunnen zeggen.
Voor het nieuwe stadion hoef je het niet te doen nee![]()
Benieuwd welke spelers er mogen overblijven bij Roda JC ( bij Fortuna zullen dat er wel niet zo heel veel zijn )
idd met verkopen erbij want hoeveel spelers zouden zin hebben in een nieuwe club ?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
uhm... iedereen? Of ze moeten spelers gewoon gaan verkopen want zoveel contracten lopen er niet af bij roda.
Als of de historie bewaard wordt door een fusie? Lekker belangrijk dat Sporting Limburg onder de naam Roda JC enkele prijzen heeft gewonnen. Datgeen waar voor jij als supporter jarenlang naar het stadion ging is opgehouden..quote:Op donderdag 2 april 2009 17:55 schreef teamlead het volgende:
of je kiest ervoor om de historie te bewaren van beide clubs en samen verder te gaan
Het is ook geen Roda in een nieuw jasje. Het is een gemaakte club zonder ziel die toevallig nog een paar jaar in Kerkrade blijft spelen. Tot dat MVV ook aansluit en er in Maastricht een nieuw stadion wordt gebouwd. Want dat is wat gaat gebeuren, mark my words.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:22 schreef RD4 het volgende:
Ik ga iig niet meer. Velen zien het als Roda in een nieuw jasje, maar ik houd niet van nieuwe jasjes, ik houd van Roda!
Without a doubt.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook geen Roda in een nieuw jasje. Het is een gemaakte club zonder ziel die toevallig nog een paar jaar in Kerkrade blijft spelen. Tot dat MVV ook aansluit en er in Maastricht een nieuw stadion wordt gebouwd. Want dat is wat gaat gebeuren, mark my words.
Lijkt me stug. Is de hele goegemeente eindelijk gewend aan Sporting Limburg met dat logo en dat shirt en dan zou je na de fusie met MVV weer een nieuwe clubnaam, logo en tenue moeten verzinnen?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook geen Roda in een nieuw jasje. Het is een gemaakte club zonder ziel die toevallig nog een paar jaar in Kerkrade blijft spelen. Tot dat MVV ook aansluit en er in Maastricht een nieuw stadion wordt gebouwd. Want dat is wat gaat gebeuren, mark my words.
Geen idee, maar dat is wel de achterliggende gedachte, daar ben ik heilig van overtuigd. Men heeft het in Maastricht en in het provinciehuis nooit kunnen verdragen dat Roda de beste club van Limburg is (geweestquote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Is de hele goegemeente eindelijk gewend aan Sporting Limburg met dat logo en dat shirt en dan zou je na de fusie met MVV weer een nieuwe clubnaam, logo en tenue moeten verzinnen?
Zo is het ook gegaan bij FC Amsterdam. Dat was oorspronkelijk een fusie tussen Blauw-Wit en DWS, maar een paar jaar later sloten De Volewijckers zich ook nog aan. Aan de clubnaam veranderde verder niets. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het met Sporting Limburg net zo afloopt als met de Amsterdamse fusieclub....quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Is de hele goegemeente eindelijk gewend aan Sporting Limburg met dat logo en dat shirt en dan zou je na de fusie met MVV weer een nieuwe clubnaam, logo en tenue moeten verzinnen?
dat is absoluut de achterliggende gedachte, iig van de provincie. De naam sporting limburg hoeft niet aangepast te worden, anders hadden ze wel RFC Limburg ofzo als naam gekozen...quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom fuseert PSV niet met FC Eindhoven tot Sporting Lampekap?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef Bedaarten het volgende:
Waarom niet meteen MVV erbij? Heb je iig 3 clubs van de ondergang gered.
Wake up and smell the fucking coffee. Roda stond niet op het punt om failliet te gaan. Roda was een stabiele middenmotor. Lees je eens in voordat je de krant napraat. Jij bent echt een klassieke vertegenwoordiger van de typische mijnstreek slavenmentaliteit. Luisteren naar het (CDA)baasje! Luisteren naar de ingenieurs uit Holland! Luisteren naar meneer pastoor! Niet nadenken!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is een totaal onvergelijkbare situatie. We hebben het hier over 2 profclubs in een verzorgingsgebied met minder inwoners dan Amsterdam die stand-alone beiden gewoon failliet zouden gaan binnen nu en een paar jaar.
of te wel: Wat zou je liever hebben: een fusie van Ajax of een faillisement van Ajax?
Welke historie van Roda -om nog maar te zwijgen van Fortuna- wordt bewaard door de fusie?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:55 schreef teamlead het volgende:
of je kiest ervoor om de historie te bewaren van beide clubs en samen verder te gaan
Neem je een seizoenkaart? Kom je kijken?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef n00000b het volgende:
Ik vind het best wel wat geworden, mooie shirts krijgen ze. Het logo is ook wel aardig en Sporting Limburg bekt ook lekker, een stuk beter dan FC Limburg. Jammer voor een gedeelte van de fans, maar als neutrale supporter ben ik blij met de fusie, dit heeft wel mogelijkheden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:18 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Waarom fuseert PSV niet met FC Eindhoven tot Sporting Lampekap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |