abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 17:47:46 #51
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_67651544
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als 'ie al die andere keren gestaan heeft in het vak, is het hem vergeven die 2 keer.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_67651596
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je er niet trots op bent waarom vermeld je het dan?
Om te laten zien hoeveel hij voor Fortuna over heeft. Voor zulke jongens vind ik het zwaar klote. Ik moet er niet aan denken dat Ajax ineens met az zou gaan fuseren
pi_67651633
Ben benieuwd hoe het afloopt met de financiële steun van de provincie. MVV en VVV hebben al te kennen gegeven het er niet mee eens te zijn dat de fusieclub een flinke hoeveelheid aan overheidsgeld aan beloning krijgt voor hun wanbeleid. Zeker als je ziet dat het nog allerminst zeker is dat Sporting Limburg komend seizoen als enigste Limburgse club actief is op het hoogste niveau. Dan is het toch absurd dat een regionale club een dergelijk bedrag aan provinciegeld krijgt. Overigens heeft VVV doordat MVV niet meedoet aan de fusie zelfs niet eens een kleiner verzorgingsgebied binnen de provinciegrenzen. Dan vind ik gewoon dat geen van de drie clubs recht heeft op overheidssteun...
  donderdag 2 april 2009 @ 17:51:45 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67651648
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Om te laten zien hoeveel hij voor Fortuna over heeft. Voor zulke jongens vind ik het zwaar klote. Ik moet er niet aan denken dat Ajax ineens met az zou gaan fuseren
Dat is een totaal onvergelijkbare situatie. We hebben het hier over 2 profclubs in een verzorgingsgebied met minder inwoners dan Amsterdam die stand-alone beiden gewoon failliet zouden gaan binnen nu en een paar jaar.

of te wel: Wat zou je liever hebben: een fusie van Ajax of een faillisement van Ajax?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67651686
Opzicht is het wel jammer dat TOF het niet heeft kunnen redden. Dan had je in feite ook een club gehad die van de supporters was en ook nog eens door de supporters geleid werd...
pi_67651723
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat is een totaal onvergelijkbare situatie. We hebben het hier over 2 profclubs in een verzorgingsgebied met minder inwoners dan Amsterdam die stand-alone beiden gewoon failliet zouden gaan binnen nu en een paar jaar.

of te wel: Wat zou je liever hebben: een fusie van Ajax of een faillisement van Ajax?
Faillisement, absoluut!

Wat is een club waard zonder eigen identiteit. Alles waar je voor stond, wordt gewoon weggeflikkerd. Dan kun je net zo goed meteen failliet gaan.

Maar ik kan het me inderdaad niet echt voorstellen bij Ajax. Thank God.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:55:35 #57
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67651759
of je kiest ervoor om de historie te bewaren van beide clubs en samen verder te gaan
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_67651782
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67651998
quote:

[..]

Kom eens met feiten en cijfers.
TOF had alles klaar liggen. wat betreft de begroting. Voor de schuldsanering hebben ze nooit een vailde kans gekregen. We zijn gewoon genaaid door Hans Erkens. Die man is maar met 1 intentie bij de club gekomen drie jaar geleden. Vanaf dat moment was ik al overigens met een paar supporters al tegen hem aan het strijden. Bij onze eerste meeting vergeleek hij voetbalsupporters met Philipsklanten en zei hij dat supporters maar 2% van de begroting zijn. En hij zich dus afvroeg waarom hij zoveel tijd in supporters zou moeten steken.
pi_67652024
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef JLSB het volgende:
Opzicht is het wel jammer dat TOF het niet heeft kunnen redden. Dan had je in feite ook een club gehad die van de supporters was en ook nog eens door de supporters geleid werd...
Zeer jammer ja. Maar als je geen inzicht in cijfers krijgt en brieven van de knvb, dan kun je moeilijk een plan maken, en zal zeker niet binnen zes uur.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:09:27 #61
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_67652134
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

In de bak zitten voor een voetbalclub.
Dit soort trieste figuren, van welke vereniging dan ook, verdient geen club.

[ Bericht 0% gewijzigd door blonchi op 02-04-2009 21:42:53 ]
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:12:44 #62
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67652224
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:03 schreef Evertje het volgende:

[..]

Kom eens met feiten en cijfers.
TOF had alles klaar liggen. wat betreft de begroting. Voor de schuldsanering hebben ze nooit een vailde kans gekregen. We zijn gewoon genaaid door Hans Erkens. Die man is maar met 1 intentie bij de club gekomen drie jaar geleden. Vanaf dat moment was ik al overigens met een paar supporters al tegen hem aan het strijden. Bij onze eerste meeting vergeleek hij voetbalsupporters met Philipsklanten en zei hij dat supporters maar 2% van de begroting zijn. En hij zich dus afvroeg waarom hij zoveel tijd in supporters zou moeten steken.
o, come on De KNVB kondigt aan de licentie in te trekken vanwege de financiële teringzooi en TOF zou het wél voor elkaar krijgen?
pi_67652361
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef blonchi het volgende:

[..]

In de bak zitten voor een voetbalclub.
Dit soort trieste figuren, van welke vereniging dan ook, verdienen geen club.
Je weet echt niet waar je het over hebt.
Ik heb vorige maand nog 1,5 dag vastgezeten, tegelijk met nog negen echte supporters, omdat we een kwartier voor het huis van Hans Erkens hebben gestaan met veertig supporters. Was een actie waar we vantevoren hadden afgesproken geen geweld te gebruiken. Eentje kon zich niet inhouden (ik wist niet eens wie het was) en heeft toen de achterruit van de auto van Erkens ingegooid. Erna is iedereen meteen weggegaan. Een paar weken later worden er tien man opgepakt vanwege openbare geweldpleging tegen goederen.

En dan ben ik een triest figuur omdat ik heb vastgezeten. Ik kom gewoon op voor mijn club, op een respectvolle manier.
pi_67652474
quote:
Provincie Limburg blij met fusie

MAASTRICHT - De provincie Limburg is blij dat de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard tot stand kan komen. ,,Als er de afgelopen jaren ooit een kans was om een voetbalclub in de subtop tot stand te brengen, dan was het deze wel. Gelukkig hebben beide clubs de kans benut om samen een succesvolle subtopper in Zuid-Limburg te vormen'', stelt de provincie in een verklaring.
De provincie Limburg hoopt dat de nieuwe club een wezenlijke bijdrage kan leveren aan de versterking van de sociaal-economische structuur van de regio. ,

,Een club met allure geeft immers een enorme impuls aan de uitstraling en 'branding' van Zuid-Limburg. Deze uitstraling maakt de regio interessanter voor internationale bedrijven en instellingen. Het is mogelijk een economisch bindende factor en kan de regio nieuw perspectief bieden. En dat is juist in deze tijd van economische crisis van groot belang.''

(ANP)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67652516
2 mei , stadionverbouwing in Sittard
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 2 april 2009 @ 18:25:34 #66
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_67652548
Sporting Limburg wat een heldenclub nu al
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:25:51 #67
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_67652557
Dat logo is vrij lelijk moet ik zeggen. Maar goed, dat zijn de meeste moderne logo's...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_67652588
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:17 schreef Evertje het volgende:

[..]

Je weet echt niet waar je het over hebt.
Ik heb vorige maand nog 1,5 dag vastgezeten, tegelijk met nog negen echte supporters, omdat we een kwartier voor het huis van Hans Erkens hebben gestaan met veertig supporters. Was een actie waar we vantevoren hadden afgesproken geen geweld te gebruiken. Eentje kon zich niet inhouden (ik wist niet eens wie het was) en heeft toen de achterruit van de auto van Erkens ingegooid. Erna is iedereen meteen weggegaan. Een paar weken later worden er tien man opgepakt vanwege openbare geweldpleging tegen goederen.

En dan ben ik een triest figuur omdat ik heb vastgezeten. Ik kom gewoon op voor mijn club, op een respectvolle manier.
evertje ik heb respect voor jou en de anderen die vast gezeten hebben , ik heb smakelijk moeten lachen om jullie verhalen.

dit zal ik missen Nooit meer in een opwelling besluiten om naar een uitwedstrijd te gaan , nooit meer de derby tegen mvv , nooit meer meer een gratis sightseeing aangeboden krijgen in Waalwijk, nooit meer bij -2 op N-side zitten te kijken naar FC Omniworld.

En ik zal nooit vergeten dat we op het HBO voetbaltoernooi in Heerlen gespeeld hebben in de shirts van FSC , ze konden ons bloed wel drinken die dag daar
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 2 april 2009 @ 18:50:04 #69
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_67653262
Meest gehate club van 2009/2010? Als deze TOPCLUB geen succes wordt ,dan weet ik het niet meer! Ook logisch, als je (in 2013) de ambitie hebt om voor de posities 7 t/m 12 te strijden, dan heb je recht op de titel topclub.

Dat dit gedrocht een snelle dood mag lijden.
Leef met de dag, pluk een appel.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:55:42 #70
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67653432
Wat doe je als je binnen een verdeelde organisatie eenheid wil creëren? Het beste is dan om een buitenstaander, de 'ollander, als gemeenschappelijke vijand te bombarderen. Een beetje triest, dat wel, maar goed: het blijven Limburgers.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_67653508
Fortuna kan toch een nieuwe amateurclub oprichten kunnen ze over 9 jaar promoveren naar de jupiler league
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_67653590
Dit is gewoon Roda JC in een ander jasje.

Wie zal er ooit naar KErkrade gaan ?
Ik niet
  donderdag 2 april 2009 @ 19:01:15 #73
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67653592
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Wilskracht het volgende:
Fortuna kan toch een nieuwe amateurclub oprichten kunnen ze over 9 jaar promoveren naar de jupiler league
Dan hebben ze vrouwe Fortuna wel héél hard nodig
  donderdag 2 april 2009 @ 19:02:57 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67653631
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:

Ik niet
Ja, laten we ondanks de financiële malaise een splinternieuw stadion bouwen precies tussen Kerkrade en Sittard
pi_67653649
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

o, come on De KNVB kondigt aan de licentie in te trekken vanwege de financiële teringzooi en TOF zou het wél voor elkaar krijgen?
De KNVB wil een paar clubs eruit werken.

FC Eindhoven is de volgende.

Gaat het stadion nu plat ?
pi_67653670
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, laten we ondanks de financiële malaise een splinternieuw stadion bouwen precies tussen Kerkrade en Sittard
Zo help je mensen aan werk !
  donderdag 2 april 2009 @ 19:05:01 #77
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_67653705
Dat zijn wel de plannen, om in het amateurvoetbal verder te gaan. Daar ontfermt TOF zich over.

Ik wil graag een voorstel doen om het Fortunastadion om te dopen tot zwembad. De zomer begint er langzaam aan te komen. Dan is het beter besteed dan vrouwen daar laten spelen.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:16:30 #78
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67654089
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
schaam je met je kut topic

NOOIT SPORTING LIMBURG!

ga al ruim 4 jaar elke thuiswedstrijd van Fortuna en dit seizoen op 2 na alle uitmatchen gehad.. en dat nemen ze ons nu af.. heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!

oprotten!
Duidelijke onderbouwing.
Mogen we er nu op rekenen dat je de hand aan jezelf slaat?
Verder is het one fine beautiful day IMHO.
Qui habet aures audiendi audiat
  donderdag 2 april 2009 @ 19:22:58 #79
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67654308
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Geomancer het volgende:
Dat zijn wel de plannen, om in het amateurvoetbal verder te gaan. Daar ontfermt TOF zich over.

Ik wil graag een voorstel doen om het Fortunastadion om te dopen tot zwembad. De zomer begint er langzaam aan te komen. Dan is het beter besteed dan vrouwen daar laten spelen.
Nee, dat wordt de nieuwe thuishaven van de Ruijters Eaters. Oh, wacht effe...nee, is ook geen optie. Dan zijn ze in Geleen weer kwaad, want Sittard en Geleen is ook water en vuur.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_67654365
eindelijk zou je bijna zeggen ( sorry fans van Roda JC en Fortuna ) maar zo komt er teminste een eind al het ja/nee spel.

Maar laat Roda JC maar 18de worden
pi_67654460
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:

Ik niet
Ja zo zou je ook wel kunnen zeggen.
Voor het nieuwe stadion hoef je het niet te doen nee

Benieuwd welke spelers er mogen overblijven bij Roda JC ( bij Fortuna zullen dat er wel niet zo heel veel zijn )
pi_67654496
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ja zo zou je ook wel kunnen zeggen.
Voor het nieuwe stadion hoef je het niet te doen nee

Benieuwd welke spelers er mogen overblijven bij Roda JC ( bij Fortuna zullen dat er wel niet zo heel veel zijn )
uhm... iedereen? Of ze moeten spelers gewoon gaan verkopen want zoveel contracten lopen er niet af bij roda.
pi_67654697
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

uhm... iedereen? Of ze moeten spelers gewoon gaan verkopen want zoveel contracten lopen er niet af bij roda.
idd met verkopen erbij want hoeveel spelers zouden zin hebben in een nieuwe club ?
Sommige moeten toch maar weer hun kans afwachten al hoef je voor de Fortuna spelers niet bang te zijn
pi_67654786
Bij Fortuna had alleen Angelo Simone een doorlopend contract dus....
pi_67655109
Ik vind het best wel wat geworden, mooie shirts krijgen ze. Het logo is ook wel aardig en Sporting Limburg bekt ook lekker, een stuk beter dan FC Limburg. Jammer voor een gedeelte van de fans, maar als neutrale supporter ben ik blij met de fusie, dit heeft wel mogelijkheden.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_67655974
Vieze spelletjes gespeeld op hoog niveau nu krijg je twee supportersgroepen die hun club worden afgepakt en daarvoor in de plaats een fusiegedrocht krijgen met dezelfde slechte vooruitzichten.

Met name voor de fortuna fans is dit heel zuur..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_67656069
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:55 schreef teamlead het volgende:
of je kiest ervoor om de historie te bewaren van beide clubs en samen verder te gaan
Als of de historie bewaard wordt door een fusie? Lekker belangrijk dat Sporting Limburg onder de naam Roda JC enkele prijzen heeft gewonnen. Datgeen waar voor jij als supporter jarenlang naar het stadion ging is opgehouden..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 2 april 2009 @ 20:22:24 #88
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_67656346
Ik ga iig niet meer. Velen zien het als Roda in een nieuw jasje, maar ik houd niet van nieuwe jasjes, ik houd van Roda!
  donderdag 2 april 2009 @ 20:27:27 #89
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67656485
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:22 schreef RD4 het volgende:
Ik ga iig niet meer. Velen zien het als Roda in een nieuw jasje, maar ik houd niet van nieuwe jasjes, ik houd van Roda!
Het is ook geen Roda in een nieuw jasje. Het is een gemaakte club zonder ziel die toevallig nog een paar jaar in Kerkrade blijft spelen. Tot dat MVV ook aansluit en er in Maastricht een nieuw stadion wordt gebouwd. Want dat is wat gaat gebeuren, mark my words.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 2 april 2009 @ 20:29:27 #90
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_67656557
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is ook geen Roda in een nieuw jasje. Het is een gemaakte club zonder ziel die toevallig nog een paar jaar in Kerkrade blijft spelen. Tot dat MVV ook aansluit en er in Maastricht een nieuw stadion wordt gebouwd. Want dat is wat gaat gebeuren, mark my words.
Without a doubt.

Vandaag is een dag van rouwen. De komende maanden en jaren zal ik echter alles in het werk gaan stellen om deze schijtclub zo hard mogelijk tegen te werken. Eye for an eye.
  donderdag 2 april 2009 @ 20:30:33 #91
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67656596
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Lijkt me stug. Is de hele goegemeente eindelijk gewend aan Sporting Limburg met dat logo en dat shirt en dan zou je na de fusie met MVV weer een nieuwe clubnaam, logo en tenue moeten verzinnen?
  donderdag 2 april 2009 @ 20:32:32 #92
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67656646
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Lijkt me stug. Is de hele goegemeente eindelijk gewend aan Sporting Limburg met dat logo en dat shirt en dan zou je na de fusie met MVV weer een nieuwe clubnaam, logo en tenue moeten verzinnen?
Geen idee, maar dat is wel de achterliggende gedachte, daar ben ik heilig van overtuigd. Men heeft het in Maastricht en in het provinciehuis nooit kunnen verdragen dat Roda de beste club van Limburg is (geweest ). Op deze manier kan men aan dat 'onrecht' een eind maken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67656718
quote:

[..]

Zo is het ook gegaan bij FC Amsterdam. Dat was oorspronkelijk een fusie tussen Blauw-Wit en DWS, maar een paar jaar later sloten De Volewijckers zich ook nog aan. Aan de clubnaam veranderde verder niets. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het met Sporting Limburg net zo afloopt als met de Amsterdamse fusieclub....
  donderdag 2 april 2009 @ 20:37:04 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67656780
Het terrein voor een nieuw stadion is al gereserveerd op Maastricht-Airport...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67657668
quote:

[..]

dat is absoluut de achterliggende gedachte, iig van de provincie. De naam sporting limburg hoeft niet aangepast te worden, anders hadden ze wel RFC Limburg ofzo als naam gekozen...
pi_67657852
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef Bedaarten het volgende:
Waarom niet meteen MVV erbij? Heb je iig 3 clubs van de ondergang gered.
Waarom fuseert PSV niet met FC Eindhoven tot Sporting Lampekap?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67657984
quote:

[..]

Wake up and smell the fucking coffee. Roda stond niet op het punt om failliet te gaan. Roda was een stabiele middenmotor. Lees je eens in voordat je de krant napraat. Jij bent echt een klassieke vertegenwoordiger van de typische mijnstreek slavenmentaliteit. Luisteren naar het (CDA)baasje! Luisteren naar de ingenieurs uit Holland! Luisteren naar meneer pastoor! Niet nadenken!
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67658018
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:55 schreef teamlead het volgende:
Welke historie van Roda -om nog maar te zwijgen van Fortuna- wordt bewaard door de fusie?
pi_67658114
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef n00000b het volgende:
Ik vind het best wel wat geworden, mooie shirts krijgen ze. Het logo is ook wel aardig en Sporting Limburg bekt ook lekker, een stuk beter dan FC Limburg. Jammer voor een gedeelte van de fans, maar als neutrale supporter ben ik blij met de fusie, dit heeft wel mogelijkheden.
Neem je een seizoenkaart? Kom je kijken?
  donderdag 2 april 2009 @ 21:27:06 #100
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67658115
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:18 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Waarom fuseert PSV niet met FC Eindhoven tot Sporting Lampekap?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')