Waar kan ik mij inschrijven?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
TS wordt eerste lid van de Sporting Ultra's?
Ik zal iig niet de samenvatting op Eredivisie Live vergeten van Vitesse - Roda. Olaf van Aidshoven zat doodleuk te slapen op de tribunequote:Op donderdag 2 april 2009 16:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
omfg, die vent heeft nog nooit van emoties gehoord. Wat een flapdrop en zoiets was 'onze' voorzitter. Een advocaat die tot een paar jaar geleden nog nooit een bal gezien had
Nu spelen jullie ook wel slaapverwekkendquote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zal iig niet de samenvatting op Eredivisie Live vergeten van Vitesse - Roda. Olaf van Aidshoven zat doodleuk te slapen op de tribune
idd, die man heeft de echte passie, trots en trouw!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zal iig niet de samenvatting op Eredivisie Live vergeten van Vitesse - Roda. Olaf van Aidshoven zat doodleuk te slapen op de tribune
Nee manquote:
Alles gaat naar Kerkrade. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef Gatalin het volgende:
Wat gaat er eigenlijk met het stadion van Fortuna gebeuren? Komt de jeugd daar te spelen, of misschien de vrouwen?
Kwam toevallig een medewerker van Roda tegen.. die draait morgen zijn laatste dagquote:Op donderdag 2 april 2009 17:01 schreef Evertje het volgende:
Net nog met paar medewerkers van Fortuna in cafe gezeten.
Kregen dus ook mooi vanochtend te horen dat ze opnieuw moeten solliciteren naar hun baan. Er was garantie op werkgelegenheid maar geen werkgarantie, zo werd het gezegd.
Echt diep triest hoe er met iedereen wordt omgegaan.
Dankje!!!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Zet 'm op! Ik wens jullie heel veel succes in de toekomst en veel plezier samen!
Ik kan mij herinneren dat een bepaalde user dat ook een keer deed bij een uitwedstrijd van z'n cluppie.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef DarkShine het volgende:
Olaf van Aidshoven zat doodleuk te slapen op de tribune
hahahahahahahaquote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tegen die tijd is dit gedrocht al failliet.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Als die BeNe-liga er nou komt, dan kunnen jullie ook nog eens met de Belgische clubs uit Zuid-Limburg fuseren. Wat een machtig team krijg je dan. Ik zie dan zeker wel wat titels aan de horizon schijnen!
Tony?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
schaam je met je kut topic
NOOIT SPORTING LIMBURG!
ga al ruim 4 jaar elke thuiswedstrijd van Fortuna en dit seizoen op 2 na alle uitmatchen gehad.. en dat nemen ze ons nu af.. heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!
oprotten!
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!
Als je er niet trots op bent waarom vermeld je het dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
schaam je met je kut topic
NOOIT SPORTING LIMBURG!
ga al ruim 4 jaar elke thuiswedstrijd van Fortuna en dit seizoen op 2 na alle uitmatchen gehad.. en dat nemen ze ons nu af.. heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!
oprotten!
Als 'ie al die andere keren gestaan heeft in het vak, is het hem vergeven die 2 keer.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als 'ie al die andere keren gestaan heeft in het vak, is het hem vergeven die 2 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |