Graag een bron om dit te bewijzen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:41 schreef Rots het volgende:
[..]
"Grote broer Ajax."![]()
Nee he, het legion heeft nooit bestaan, waarom zit de Kuip in slechte tijden nog steeds een stuk voller dan de Arena dan?
Winnen van Roda moet wel lukken toch, weddenschapjes staan.
Bezoekersaantallen:quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
Graag een bron om dit te bewijzen?
Heb je die ook van de Ajax?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bezoekersaantallen:
[ afbeelding ]
Zoek de successen.
Ook apart als er helemaal geen anti-Ajaxsfeer hangt.quote:Vooruitblik Roda JC - Ajax
Roda JC: Geblesseerd: boeie Geschorst: boeie
Ajax: Geblesseerd: boeie Geschorst: boeie
Roda is verkocht, verkwanseld. Sporting Limburg is geen mooi geboren baby, neen het is een gedrocht, middels een gouverneur-snede gehaald. Spoort Niet Limburg is niets meer dan de placenta van een hond. Het diepste en laagste wat de provincie Limburg onder aanvoering van de übercorrupte Frissen (burn motherfucker burn) heeft kunnen voortbrengen.
Zondagmiddag zal het wemelen van de stillen en de blauwen dus wees behoed in het slopen van uw stoelen, maar laat het nakende plastieken gedrocht, genaamd Sporting Limburg, geen enkele aanmoediging ten deel vallen. Sterven doe je niet alleen, je doet het samen en vandaar FORZA AJAX opdat het gezwel gaat degraderen. Niet voor Roda maar voor de minsten der minsten: Frissen, Erkens, Muller, Abelhausen, Van Eijndhoven (the real playlist is longer)....
Ajax en Sparta zijn de enigen die tot dusver een krachtig anti-FCL signaal hebben afgegeven. Bovendien zijn de Ajaxsupporters bereid mee te werken aan de zaken die hier even niet genoemd worden.
NEVER SURRENDER
Vermoedelijke opstelling Roda JC: boeie
Vermoedelijke opstelling Ajax:boeie
Aanvang wedstrijd: zondag, 12.30 uur. Scheidsrechter:
Voorspelling KPD
Winst Roda JC: 10%
Gelijkspel: 20%
Winst Ajax: 70%
Gewenste uitslag: 0-6
Jammerquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef Silenus het volgende:
Een voorbeschouwing op koempel.nl, een supporterssite van RJC.
[..]
Ook apart als er helemaal geen anti-Ajaxsfeer hangt.
Dat anit-Ajax is juist het leukste van die uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef Silenus het volgende:
Een voorbeschouwing op koempel.nl, een supporterssite van RJC.
[..]
Ook apart als er helemaal geen anti-Ajaxsfeer hangt.
Dat zeker, maar voor de verandering lijkt me dit ook wel eens leuk om mee te maken. Als rechtgeaarde modelburger met normen en waarden etc. hoop ik natuurlijk vooral NIET dat het uit de hand loopt, dat het halve stadion gesloopt wordtquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat anit-Ajax is juist het leukste van die uitwedstrijden.
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zeker, maar voor de verandering lijkt me dit ook wel eens leuk om mee te maken. Als rechtgeaarde modelburger met normen en waarden etc. hoop ik natuurlijk vooral NIET dat het uit de hand loopt, dat het halve stadion gesloopt wordt, dat de tyfus uitbreekt
, en dat het vanaf minuut 1 spektakel is
. Echt, dat zou bijzonder vervelend zijn.
Hopelijk wordt het een voetbalfeest voor jong en oud, waarbij de beste mogen winnen.
Van der Wiel zei gisteren dat het hem compleet was ontgaan wat er allemaal speelt. Zo van: Roda, fusie? Huh? Weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zeker, maar voor de verandering lijkt me dit ook wel eens leuk om mee te maken. Als rechtgeaarde modelburger met normen en waarden etc. hoop ik natuurlijk vooral NIET dat het uit de hand loopt, dat het halve stadion gesloopt wordt, dat de tyfus uitbreekt
Hopelijk wordt het een voetbalfeest voor jong en oud, waarbij de beste mogen winnen.
Ja boeiend. Alsof iedereen op de hoogte moet zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van der Wiel zei gisteren dat het hem compleet was ontgaan wat er allemaal speelt. Zo van: Roda, fusie? Huh? Weet ik niet.
Nogal boeiend. Want als Ajax andersom een paar jaar eerder had doorgehad dat Ajax-thuis voor iedere ploeg de wedstrijd van het jaar is, dan waren er misschien wat betere resultaten tegen kleine clubs neergezet de laatste seizoenen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja boeiend. Alsof iedereen op de hoogte moet zijn.
Van der Wiel is ook niet bepaald de slimste van deze aardbol, zie bijvoorbeeld de tattoo in zijn nek.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van der Wiel zei gisteren dat het hem compleet was ontgaan wat er allemaal speelt. Zo van: Roda, fusie? Huh? Weet ik niet.
LDL begint vaak ook eerder danquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:37 schreef versteegrob het volgende:
Hey mensen
Morgen begint Ajax om 12.30 uur alleen langs de lijn begint pas om 14.15, wordt Ajax dan helemaal niet uitgezonden??
Mickey heeft toch een plakplaatje met nr 10 in z'n nek?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Van der Wiel is ook niet bepaald de slimste van deze aardbol, zie bijvoorbeeld de tattoo in zijn nek.
Wat is er met die tattoo dan? Of heb je gewoon een vooroordeel over mensen met tattoos?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Van der Wiel is ook niet bepaald de slimste van deze aardbol, zie bijvoorbeeld de tattoo in zijn nek.
Op zich niks mis met tattoo's maar het is een bepaald slag mensen dat een tattoo in zijn/haar nek laat zetten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is er met die tattoo dan? Of heb je gewoon een vooroordeel over mensen met tattoos?
AZ gaat nog gewoon winnen jongens, valse hoop is deze tussenstand.
Godverdomme ik had er graag bij willen zijn morgenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ze volgende week winnen hebben ze genoeg aan een gelijkspel de week erna tegen Vitesse (als ze een beter doelsaldo hebben), of anders moeten ze gewoon winnen van Vitesse.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen van AZ thuis. Het laatste wat ik wil is dat Louis en die kutkneuzen hun feestje bij ons thuis gaan vieren.
boeie.. slopen we de stoeltjes toch gezamenlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat anit-Ajax is juist het leukste van die uitwedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |