Inderdaad, heel erg sterk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitstekend verhaal van Rik van den Boog.
En zo hoort het ook. Alleen zo krijg je de sterkste elf.quote:Bij een keeperskeuze tussen Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg gaat hij puur voor de sportieve afweging. Hij wil niet afgeleid worden door zakelijke argumenten, zoals een mogelijke waardevermindering van de gepasseerde Stekelenburg op de transfermarkt.
Dacht het niet mijn lieve vrinden. En mensen die ijlen dat ik aan het trollen was, onderscheid een troll van een normale post.quote:Ajax hoopt op terugkeer van der Vaart.
En jij, waarde vrind, moet gewoonweg eens beter uit je doppen kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef Rots het volgende:
Haha,
[..]
Dacht het niet mijn lieve vrinden. En mensen die ijlen dat ik aan het trollen was, onderscheid een troll van een normale post.![]()
Vrind, waarnaar?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij, waarde vrind, moet gewoonweg eens beter uit je doppen kijken.
Kijk eens welke leeftijden er genoemd worden in dat bericht, want zo ver was je natuurlijk niet gekomen toen je al kwijlend van genoegen snel hier naar toe kwam om je Ajax vrinden eens goed uit te kunnen lachen na het lezen van enkel de kop...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Vrind, waarnaar?
Oh over een paar jaar, nou gaat ook niet gebeuren, hij komt nog eerder naar ons.![]()
Daar kwam ik dus net ook al achter. -niet doen- en ik maar denken dat kaartverkoop volgende week begonquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm Twente al uitverkocht... Zal vast wel iemand met een scc niet gaan.
Prima verhaal van Van den Boog zeg.quote:
Normale posts zei je toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:19 schreef Rots het volgende:
Sinds wanneer is de Arena uitverkocht?![]()
Mooie ava.
quote:
Nee, maar ik zeg dan ook nergens dat ik normale posts plaatsquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij post toch ook geen normale posts, rare vent.
En meestal zijn er aardig wat lege plekken te vinden in de Arena, maargoed tegen AZ en Twente mag het ook wel vol zijn.
Ik vind het wel mooi dat jij mij altijd bij mijn naam aanspreekt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:28 schreef Prosac het volgende:
Uitverkocht is iets anders dan vol Rots. Dat gebeurd in elk stadion (helaas)
Dat is ook een mythe. NIet waar, dat willen de mensen in de Kuip graag lezen, maar ik heb al regelmatig genoeg lege plekken gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:31 schreef Rots het volgende:
[..]
In de Kuip is altijd vol hoor Prosacje.
De Boer maakte twee prachtige omhaals.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
In de Kuip is het altijd vol.
Moet ik photo'tjes er bij halen Rots?
Da's aardig.quote:
Het is inderdaad gewoon het shirt van dit seizoen, alleen hebben ze het adidas logo verkeerd (te laag) op de afbeelding staan. Dat vind ik nogal slordig.quote:
Dan zie je net vast ook dat het al uitverkocht isquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:58 schreef Moody het volgende:
Ik zie net dat je 3 kaarten per Ajax seizoenskaart kun kopen voor Ajax-Twente.
Ik ben die zondag in A'dam voor mijn werk, dus zou de wedstrijd kunnen en willen bezoeken.
Is het mogelijk dat iemand 2 kaarten voor me koopt en deze toestuurt? Uiteraard betaal ik de porto
PM aub maar ff, zou tof zijn!
quote:
Waarschijnlijk komen er nog wat beperkt zichtkaarten vrij, moet je wel even Ajax.nl voor in de gaten houden. Ik neem aan dat jullie wel met een vol uitvakkie komen nu er zoveel op het spel staat? (Wat ik daarmee wil zeggen, buiten het feit dat jij gaat zeggen 'euh 1600 man vast nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Echt via geen mogelijkheid (op een normale manier) kaarten te krijgen dus? Zou jammer zijn...
Die 1600 kaarten zullen binnen een dag wegquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er nog wat beperkt zichtkaarten vrij, moet je wel even Ajax.nl voor in de gaten houden. Ik neem aan dat jullie wel met een vol uitvakkie komen nu er zoveel op het spel staat? (Wat ik daarmee wil zeggen, buiten het feit dat jij gaat zeggen 'euh 1600 man vast niet' en ik dan zo moet doen '
![]()
', is dat 416 dus niet in de verkoop gaat)
Oh, dat zou mooi zijn. En dat zou betekenen dat jullie sinds de finale van de play-offs er 700 extra fanatieke supporters bijhebben want toen kregen jullie het bij lange na niet vol. Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Die 1600 kaarten zullen binnen een dag weg
Ik zal de site in de gaten houden, maar dan heb ik eerst iemand nodig die gegarandeerd 2 kaarten voor me wil bestellen mochten er kaarten komen.
quote:10-05-2009 14:30 uur AFC AJAX - FC TWENTE
Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de gekozen wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |