Vanavond gaat misschien al leuk worden. Twente zonder Kufo, Boschker en Stamquote:Op donderdag 2 april 2009 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Van mij mag de laatste wedstrijd tegen FCT een alles of niets wedstrijd om de 2e plaats worden. Hopelijk lekker weer dan en dan is het nog boeiend om naar te kijken. We moeten ze toch nog even terugpakken voor vorig jaar met de play-offs.
Heb je nou een quote van jezelf in je sig?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Prosac het volgende:
versteegrobje dat Donovan "Bijlmer Bob" Slijngard niet terugkeert naar Ajax?
eigengeil he, maar de sig is stiekem "lekken van achteren" ben benieuwd wanneer Yvonne mij permbanned.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je nou een quote van jezelf in je sig?![]()
![]()
.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]Lucius en Bahia
feyenoord heeft weer eens een wedstrijdje tegen Volendam gewonnen zeker....
Ik hoop heel snel, ik haat Groningers.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
eigengeil he, maar de sig is stiekem "lekken van achteren" ben benieuwd wanneer Yvonne mij permbanned.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hoop heel snel, ik haat Groningers.
Wel de laatste voor mij, zoals ik er nu over denk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is nog niet de laatste wedstrijd van het seizoen hoor.
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef kevin6188 het volgende:
Om volgend seizoen je voorrang voor 2010/2011 te behouden moet je 13 scanpunten verzamelen. Van de 15 (geen ADO, Feyenoord). Vind ik vrij heftig.
Ja, dat soort dingen vind ik wel goed. Maar 13/15 is nogal wat anders dan 12/17 of 13/16. Ik snap wel dat het wat strenger moet, maar dit vind ik wat overdreven. Een keer andere verplichtingen is zo gek nog niet, je bent een keer ziek, noem het maar op. Er is totaal geen speling meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.
Maar op zich wel logisch. Kijk voor mannen als jij die er gewoon altijd staan is dit dus inderdaad kut. Maar ik bijvoorbeeld, kan gewoon niet 34 zondagen per jaar. Wanneer je dan een 12/17 of 11/15 regel invoert, dan gaan er héél veel voorrangkaarthouders zijn. Met als gevolg dat de rest zelden nog kaarten kan krijgen, laat staan voorrang kan behalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen vind ik wel goed. Maar 13/15 is nogal wat anders dan 12/17 of 13/16. Ik snap wel dat het wat strenger moet, maar dit vind ik wat overdreven. Een keer andere verplichtingen is zo gek nog niet, je bent een keer ziek, noem het maar op. Er is totaal geen speling meer.
Ja klopt, dus dat kunnen er nooit meer dan 350 oid zijn. (Ervan uitgaande dat FC Volendam of VVV volgend jaar het kleinste uitvak heeft). Die uitvakken tellen dan weliswaar 450 plaatsen, maar er moeten er nog een paar overblijven voor de normale uitkaarthouders.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Aantal voorranguitkaarthouders wordt toch gerelateerd aan het kleinste uitvak in de eredivisie?
Misschien dat ze er wel 12 van maken, lijkt mij logischer maargoedquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef kevin6188 het volgende:
Om volgend seizoen je voorrang voor 2010/2011 te behouden moet je 13 scanpunten verzamelen. Van de 15 (geen ADO, Feyenoord). Vind ik vrij heftig.
http://www.ajax.nl/web/show/id=167438
Triest ofnietquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef Blight het volgende:
Sporting Limburg uit dus binnenkort. Altijd lastig.
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 puntenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie Twente wel verliezen vanavond
Maar dan zie ik Ajax ook wel punten verspelen zondag
Mag ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 punten
Die zitten zowat allemaal thuis of in de kroeg met langlopende SV's.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 punten
Klinkt nu helemaal als een Europese uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef Blight het volgende:
Sporting Limburg uit dus binnenkort. Altijd lastig.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
Een gast die ik ken heeft deze schoenen, wtf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn wel baas!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |