Net wat steviger dan gewone tricot doeken, maar wel heerlijk zacht, soepel en rekkend. Ik vind het de ultieme babietjes doek. Zo jammer dat Pepijn er met 11 maanden net te beweeglijk voor was toen we hem hier in handen kregen.quote:
Ik Wij doen erg ons bestquote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
schiet eens op dan, met die 2 streepjes!![]()
Heel veel succes met zoeken! Je zult het van het tweedehands circuit moeten hebben. Calin Bleu heeft ze echt niet meer liggen. Ik heb vandaag even gemaild met ze over de linen doeken (had ook nog een draagconsultancy gerelateerde vraag), en de eigenaresse vertelde dat en ook dat de linens niet meer gemaakt zullen worden wegens te duur.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik heb de calin blue linen vandaag gedragen. En dat is super voor warm weer
Ik ga heeeeeel hard zoeken naar nog een exemplaar
Deze gaat richting de 5,5m en is voor ons dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te lang.
Als het echt niet anders kan zal ze dat ook zeker wel doen hoor, maar ik hoop ondertussen dat we er gewoon nog eentje tegenkomenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Reinhilde het volgende:
Piglet, en je eigen inkorten tot 4m? vind je dat geen optie?
Ah! Helder!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef p_iglet het volgende:
Reinhilde, Troel wil er graag ook 1. Dus we zijn nu druk aan het zoeken naar nog een exemplaar.
Troel heeft wel graag 5m. Dus als we nu een kortere vinden nemen wij die en gaat deze naar Troel.
Ik denk dat je in dit topic weing mensen zult vinden die dat erg en onvoorstelbaar vindenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:11 schreef Reinhilde het volgende:
ik ben echt verliefd op Cairo.
Het zwerft al 2 dagen door mn hoofd dat ik Cairo wil hebben, terwijl ik Linnie nog niet eens heb kunnen gebruiken... of wat erg.
Ga je een Leichte doen of een gewone?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:49 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, dat helpt niet he?![]()
Waar had jij je hopp besteld? Ik ga het maar gewoon doen!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |