quote:
Ik fotografeer liever de mannen.. vrouwen zijn te moeilijk.. heb al moeite met mezelf kun je nagaanquote:
quote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 2 april 2009 15:06 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd. Verwachte reacties hoeven ook niet, we zijn geen kleuters.
Verder zou ik je doen.
Je staat anders prima op de foto's in je foboquote:Op donderdag 2 april 2009 15:06 schreef soofje het volgende:
[..]
Ik fotografeer liever de mannen.. vrouwen zijn te moeilijk.. heb al moeite met mezelf kun je nagaan
ja maar daarna duurt het niet lang meer en de zon is weer weg.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:05 schreef finsdefis het volgende:
Herkenbaar, heb morgenmiddag tentamen![]()
Lekker in een collegezaal gaan zitten en pas om half 6 klaar zijn.
Antiklacht: daarna wel terrasje pakken
Met een bak vanilleijs en een pot thee natuurlijk...quote:Op donderdag 2 april 2009 15:13 schreef soofje het volgende:
[..]
ja maar daarna duurt het niet lang meer en de zon is weer weg.
plannen van vanavond gaan ook alweer niet door
dan maar saw v kijken op de bank en de buurt bij elkaar gillen.
ja, mooie foto'squote:Op donderdag 2 april 2009 15:09 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je staat anders prima op de foto's in je fobo
Terrasje, drankje. Met mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:13 schreef soofje het volgende:
[..]
plannen van vanavond gaan ook alweer niet door
hou niet zo van thee.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Met een bak vanilleijs en een pot thee natuurlijk...
hahaha jij bent gemeen!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hmm misschien een goed idee dat ik zo even buiten ga chillen met bier en goede muziek en een peuk natuurlijk. Hmm jaloers TS? Hmm oké sorry. Doei.
lul waar?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef xman het volgende:
Zeik niet lul.. ik ben mijn baan kwijt wegens de economische crisis, dus wees f*cking blij met je baan!!
*Huillie huil huil*
Ruilen? Ik heb momenteel geen werk, man, ik zou blij zijn als ik weer kon gaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef soofje het volgende:
aan de overkant zie je de terrasjes vol zitten.
en dan zit ik maar op mijn kantoortje te werken.
JALOERS op de mensen die buiten lopen en kunnen genieten!!!
nou kan iedereen er hierin over zeurenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:28 schreef hoerezooi het volgende:
boe facking hoe, laten er nou net nog 5000000 anderen zijn die hetzelfde probleem hebben.
Gezellig ben jij.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb momenteel geen werk, man, ik zou blij zijn als ik weer kon gaan.
Ben tevreden dat je werk hebt, terrasje zitten is niet zaligmakend ofzo.
bij een uitzend bureau kan je altijd aan de slag.. ze zoeken nog genoeg mensen voor krantenwijken.. en bij call centers is altijd plek.. maar die banen worden beschouwt als niet goed genoeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
Werken is idd een stuk gezelliger dan met een paar man een terrasje pikken.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik kom zelfs niet via uitzendbureaus aan de slag vanwege het salaris. Als ik idd kranten ga bezorgen dan hou ik te weinig over om zelfs maar de vaste lasten te kunnen betalen.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef soofje het volgende:
[..]
bij een uitzend bureau kan je altijd aan de slag.. ze zoeken nog genoeg mensen voor krantenwijken.. en bij call centers is altijd plek.. maar die banen worden beschouwt als niet goed genoeg.
er is altijd wel werk.. maar mensen hebben liever leuk werk en is dat er niet zitten ze liever thuis.
quote:
dat je nu al die mensen heerlijk op een terras ziet zitten met een lekker glas drinken erbij ziet genieten van de zon en ik er alleen maar naar kan kijken. tegen de tijd dat ik klaar ben duurt het niet lang meer of de zon gaat onder. en dat de hele week lang want het is al een tijdje lekker weer..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is het probleem precies TS? Je hebt toch nog een avond en een weekend om lekker door te zakken in café's en terrasjes? Dankzij je werk heb je daar tenminste met een goed en voldaan gevoel iets te besteden
Office manager is een chique woord voor "Secretaresse" volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wtf, uit het fotoboek van TS
Beroep Office Manager op advocaten kantoor
Geboortedatum 17-08-1988
Heb je gewoon maar iets zitten invullen of ben je echt zo een freaking genius?
nope sorry echt office manager.. kan er ook niks aan doen. was hiervoor wel secretaresse.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Office manager is een chique woord voor "Secretaresse" volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |