Ja, mede dankzij jou.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef Biogarde het volgende:
Gaat het door?
quote:Het volgende willen we nog even extra onder de aandacht brengen.
In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving.
RODA speelde tot dit jaar elk jaar rond positie 7 t/m 12.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Hetiszover het volgende:
Ik snap de frustratie van de supporters, maar ik ben er wel van overtuigd dat dit de beste keuze is. Als Sporting Limburg met een goed beleid komt, dan kan het best een goede subtopper worden in de categorie Heerenveen of Twente. De emotionele waarde is natuurlijk wel zonde, ik zou het ook niet kunnen verkroppen als Feyenoord met Sparta samen zou gaan.
Ik mag lijen dat het RODA-MVV wordt in de play-offsquote:Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef wise het volgende:
mooi, dan kan rkc terug naar de ere en sp.limburg naar eerste divisie
Als ze het maar laten bij het vandaliseren van de zwarte stoeltjes, die moeten toch verdwijnen om plaats te maken voor blauwe. Als ze de gele maar laten zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Worden nog een paar leuke dagen. Vooral zondag tegen ajax. Sloop van het stadion
Eindelijk wat rationaliteit boven al deze emotie.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Emimich het volgende:
Ach, Fortuna was sowieso failliet gegaan en Roda nadert haar sportieve faillissement sowieso al dus dit is het beste voor beide clubs, zelfs mocht Roda dit seizoen degraderen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:34 schreef dagdag het volgende:
er zijn toch maar 2 clubs die er wat toe doen
inter Ac Milan en in nl is feyenoord wel tof Ajax
quote:
Ja en wat verwacht je nu, dat Fortuna fans lekker gezellig naast Roda fans gaan plaatsnemen?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Emimich het volgende:
Ach, Fortuna was sowieso failliet gegaan en Roda nadert haar sportieve faillissement sowieso al dus dit is het beste voor beide clubs, zelfs mocht Roda dit seizoen degraderen.
Na die paint had ik muchos respect voor je, maar je bent een Limburger dus je bent weer gedaald tot een nulpuntquote:Op donderdag 2 april 2009 15:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben vóór, als Limburger.
En ga je ook kijken is de vraag ?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben vóór, als Limburger.
Hoeveel heeft roda nu dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze gokken op 15.000 man volgend seizoenUhuh
Ik voorzie taferelen waarbij de provincie mensen gaat inhuren en belonen om op de tribune te zitten. Volledig naar goed Aziatisch gebruik (zie WK 2002 Zuid-Korea/Japan).quote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ga je ook kijken is de vraag ?
Want dankzij mensen zoals jou, denken die dikkkoppen bij het gouvernement nog steeds dat er enig draagvlak is voor zo'n fusieclub.
Ze gokken op 15.000 man volgend seizoenUhuh
En Peking 2008. Bij het roeien weet ik dat ze dat ook deden.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik voorzie taferelen waarbij de provincie mensen gaat inhuren en belonen om op de tribune te zitten. Volledig naar goed Aziatisch gebruik (zie WK 2002 Zuid-Korea/Japan).
Ik hoop zo dat ze falen hequote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik voorzie taferelen waarbij de provincie mensen gaat inhuren en belonen om op de tribune te zitten. Volledig naar goed Aziatisch gebruik (zie WK 2002 Zuid-Korea/Japan).
Bron: l1quote:VVV: Provincie moet ook MVV en VVV steunen
VVV-Venlo vindt dat de provincie naast Sporting Limburg ook MVV en VVV financieel moet steunen. Dat zegt voorzitter Hai Berden nu de fusie tussen Roda en Fortuna rond is en de fusieclub kan rekenen op ruim 6 miljoen euro van de provincie.
Als het geld wordt gebruikt voor de exploitatie van Sporting Limburg, dan dienen MVV en VVV eenzelfde bedrag te krijgen volgens Berden. Hij ziet het anders als oneerlijke concurrentie, omdat de fusieclub met provinciegeld een VVV-speler zou kunnen wegkopen.
RKC Waalwijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef wise het volgende:
mooi, dan kan rkc terug naar de ere en sp.limburg naar eerste divisie
Sporting Limburg komt op hetzelfde neer al Fc Groningen hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 18:33 schreef TvhN het volgende:
[..]
RKC Waalwijk.Dan speel ik nog veel liever tegen Sporting Limburg (wat een naam
).
RKC Waalwijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:33 schreef TvhN het volgende:
[..]
RKC Waalwijk.Dan speel ik nog veel liever tegen Sporting Limburg (wat een naam
).
Bij de Hogeschool Zuyd ?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:36 schreef postmortum het volgende:
Nooit meer in een opwelling besluiten om naar een uitwedstrijd te gaan , nooit meer de derby tegen mvv , nooit meer meer een gratis sightseeing aangeboden krijgen in Waalwijk, nooit meer bij -2 op N-side zitten te kijken naar FC Omniworld.
wat nu? ik weet het niet , ik ga in ieder geval morgen naar de wedstrijd toe. Alleen al om ONZE jongens Brian , Danny , Ruud , Zorro etc aan te moedigen. Het ZIJN en BLIJVEn ONZE Jongens.
En ik zal nooit vergeten dat we op het HBO voetbaltoernooi in Heerlen gespeeld hebben in de shirts van FSC , ze konden ons bloed wel drinken die dag daar
2003quote:Op donderdag 2 april 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij de Hogeschool Zuyd ?. Welk jaar was dat ? Ook twee jaar meegedaan.
Zuur Postmortum, echt zuur. Die teringmoffen gun ik het, FSC niet. 1 Mei maken we er een mooi afscheid van. Neem de moersleutels maar mee. Ik wil ook wel een aandenken uit het stadion van de rivaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |