Nee want dan zei ik dat wel!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen: "De vorige RLS-en waren afgesproken werk"
Ja maar dat zal wel beveiligd zijn allemaal denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even checken of de buren draadloos hebben en of je tijdelijk mee kunt en mag liften?
Mijn nieuwe buurman belde gewoon bij mij aan om te vragen of ie mijn code mocht hebben om te internettenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat zal wel beveiligd zijn allemaal denk ik.!
Eens en ik kan me daar kapot aan ergeren. Alsof alles een lolletje is. Of het nu gaat om de kredietcrisis of over wat voor ramp dan ook.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tegenwoordig moet het nieuws leuk zijn. Er zit humor in het journaal, soms geforceerd. Melige bruggetjes naar de weerman, uitsmijters, het nieuws in 60 seconden. Anders gaat de kijker naar RTL of HvN, althans dat is het motief.
Kun je je gelijk even voorstellen als nieuwe buufquote:Op donderdag 2 april 2009 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valt meestal wel mee toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh jee lies, en nu? Kun je niet meer nachtbaggeren en heb ik niks om terug te lezen.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee lies, en nu? Kun je niet meer nachtbaggeren en heb ik niks om terug te lezen.
Toentertijd had je die gratis krantjes nog niet en ik denk wel dat die het medialandschap populistischer hebben gemaakt. Maar De Telegraaf is naar mijn weten altijd een populistische krant geweest.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Worden kranten niet ook alsmaar een tikkeltje populistischer? Ik lees te weinig kranten om het goed te kunnen beoordelen, vooral gratis kranten namelijk en een regionaal dagblad, die is vrij slecht.
Heel vluchtig hoor, moet wel op de hoogte blijven van het een en ander.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Je leest toch niet serieus alle nachtbagger terug?![]()
schrijf dat nou niet, sukkelquote:Op donderdag 2 april 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even checken of de buren draadloos hebben en of je tijdelijk mee kunt en mag liften?
Kan je niet onderhandelen om zo een mobiele stick te krijgen voor 2 of 3 maanden,quote:Op donderdag 2 april 2009 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je leest toch niet serieus alle nachtbagger terug?![]()
Dat durf ik zelfs soms niet eens
Ja ok, ik ga wel bij alle buren aanbellen, Straks mis ik de bunker nog.
Even bij het postkantoor zo'n verhuispakket/planner kopen of inzien, want voor je het weet vergeet je nog meerquote:Op donderdag 2 april 2009 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
sorry dat ik niet meer reageerde zojuist (wat ik overigens liever in de andere s.c. doe), maar ik had een belangrijk telefoontje tussendoor (fbi of was het nou cwiquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef willem-jozef het volgende:
(wat ik overigens liever in de andere s.c. doe),
ik heb iets gemist?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, en bloossmiley...20 euro in de pot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |