Welkom terug KKV!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Goedeavond Peet, nieuwe ava?
Idd, het is het FOK!-lentelammetje.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Goedeavond Peet, nieuwe ava?
Subtielquote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, het is het FOK!-lentelammetje.![]()
En `s nachts, als de medelammetjes in dromenland zijn, duikt hij plotsklaps op in slaapkamers, waar hij met zijn zachte hoefjes ribbenkasten openscheurt, en met zijn grappige nageltjes tergend langzaam vitale organen verwoest, en met zijn kleine tandjes slagaderen doorknabbelt, zodat er een enorme bloederige ravage ontstaat.
-edit- Verder is Peter6000 best lief.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, het is het FOK!-lentelammetje.![]()
En `s nachts, als de medelammetjes in dromenland zijn, duikt hij plotsklaps op in slaapkamers, waar hij met zijn zachte hoefjes ribbenkasten openscheurt, en met zijn grappige nageltjes tergend langzaam vitale organen verwoest, en met zijn kleine tandjes slagaderen doorknabbelt, zodat er een enorme bloederige ravage ontstaat.
Het is niet mijn vondst hoor: het basisidee kwam van liedje voor schaap bovenin bannerquote:
Ja hè, niet blijven hangen in die ouderwetse versie van vroeger, maar gewoon met mijn tijd meegaan.quote:
Dat is over 3 weken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goede vrijdag!......of is dat volgende week
De christelijke goede vrijdag is volgende week, maar voor mij is het morgen ook een goede vrijdag. Ben extra vrij en het wordt heel mooi weer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goede vrijdag!......of is dat volgende week
Ja hoor, veel treinvertraging en daardoor maar meteen naar de kroeg met vrienden ipv eerst naar huisquote:
Gister aan het eind van de middag even in het park gezeten en daarna gaan slapenquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, veel treinvertraging en daardoor maar meteen naar de kroeg met vrienden ipv eerst naar huis
En jij?
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:48 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt het maar ddruk met al die goedemorgen topics te sluiten
Als je op zoek naar het geluk bent jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:11 schreef Manu82 het volgende:
Nooit geweest
En eigenlijk is er natuurlijk maar 1 echt park
Heej jij! Goedemorgen voor zometeen!quote:
20 april.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:48 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer moet je trouwens ook alweer verdedigen?
Foto!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen met een stralende glimlach, met dank aan de tandarts.
Ik normaal ook. Maar dankzij Champix was ik vandaag een stralend, zij het soms kokhalzend, zonnetje in de tandartsstoel.quote:
Ik ook, maar ben beetje vliefd op de tandartsassistentequote:
Alles prima, zolang Ajax maar niet wintquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo maf als een deur he maar maakt niet uit AZ wint
Ik voel een youtube filmpje aankomen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben beetje vliefd op de tandartsassistente
Ze is echt lief trouwensquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik voel een youtube filmpje aankomen.
Daar ben ik dan weer mee eens!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alles prima, zolang Ajax maar niet wint
Dat is inderdaad wel een haatreden!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:09 schreef Kaat38 het volgende:]
Daar ben ik dan weer mee eens!
Ik haat tandarts omdat ik veel te jong aan een klapper moet en ik ben doodsbang en verdrietig eigenlijk.
Zeker he, ga je met je goede gedrag. Altijd goed voor die dingen gezorgd maar ik wist al rap dat ik een zwak gebit heb zeg maar en ja hoor, nu hang is als een baksteen en ik ben echt bang!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |