Ik was net te laat, maar die TT is zo saai men!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maak dan ook een nieuwe!
[TBO] SC #10 - Jubileum!
Als ik werk slaap ik ook gewoon kort , maar nu is het gewoon makkelijk zoquote:Op donderdag 2 april 2009 11:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik na een dag klussen 's avonds samen nog een beetje drink dan val ik na een tijdje in slaap.
Maar eigenlijk heb ik nooit echt problemen in de slaap te vatten sinds ik met Juud ben, heel vreemd.
Beloofd.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
En dan straks niet allemaal gaan chatten, hè! Zodat ik hier in mijn eentje overblijf.
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef Dementor het volgende:
Liesje en Cc, batterijen wisselen.
[ afbeelding ]
Ga jij streamen? Dan krijg je je pimp abo toch weer terug, begreep ik?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef Dementor het volgende:
Liesje en Cc, batterijen wisselen.
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik wel streamen, het eerste weekend is gratis als ik het goed heb begrepen.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij streamen? Dan krijg je je pimp abo toch weer terug, begreep ik?
Ja, als de 'kopstukken' uit RLS de Bunker inwijden.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:04 schreef Dementor het volgende:
Ik ga denk ik wel streamen, het eerste weekend is gratis als ik het goed heb begrepen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
#bunkerchat is open op irc.tweakers.net
Je kunt die box bereiken via je irc client middels /join #debunkeronline of gewoon op de makkelijke manier via http://bunkerchat.fok.nl/
De komende dagen zullen de ops worden geregeld.
Ja, zeven zoveel voor de rest van de 25 dagen. Uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Alleen het eerste weekend? Daarna was het toch voor een prikkie?
Chillquote:Op donderdag 2 april 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, zeven zoveel voor de rest van de 25 dagen. Uit mijn hoofd.
Gewoon FF wifi aftappen bij die buren!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
Tuurlijk ga ik streamen!![]()
(Als ik dan al internet heb.)
quote:
Een niet geschreven regel zegt, dat er binnen 5 minuten de poster van de LaPo een nieuw topic mag starten.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maak dan ook een nieuwe!
[TBO] SC #10 - Jubileum!
Zet je de schotel op je schutting dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
Tuurlijk ga ik streamen!![]()
(Als ik dan al internet heb.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |