Nja, eigenlijk voor mij alleen Prodigyquote:Op maandag 13 april 2009 13:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Eerste dag is juist de beste.
Oasis, Placebo en the Prodigy
Hoe kun je simon and Garfunkel nou niet kennen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef kreuk050 het volgende:
Die ken ik ook niet....dus zal het niet weten...
Ik vraag het me ook echt afquote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe is de camping eigenlijk op Werchter? Nog steeds die boerenakkers met 2 plee's van 10 jaar geleden?>
Heb je via de site besteld? Dan zit het wel snor.quote:Op maandag 13 april 2009 23:07 schreef Mindblast het volgende:
Ik ga ook! Voor mij de eerste keer op de Werchter camping dus ik zou niet weten hoe die eruit ziet. Ik heb er wel slechte dingen over gelezen. Maar goed we zien wel!
Ik maak me alleen een beetje zorgen over de kaartjes. Ik heb gekozen voor printbare tickets. En ze werden vervolgens naar mijn email toe verzonden. Ze zien er alleen een beetje goedkoop uit, er staat geen Werchter logo op. Ik ben toch wel anders gewend van fast tickets. Ik hoop wel dat het allemaal klopt.
Kom op zeg, je kent toch wel Sound of Silence, Bridge over troubled Water en Mrs Robinson? Anders ben je echt onder een steen geboren en er nooit onder vandaan gekomen...quote:Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef kreuk050 het volgende:
Ja ik ken ze wel bij naam, maar nooit de moeite genomen om de muziek te luisteren.
Moet ook nog werken enzo.
Óf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ikquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kent toch wel Sound of Silence, Bridge over troubled Water en Mrs Robinson? Anders ben je echt onder een steen geboren en er nooit onder vandaan gekomen...
Dat zou natuurlijk kunnen maar ook op andere manieren bereiken die nummers je wel. Als je niet alle nummers kent ok, maar deze 3 zijn toch behoorlijk standaard? Net als dat je the beatles niet zou kennenquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ik
ik ben het met je eens dat het wat wereldvreemd is
Dat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen maar ook op andere manieren bereiken die nummers je wel. Als je niet alle nummers kent ok, maar deze 3 zijn toch behoorlijk standaard? Net als dat je the beatles niet zou kennen
Mijn ouders (als ze eens wat luisteren) dan gooien ze BZN of Frans Bauer in de cd-spelerquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ik
ik ben het met je eens dat het wat wereldvreemd is
Er is weinig geniaals aan hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Mijn ouders (als ze eens wat luisteren) dan gooien ze BZN of Frans Bauer in de cd-speler
En nee, we zijn geen kampers.
De beatles ken ik wel btw. Maar ik moet nog veel luisteren om jullie geniale muziekkennis te evenaren
Das wat ik ook al dacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef NobleBeast het volgende:
Ach nee! Programmeren ze Elbow en M. Ward op hetzelfde tijdstip
Ik ook. En dus ook reden voor mij om die even niet op te zoeken. Dadelijk vind ik die andere ook steengoedquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ga voor Elbow, omdat ik de andere niet ken.
Na Royksopp afgelopen weekend gezien te hebben ga ik overduidelijk naar Royksopp op Werchterquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik wil Nine Inch Nails en Röyksopp beide eigenlijk wel graag zien. Dat wordt kiezen, dus. ;o
Daar ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na Royksopp afgelopen weekend gezien te hebben ga ik overduidelijk naar Royksopp op Werchter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |