1 dags mensenquote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Waren er ook kaarten voor vrijdag vrijgegeven?
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Die staan nu in elk geval op onbeschikbaar. Of ze eerder vandaag wel beschikbaar zijn geweest, weet ik niet, ik heb straks alleen combitickets geprobeerd.quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Ja inderdaad, blijf dan thuis.quote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef SperZii het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad raar dat mensen geen combikaart kopen als ze maar één dag kunnen gaan
Ach, die kaartjes zijn zo weg hoorquote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Liefste. het volgende:
Er zijn nu nog steeds kaartjes te koop, dus er is geen hele run op geweest ofzoen mijn status is inmiddels veranderd in 'betaling ontvangen' dus ik kan ook weer rustig slapen
Heb je een "paper classic ticket" besteld? Vanaf het begin was dat al zo. Dus dan kan je zelf kiezenquote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef RD4 het volgende:
heb zojuist nog 2 tickets besteld via de site, blijkbaar kun je geen camping meer kiezen maar je krijgt een algemene campingkaart...
Als je gisteren bestelde, dan stond er bij de combikaart in het rood "niet beschikbaar" en bij de campingkaart gewoon de prijs.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef ruud.nl het volgende:
Het kan ook zijn dat er een storing ofzo is geweest waardoor er tijdelijk geen kaarten meer te bestellen waren.
Op hun eigen site is er nooit melding van gemaakt dat de combitickets uitverkocht waren, in tegenstelling tot de vrijdagkaarten.
quote:WEL
Wel toegelaten zijn geleidehonden voor mensen met een visuele handicap, eenvoudige wegwerp- of pocketfototoestellen, boterhammen, frigobox (gevuld met drank in brik, plastieken potten choco/confituur, plastic smeermessen), thermosflessen, inschuifbare paraplu’s zonder pin (géén parasols), plastiek en dekens om op te zitten/liggen, zonnecrème, flesjes parfum, deodorant, verfrissingswater in verstuiver en kleine rug- of andere zakken.
Tering zeg, even een dagje niet opgeletquote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er waren net weer kaarten beschikbaar!![]()
![]()
Dus ik heb net 3 kaartjes besteld!
Yeah!
Tof!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:06 schreef ErikT het volgende:
En opeens waren er toch weer kaartjes!!!
Ik probeerde er 2, waren er opeens 2. Ik denk: toch met 4 proberen. En toen waren er 4! Ik heb 4 kaartjes!!! YES!!!! Ik heb echt 2 dagen ontzettend gebaald, komt het toch nog goed!!! YES!!!![]()
Vooral nog voor mn vrienden. Want ik zou het regelen en ik had te lang gewacht met mn stomme hoofd. Ik had het pas aan 1 verteld dat het was misluktquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Ik weet precies hoe je je voelt!
Waarvoor dankquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook nog even iemand blij gemaakt met de tip. Verdomd handig, dat Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |