Een beetje het Amsterdam van Limburg dus?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niks is zo erg als dat chauvinistische rotvolk uit Maastricht wat denkt dat ze echt boven de rest van de provincie staat (lees zichzelf beter voelt).
Reageer dr nou niet meer op manquote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maastricht, Sittard, Kerkrade & Venlo zijn 4 steden met een radicaal andere cultuur en allemaal een ander dialect.
[..]
Nogmaals, je bent best welkom in het PLS zondag. Ikzelf zal er nog éénmalig zijn, en je mag dan best op dezelfde toon praten als nu. Of geef je dan niet thuis?
Dat maak jij ervan, ik werk al 10 jaar in Maastricht en ben uit Kerkrade. Het ligt niet zozeer aan de Maastrichtenaar, maar aan jou.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niks is zo erg als dat chauvinistische rotvolk uit Maastricht wat denkt dat ze echt boven de rest van de provincie staat (lees zichzelf beter voelt).
Maastricht is de mooiste stad van Nederland en de hoofdstad van Limburg. Tja, dan staat die stad nou eenmaal wat hoger in de 'food piramid'.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
sjezus wat een trol eerste klas ben jijquote:Op donderdag 2 april 2009 14:29 schreef blonchi het volgende:
[..]
Maastricht is de mooiste stad van Nederland en de hoofdstad van Limburg. Tja, dan staat die stad nou eenmaal wat hoger in de 'food piramid'.
Wees eens wat minder inferieur.
"Historie houdt een club slechts tegen in haar ontwikkeling"quote:Op donderdag 2 april 2009 10:13 schreef mcyodogg het volgende:
"You ain't got no history!"
Maar ik meen het écht hoor...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:29 schreef toma het volgende:
[..]
sjezus wat een trol eerste klas ben jij
Daar zit een kern van waarheid inquote:Op donderdag 2 april 2009 14:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Historie houdt een club slechts tegen in haar ontwikkeling"
D. Hopp 2008
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef Pritt het volgende:
De topics gaan harder dan bij Ajax, dit wordt een hele grote club.
hehequote:
Ik wacht nog even tot augustus als je het niet erg vindt...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef planethugo het volgende:
blonchi kan zondag van mij ook wel een rondleiding door het stadion krijgen als introductie.
Die eindigt voor hem dan wel in de gracht
Ja ik ook, het is een zegen voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het wel positief in, deze verandering is alleen maar goed voor een prima club in Limburg.
Het is zuur voor beide kampen, maar het is gewoon beter... Dat lacherige vind ik jammer, het is gewoon een frisse doorstart.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ja ik ook, het is een zegen voor het Nederlandse voetbal.
Maar ik vind het wel sneu voor de Fortuna fans.
Come on you boys in yellow-blue-red with a lion?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef sezten het volgende:
Laat de eerste supporters liederen maar komen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef gers het volgende:
Forza Sporting limburg
wij zijn gekker als AZ
Ons 10 tegen iedereen
mooi he
Ik denk dat het voor het Fortuna kamp wel iets zuurder isquote:Op donderdag 2 april 2009 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is zuur voor beide kampen, maar het is gewoon beter...
Het was ophouden of samengaan, dan wist ik het toch wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het Fortuna kamp wel iets zuurder is
Fortuna's ziel was al jaren geleden verkocht toen ze de Baandert verruilden voor die stalinbarokken betonkist.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ja ik ook, het is een zegen voor het Nederlandse voetbal.
Maar ik vind het wel sneu voor de Fortuna fans.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:46 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of ehh
Roda en Fortuna supporters: het is
Roda´s: BRAND!
Fortuna´s: BIER!
Roda´s: BRAND!
Fortuna´s: BIER
Als top zou moeten fuseren met 073 zou ik liever een nieuwe hobby zoekenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was ophouden of samengaan, dan wist ik het toch wel.
Dat valt nog te bezien natuurlijk.. Je brengt het nu wel alsof het klaar is dat Sporting het beter gaat doen dan Roda nu, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 april 2009 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is zuur voor beide kampen, maar het is gewoon beter... Dat lacherige vind ik jammer, het is gewoon een frisse doorstart.
Veel slechter kan bijna nietquote:Op donderdag 2 april 2009 14:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien natuurlijk.. Je brengt het nu wel alsof het klaar is dat Sporting het beter gaat doen dan Roda nu, bijvoorbeeld
Nog zo'n simpele die in marketing trucs trapt.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het thuistenuequote:Op donderdag 2 april 2009 14:52 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Nog zo'n simpele die in marketing trucs trapt.![]()
![]()
Wat zie jij van Fortuna dan terug in Sporting Limburg behalve Erkens?
Zou mooi zijn inderdaad. Sta je dan met je mooie fusieclubje in het Mitsubishi Forklift-stadion.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:51 schreef gers het volgende:
Ik hoop wel dat roda degradeert dan valt de hele begroting ook natuurlijk in het water
Bedankt, maar Limburgers eten natuurlijk wel vlaaiquote:Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Veel succes gewenst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt een samengaan .. meer een doorstart van Rodaquote:Op donderdag 2 april 2009 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook het kromme aan deze fusie.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een samengaan .. meer een doorstart van Roda
Je bedoelt wellicht 'bevoordeeld'quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook het kromme aan deze fusie.
Roda wordt duidelijk bevooroordeeld in deze fusie.
Als ik een Roda fan zou zijn dan zou ik zeer tevreden zijn met deze fusie.
zeer tevreden ja, behalve dat gewoon je club verdwijnt....quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook het kromme aan deze fusie.
Roda wordt duidelijk bevooroordeeld in deze fusie.
Stel dat Ajax 'fuseert' met Haarlem, (waarbij Haarlem dus het Fortuna Sittard is), gewoon in de Arena blijft spelen en met dezelfde spelers....Maarrrr een andere naam en andere clubkleuren/shirt.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef toma het volgende:
quote:'Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw'
VALKENBURG - Sporting Limburg wordt een club „van, voor en door Limburgers”. Dat zei Hans Erkens, interim-directeur van Fortuna Sittard, donderdag bij de officiële presentatie van de nieuwe fusieclub in kasteel Oost in Valkenburg. De club moet Limburgs voetbaltrots worden. Met: „Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw!”, zette hij zijn woorden kracht bij.
Verder gaf Erkens aan een tweeslachtig gevoel te hebben bij het samengaan van Roda JC en Fortuna Sittard. „Van hemeljuichend tot tranen geroerd”, zei hij. Met het laatste doelde hij op het feit dat hij in de ochtenduren het personeel van de club had ingelicht. Erkens: „Ik heb mensen die 25, 40 en zelfs 50 jaar bij Fortuna betrokken zijn, moeten vertellen dat de club ophoudt te bestaan en dat doet pijn.”
telegraaf
Dan ga ik zelf wel voetballen op zondagquote:Op donderdag 2 april 2009 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stel dat Ajax 'fuseert' met Haarlem, (waarbij Haarlem dus het Fortuna Sittard is), gewoon in de Arena blijft spelen en met dezelfde spelers....Maarrrr een andere naam en andere clubkleuren/shirt.
Zou je dan ook zeer tevreden zijn? Ook, stel, dat het financieel heel slecht gaat met Ajax?
Ik zou er ook mee kappen. Ik ga wel wat anders doen op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |