quote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een dilemma. Ik heb al een aantal maanden een (leuke) vriendin. Het gaat haske goed.
Mannen zoals jou geven mannen in het algemeen een slechte naam..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Kreator het volgende:
Je gooit je ouwe tv tenslotte ook niet weg als je nog geen nieuwe hebt gekocht
Krea heeft wel een punt. De proefrit is belangrijk om te bepalen of je overgaat tot de aanschaf. En je kunt trouwens beste 2 auto's hebben, dus als je het je financieel kan veroorloven: allebei voltanken !quote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Chev het volgende:
Mannen zoals jou geven mannen in het algemeen een slechte naam..![]()
Ga eerst je meissie maar 's ff vertellen dat je haar niet leuk meer vind en ga daarna daten/batesen of weet ik veel wat
...hoezo dat nu dan weer. Het is toch heel normaal om te shoppen, als je nog een vriendin hebt? Dat doet bijna iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Chev het volgende:
misschien bedoelt hij dat je wel mag shoppen, maar er vooral heel hard over moet blijven liegen tegenover je huidige partner.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hoezo dat nu dan weer. Het is toch heel normaal om te shoppen, als je nog een vriendin hebt? Dat doet bijna iedereen.
Misschien is hij wel de perfecte man. Je weet het niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef RM-rf het volgende:
misschien bedoelt hij dat je wel mag shoppen, maar er vooral heel hard over moet blijven liegen tegenover je huidige partner.
I've said enufquote:Op donderdag 2 april 2009 13:05 schreef Gripper het volgende:
Krea heeft wel een punt. De proefrit is belangrijk om te bepalen of je overgaat tot de aanschaf. En je kunt trouwens beste 2 auto's hebben, dus als je het je financieel kan veroorloven: allebei voltanken !
'de perfecte man'.... dat is toch iets waar enkel kleine meisjes in geloven?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de perfecte man. Je weet het niet.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Kreator het volgende:
Het helpt overigens ook niet dat ik de reputatie van vrouwenverslinder heb
Na je fotoboek aanschouwd te hebben begrijp ik dat jij niet veel keuzemogelijkheden hebt met betrekking tot vrouwen. Maar zeg dat dan, jaloezie is a bitch!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Chev het volgende:
Ga eerst je meissie maar 's ff vertellen dat je haar niet leuk meer vind en ga daarna daten/batesen of weet ik veel wat
Hehe, Gripper, jij begrijpt het tenminste...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Krea heeft wel een punt. De proefrit is belangrijk om te bepalen of je overgaat tot de aanschaf. En je kunt trouwens beste 2 auto's hebben, dus als je het je financieel kan veroorloven: allebei voltanken !
Eensch...quote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Chev het volgende:
Ik had het al eerder gelezen, maar toch bedankt. Ik schreef het toch voor het geval mensen het serieus namen én het nog eens met hem eens zijn ook.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar je kunt je de moeite besparen, want het is een Kreator-topic, en dus niet serieus te nemen
Dankje!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef MarMar het volgende:
Nijns had gewoon de gouden tip, opgelost slotje!!
ik vind vrouwen die alle mannen gaan beoordelen aan de hand van een paar infantiele fokkers nou ook niet bijster intelligent hoor Chev en AlmachtigeArjen![]()
Wie gaf jou deze 'wijze' levenslesquote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef MarMar het volgende:
Oeh mannen die zeggen dat ze een klootzak zijn!!!
ik heb heeeeeeeeeeel lang geleden al geleerd dat dat 1 van de dingen is die je altijd moet geloven
Nou nou, dat is wel érg rigoreusquote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef mysterieblonde het volgende:
ze zouden je moeten castreren...Jij bent het niet waard om een vriendin te hebben
ben jij toevallig de betreffende collega?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef mysterieblonde het volgende:
ze zouden je moeten castreren...Jij bent het niet waard om een vriendin te hebben
Dat zijn we wel gewend van deze userquote:
O ja, is ook zoquote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat zijn we wel gewend van deze user
(http://forum.fok.nl/topic/1270534)
Ben nu weer lief, hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef MarMar het volgende:
Oeh mannen die zeggen dat ze een klootzak zijn!!!
ik heb heeeeeeeeeeel lang geleden al geleerd dat dat 1 van de dingen is die je altijd moet geloven
Heeft Kreadinges je in het verleden een keer afgewezen?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef mysterieblonde het volgende:
Nee, mysterieblonde is zo, zie mijn link een paar posts terug..quote:Op donderdag 2 april 2009 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft Kreadinges je in het verleden een keer afgewezen?
Ah, is ze ervaringsdeskundige!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
Nee, mysterieblonde is zo, zie mijn link een paar posts terug..
Die link is niet klikbaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
Nee, mysterieblonde is zo, zie mijn link een paar posts terug..
Dat komt omdat ik hem tussen haakjes heb gezet, anders kopieer je hem zelf toch even?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die link is niet klikbaar.
Als je je post even wijzigt, dan highlight je de link, druk op [ afbeelding ] en dan vul je een mooie naam in.
Of de link nog een keer copy-pasten, want volgens mij maakt Fok! automatisch links van forumlinks.
Yeah, right.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef Waag-hals het volgende:
Ik had het al eerder gelezen, maar toch bedankt. Ik schreef het toch voor het geval mensen het serieus namen én het nog eens met hem eens zijn ook.
Dat zijn juist de ergste moraalridders.quote:Ik, moraalridder? Valt vies tegen, ben nog veel erger geweest dan TS beschrijft, maar juist daarom kan ik ook zeggen waarom het zo fout is. Gelukkig vond ik mezelf op tijd een klootzak, voordat nog meer anderen gekwetst werden door mij.
Dit dusquote:
Wat is dat nouw voor domme aanname? ze zal het wel verdiend hebben. Nee ik heb het niet verdiend. en moet je nouw steeds andermans topic verklooien met mijn oude topic?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
Karma's a bitch! Ze zal het wel verdient hebben dus... Maar om dan zoveel wrok te koesteren jegens mensen die ook hun vriendin willen helpen om hun karma weer in evenwicht te brengen, dat snap ik niet!![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 06:18 schreef kodak het volgende:
Heb je er al eens serieus over nagedacht wat een relatie voor jou betekent?
Dr gewoon batsen.. Zeg dr dat het uit is en bats dr gewoon terwijl je natuurlijk wel je vriendin dr bij houdt he..quote:
Idd, gewoon een leugentje om bestwil.. dat moet kunnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr gewoon batsen.. Zeg dr dat het uit is en bats dr gewoon terwijl je natuurlijk wel je vriendin dr bij houdt he..
Zeg tegen je collega dat je een open relatie hebt lieg je iig niet over het vrijgezel zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 10:44 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, weinig bruikbare tips. Behalve liegen tegen m'n collega dat ik vrijgezel ben. En dat weiger ik gewoon, want dat is beneden m'n stand.
Karma, vrouwe, alles wat je doet, denkt of zegt komt bij je terug. Dus dit was een retourtje van iets wat je eerder hebt geflikt!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Wat is dat nouw voor domme aanname? ze zal het wel verdiend hebben. Nee ik heb het niet verdiend. en moet je nouw steeds andermans topic verklooien met mijn oude topic?
quote:
Maar, je zei dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr gewoon batsen.. Zeg dr dat het uit is en bats dr gewoon terwijl je natuurlijk wel je vriendin dr bij houdt he..
De enige op dat moment.. Niet in mijn leven..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |