abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 16:18:02 #51
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67648781
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is verrot idd. Maar malygos is toch niet zo moeilijk? Het is een apart gevecht, maar met een beetje oefening moet het wel lukken. Maar idd irritant, van die gasten die lui zijn en wachten tot anderen al het wipen hebben gedaan. Kan je geen systeem daarvoor invoeren ofzo? Dat als je mee hebt geholpen aan een progress raid, je automatisch voorrang hebt bij naxx ofzo.
Random een raid pakken hebben al meer voorgesteld maar daar willen de officers niet aan... Ik zou er veel plezier aan beleven om al die leechers eens een paar avonden flink achterelkaar zien te wipen op OS2D.

Maly was alleen moeilijk omdat er een paar in de raid de drake fase niet goed begrepen. Afgelopen zondag waren we in 10minuten met die raid klaar.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_67649065
Ja idd, die draak fase is het vaagst. Ik gebruik altijd zo'n macro waardoor je teringver uit kan zoomen, dat helpt een stuk.
  donderdag 2 april 2009 @ 16:30:12 #53
94617 Ps2K
pi_67649206
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, die draak fase is het vaagst. Ik gebruik altijd zo'n macro waardoor je teringver uit kan zoomen, dat helpt een stuk.
Die fase is zoo simpel:
- bijelkaar blijven
- met de mark meebewegen blij blauwe troep
- bij focus 1,1,2
- 1,1,1,3

en uitzoomen maakt het een stuk gemakkelijker
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_67649533
Ja klopt, maar als je niet wet wat je moet doen is het vaag.

Idd gewoon clockwise steeds naar rechts draaien in een groep om van die stroomschokken weg te gaan en ik als dps spam 1 een aantal keer en dan 2 die finishing move. Als hij op me focust doe ik shield, die zit onder 4 of 5 weet het niet precies.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sapstengel op 02-04-2009 16:45:10 ]
pi_67649653
Klinkt inderdaad simpel, en ik heb het best vaak gedaan, alleen zie ik dus never nooit niet waar ik van weg moet bewegen en lig ik altijd als één van de eerste van mijn draak
  donderdag 2 april 2009 @ 16:50:49 #56
94617 Ps2K
pi_67649909
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt inderdaad simpel, en ik heb het best vaak gedaan, alleen zie ik dus never nooit niet waar ik van weg moet bewegen en lig ik altijd als één van de eerste van mijn draak
Die enorme grote blauwe knetterende bol
(Anders iemand in de raid laten marken zodat je hem kunt volgen)
pi_67650201
Hij schiet af en toe zon bliksembol, ik let altijd op m'n scrolling combat text, die geeft een debuff aan, <Thunder Storm> oid.

Oja en:

2e reset dat we hem proberen, na de 5e try neer . Oja en 2 void zone fails .

Eentje verloor ik de debuff door te iceblocken, de andere kon ik gelukkig gehealed worden en een pot gebruiken.
pi_67650285
Die 1-april grap van WoW
pi_67650810
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:50 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Die enorme grote blauwe knetterende bol
(Anders iemand in de raid laten marken zodat je hem kunt volgen)
Ja en daar komen dan weer mijn problemen met 3d beweging om de hoek
pi_67651530
Oh God dit is grappig:
quote:
Q u o t e:

If you roll on a Webbed Death or Sinister Revenge with a Rogue and win the roll... if you dont pass it you should be kicked from the guild and banned from the game.

Check my armory....

/flex

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8523002830&sid=1&pageNo=5

(natuurlijk heb ik die gekocht van DCP nadat rogues pasten)
  donderdag 2 april 2009 @ 17:51:30 #61
94617 Ps2K
pi_67651643
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja en daar komen dan weer mijn problemen met 3d beweging om de hoek
Nou je hoeft alleen naar rechts (of links) te bewegen, niet op en neer gaan
pi_67651834
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:51 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nou je hoeft alleen naar rechts (of links) te bewegen, niet op en neer gaan
Je moet wel meedraaien (om Malygos heen) natuurlijk, anders vlieg je van Malygos af.
pi_67651859
Ja en met de group, zodat je in range bent voor de AoE heals.
pi_67654077

Gehaald net. Productieve dag vandaag .
pi_67654918
TVP.

En een nieuwe interface!

Ik ben weer happy .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:40:07 #66
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67654972
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik zit al semi-pissig de OP aan te passen dat mensen ZELF in de wiki dit soort dingen moeten aanpassen, zie ik dit staan:
Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic

Wist ik veel...
Eh, ja, ik ben een noob en een vrouw, ik snap niet hoe dat moet?
  donderdag 2 april 2009 @ 19:56:03 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67655500
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:17 schreef Windigo het volgende:
Ben van server gewisseld. Mijn nieuwe main is een level 28 hunter genaamd Shelai op The Sha'tar RP realm.
De hoeveelste keer is dat al?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_67656037
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef Blistering het volgende:
TVP.

[ afbeelding ]

En een nieuwe interface!

Ik ben weer happy .
GIEF!!1!1
pi_67657623
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef Blistering het volgende:
TVP.

[ afbeelding ]

En een nieuwe interface!

Ik ben weer happy .
Nice, de nieuwe van m'n DK is bijna hetzelfde, alleen meer bars want ik ken de keybinds nog niet allemaal uit m'n hoofd
pi_67659568
Hoe zit dat met die RP realms? Wat doen ze daar? Ben nooit van een pvp server af geweest..
pi_67659637
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:10 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe zit dat met die RP realms? Wat doen ze daar? Ben nooit van een pvp server af geweest..
Daar RolePlayen ze, lijkt me logisch
pi_67663270
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

Gehaald net. Productieve dag vandaag .
Doe jouw addon map is rarren en uploaden

Of vertellen hoe die addons heten...
pi_67664016
Ik weet niet zeker of het werkt als je de Addon map kopieert en plakt? Maar dit zijn ze iig:

Bartender4 (Actionbars)
Buffalo (Buffs)
Chinchilla (Minimap)
Classtimer (Buff en debuff bars in beeld. Om te zien welke spells op je target zitten en voor hoelang nog etc)
Cowtip (Tooltips)
Omen (threat meter ofc)
Prat (Chatframe/combat log)
Quartz (Castbars)
XPerl (Unit en raidframes)
pi_67664027
nvm , sap was me voor
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2009 @ 01:40:47 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67664731
Ik krijg net een mailtje van Blizzard:
quote:
Greetings,

We have a short but important announcement that we wanted to share with our players. World of Warcraft is currently an operation of Blizzard Entertainment, Inc. (USA), but starting April 14, 2009, the game operator will be Blizzard Entertainment's central European entity, Blizzard Entertainment S.A.S. (France), and will be referred to as such in the game's Terms of Use going forward. Our European office has been an essential part of our global operations since before the launch of World of Warcraft, and this update better reflects its role within our organization, as well as our continued commitment to our European players.

This is an administrative change -- your World of Warcraft game experience will not be impacted. If for any reason you do not agree to this change you may terminate your account with effect from March 31, 2009 by accessing the cancellation feature in the account management page at https://www.wow-europe.com/account/. Note that your continued use of the World of Warcraft service indicates that you agree to the change.

We're looking forward to continuing to enhance your World of Warcraft gaming experience in the year ahead, and as always, we wish you happy continued adventures in Azeroth!

The World of Warcraft Team
Vraag me af wat er precies zoal gaat veranderen zodra Blizzard Entertainment S.A.S. (France) het zooitje overneemt voor de Europese realms...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')