Random een raid pakken hebben al meer voorgesteld maar daar willen de officers niet aan...quote:Op donderdag 2 april 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is verrot idd. Maar malygos is toch niet zo moeilijk? Het is een apart gevecht, maar met een beetje oefening moet het wel lukken. Maar idd irritant, van die gasten die lui zijn en wachten tot anderen al het wipen hebben gedaan. Kan je geen systeem daarvoor invoeren ofzo? Dat als je mee hebt geholpen aan een progress raid, je automatisch voorrang hebt bij naxx ofzo.
Die fase is zoo simpel:quote:Op donderdag 2 april 2009 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, die draak fase is het vaagst. Ik gebruik altijd zo'n macro waardoor je teringver uit kan zoomen, dat helpt een stuk.
Die enorme grote blauwe knetterende bolquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt inderdaad simpel, en ik heb het best vaak gedaan, alleen zie ik dus never nooit niet waar ik van weg moet bewegen en lig ik altijd als één van de eerste van mijn draak
Ja en daar komen dan weer mijn problemen met 3d beweging om de hoekquote:Op donderdag 2 april 2009 16:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die enorme grote blauwe knetterende bol
(Anders iemand in de raid laten marken zodat je hem kunt volgen)
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8523002830&sid=1&pageNo=5quote:Q u o t e:
If you roll on a Webbed Death or Sinister Revenge with a Rogue and win the roll... if you dont pass it you should be kicked from the guild and banned from the game.
Check my armory....
/flex
Nou je hoeft alleen naar rechts (of links) te bewegen, niet op en neer gaanquote:Op donderdag 2 april 2009 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja en daar komen dan weer mijn problemen met 3d beweging om de hoek
Je moet wel meedraaien (om Malygos heen) natuurlijk, anders vlieg je van Malygos af.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou je hoeft alleen naar rechts (of links) te bewegen, niet op en neer gaan
Eh, ja, ik ben een noob en een vrouw, ik snap niet hoe dat moet?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit al semi-pissig de OP aan te passen dat mensen ZELF in de wiki dit soort dingen moeten aanpassen, zie ik dit staan:
Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic
Wist ik veel...
De hoeveelste keer is dat al?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:17 schreef Windigo het volgende:
Ben van server gewisseld. Mijn nieuwe main is een level 28 hunter genaamd Shelai op The Sha'tar RP realm.
GIEF!!1!1quote:Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef Blistering het volgende:
TVP.
[ afbeelding ]
En een nieuwe interface!
Ik ben weer happy.
Nice, de nieuwe van m'n DK is bijna hetzelfde, alleen meer bars want ik ken de keybinds nog niet allemaal uit m'n hoofdquote:Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef Blistering het volgende:
TVP.
[ afbeelding ]
En een nieuwe interface!
Ik ben weer happy.
Daar RolePlayen ze, lijkt me logischquote:Op donderdag 2 april 2009 22:10 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe zit dat met die RP realms? Wat doen ze daar? Ben nooit van een pvp server af geweest..
Doe jouw addon map is rarren en uploadenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gehaald net. Productieve dag vandaag.
Vraag me af wat er precies zoal gaat veranderen zodra Blizzard Entertainment S.A.S. (France) het zooitje overneemt voor de Europese realms...quote:Greetings,
We have a short but important announcement that we wanted to share with our players. World of Warcraft is currently an operation of Blizzard Entertainment, Inc. (USA), but starting April 14, 2009, the game operator will be Blizzard Entertainment's central European entity, Blizzard Entertainment S.A.S. (France), and will be referred to as such in the game's Terms of Use going forward. Our European office has been an essential part of our global operations since before the launch of World of Warcraft, and this update better reflects its role within our organization, as well as our continued commitment to our European players.
This is an administrative change -- your World of Warcraft game experience will not be impacted. If for any reason you do not agree to this change you may terminate your account with effect from March 31, 2009 by accessing the cancellation feature in the account management page at https://www.wow-europe.com/account/. Note that your continued use of the World of Warcraft service indicates that you agree to the change.
We're looking forward to continuing to enhance your World of Warcraft gaming experience in the year ahead, and as always, we wish you happy continued adventures in Azeroth!
The World of Warcraft Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |