22.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef Rots het volgende:
Serieus hoeveel notes moet jij al niet hebben met al die topics van je.
quote:
Meer notes dan Makaaij heeft gescoord denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef Rots het volgende:
Serieus hoeveel notes moet jij al niet hebben met al die topics van je.
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer notes dan Makaaij heeft gescoord denk ik.
Wat ben je toch een irritant zeikerdje en een vervelend zuigertje, knul.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de notes van Tong te maken dan?
Dat heeft meer met het aantal notes van jouw te makenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de notes van Tong te maken dan?
Wat nou weer? Ga beelden opzoeken dat NAC iets gepresteerd heeft ofzo, rare vent.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een irritant zeikerdje en een vervelend zuigertje, knul.
Dat ik voor Feyenoord ben? Dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat heeft meer met het aantal notes van jouw te maken
Voor een mod is dat wel veel.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pak 'em beet een derde van de notes van Tong.
Zeker van sjimz ofniet.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb er 136. Waarvan zeker 120 onterecht.
1, voor een doodsverwensing naar Breuls. IRLquote:Op donderdag 2 april 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een mod is dat wel veel.
En qua bans ?
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:10 schreef Rots het volgende:
Palmboom jij bent dan ook echt een schijnheil tegen de modjes hier.
Je wordt geen supporter van NAC als je successen wil meemaken, jongetje. Dus waarom zou ik? Ga jij nou maar eens normaal doen op dit forum. Je zou je nogal irritante toontje eens moeten matigen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat nou weer? Ga beelden opzoeken dat NAC iets gepresteerd heeft ofzo, rare vent.
Ik doe normaal, maar jij zit de hele tijd mij uit te schelden voor niks.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je wordt geen supporter van NAC als je successen wil meemaken, jongetje. Dus waarom zou ik? Ga jij nou maar eens normaal doen op dit forum. Je zou je nogal irritante toontje eens moeten matigen.
User 234duizendnogwat. Begint te worden? Het is nooit iets geweest.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rots, jij begint echt een bagger user te worden. Je lijkt Loek wel!
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rots, jij begint echt een bagger user te worden. Je lijkt Loek wel!
Moet ik meer gaan trollen en flamen danquote:Op donderdag 2 april 2009 00:10 schreef Rots het volgende:
Palmboom jij bent dan ook echt een schijnheil tegen de modjes hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |