kaartje metallica in Ahoy: 65 euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef metallicattim het volgende:
Ik begin nu wel te twijfelen of ik niet toch naar Sonisphere moet gaan... maar 80 euro voor Metallica, Slipknot en Lamb of God is misschien wat veel? Ik bedenk me nog eff...
Jah dat klopt wel natuurlijk, maar je krijg geen "stadium-shows".quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
kaartje metallica in Ahoy: 65 euro
kaartje Slipknot in de HMH: 50 euro
kaartje Lamb of God in de Melkweg: zal iets van 15 a 20 euro zijn.
Goed, ik verwacht dat Slipknot geen complete set speelt, maar toch altijd nog een minuut of 60 a 75, dus dan kan er wat van die 50 euro af. Hoe dan ook zit je met losse shows een stuk boven de prijs van Sonisphere.
het concert van slipknot duurde ook maar 1uur en een kwartier ofzo, ik verwacht dus wel een volle set van ze.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
kaartje metallica in Ahoy: 65 euro
kaartje Slipknot in de HMH: 50 euro
kaartje Lamb of God in de Melkweg: zal iets van 15 a 20 euro zijn.
Goed, ik verwacht dat Slipknot geen complete set speelt, maar toch altijd nog een minuut of 60 a 75, dus dan kan er wat van die 50 euro af. Hoe dan ook zit je met losse shows een stuk boven de prijs van Sonisphere.
Wat een vette setlist, leper en dyers zijn allebei echte favorieten van mij, echt vet dat ze dyers eve weer spelen!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:06 schreef Mr.Jorn. het volgende:
En wie was er bij? IK!![]()
Wat een geniale setlist, wat een geluid en James' stem is nog steeds even geniaal
Ben net weer thuis, heb echt genoten. Vooral van Dyers Eve (btw, voor het eerst sinds 2004!).
En bij The Memory Remains bleef iedereen nog een halve minuut dadadadadada'en, was echt mooi. En bij Nothing Else Matters ook!
SUPER VET!
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Leper Messiah
The Memory Remains
One
Broken, Beat And Scarred
Cyanide
Sad But True
Welcome Home (Sanitarium)
The Judas Kiss
The Day That Never Comes