quote:Did you get it?!?!?
Posted: 4/1/2009 11:34:00 PM
- Posted by : MetOnTour
Today is April Fool's! Did I fool anyone? Probably not, but it was good fun anyways, right? The REAL setlist is up, pics to come!
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Harvester Of Sorrow
Disposable Heroes
One
Broken, Beat And Scarred
Cyanide
Sad But True
The Unforgiven
The Juda Kiss
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Damage, Inc.
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Stone Dead Forever
Phantom Lord
Seek and Destroy
Dan baalt de hele wereld dat ze niet in Parijs waren!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:43 schreef Theoden het volgende:
Stel je voor dat ze echt zo'n setlist hebben
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan baalt de hele wereld dat ze niet in Parijs waren!
Goh dat hadden we nog niet door.quote:
Ja, dat is een minpuntje, maar wel Disposable Heroesquote:Op woensdag 1 april 2009 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jammer genoeg weer Cyanide ipv Apocalypse, verder wel super![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
Did you get it?!?!?
Posted: 4/1/2009 11:34:00 PM
- Posted by : MetOnTour
Today is April Fool's! Did I fool anyone? Probably not, but it was good fun anyways, right? The REAL setlist is up, pics to come!
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Harvester Of Sorrow
Disposable Heroes
One
Broken, Beat And Scarred
Cyanide
Sad But True
The Unforgiven
The Judas Kiss
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Damage, Inc.
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Stone Dead Forever
Phantom Lord
Seek and Destroy
Jammer genoeg weer Cyanide ipv Apocalypse, verder wel super![]()
Je hebt Sonisphere nog.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
Potverdorie, ik had nog zo gehoopt op The Unforgiven in Ahoy... En nu doen ze hem wel.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damnnnnn i love usenet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metallica - Rotterdam Magnetic 30-03-09 - "Metallica - Rotterdam Magnetic 30-03-09.par2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of hebben jullie liever de oude startpost? Feedback graag!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat vinden jullie van een startpost als deze?
Ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 2 april 2009 17:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Of hebben jullie liever de oude startpost? Feedback graag!
Das echt tof! lolquote:Op donderdag 2 april 2009 17:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
VETTTT ik hoor mezelf gewoon in de verte SLAYERRRR Roepen in de stilte van All nightmare Long...
Moet wel heel goed luisteren ( met koptelefoon, maar ik ben t echt!!!)
( op 6 minuut 34 ongeveer)
quote:Metallica announced last week that they will be reuniting with former bassist Jason Newsted when they are inducted into the Rock and Roll Hall of Fame this weekend.
"I just planned on going, looking good in my suit, hanging out with my family, going up and getting the award, making a nice speech…," he tells Billboard.com about his expectations of the ceremony before being asked to perform with his former bandmates this Saturday.
"’We want you to rock with us,’" he recalls drummer Lars Ulrich telling him over the phone. "’[Current Metallica bassist Robert Trujillo] is not gonna play at all. We want you to play.’ And my first question was, ‘How's Robert with that? How does he feel about that? I don't want to create any kind of negative anything. I want this all to be proper.'"
Ulrich reassured him, "’No, he's with it, man. He wants to be there as a fan, too, and wants to see the 'black' album band'...It's all good. Everybody's agreed to it. Let's rock!’"
Newsted further explained his hesitations to play with Metallica again. "I felt strongly they should go as that band and represent Metallica," He adds, "because they're strong right now, together. Those four guys in Metallica are out there knocking the shit down, standing tall, able, prowess, chops are in order... There aren't many times the Hall of Fame can induct a band that's fully capable like that."
Newsted is currently shipping in all the gear he used during his time with Metallica. He’s also looking forward to reuniting with family, friends, bandmates, and other associates at the ceremony. "It's just a major celebration for us," he says. "I'm freakin' over the moon, man. It's another... well, the biggest feather in the cap so far, I guess. The Grammys are feathers all around the cap, but this one will be a little bigger, I have a feeling."
The Rock and Roll Induction Ceremony takes place this Saturday, April 4, in Cleveland, OH.
Update: A spokesperson for Warner Bros. Records recently clarified with Billboard.com that "Jason [Newsted] and Robert [Trujillo] will both be playing Metallica's induction songs." There is no word on whether the two would perform at the same time or on different songs.
Halllo!, ik was er ook.. het was dik.. ik zat op de allerbovenste rij.. dat is best hoog!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:34 schreef The_Dean het volgende:
Vette opnames
No! Re! Mooooooooorrrsssseeeeeeeee!!
www.metontour.com en registreer je daarquote:Op donderdag 2 april 2009 23:41 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
Halllo!, ik was er ook.. het was dik.. ik zat op de allerbovenste rij.. dat is best hoog!
kan iemand mij helpen met die liveset, ik ben niet zo'n type die alle livesets van metallica hoeft maar van de shows waar ik geweest ben (gelredome 2 jaar terug?) heb ik em en van deze wil ik em ook wel.
Bleeding me wil ik echt een keer live horen.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:44 schreef Mr.Jorn. het volgende:
That Was Just Your Life
The End Of The Line
The Four Horsemen
Holier Than Thou
One
Broken, Beat And Scarred
My Apocalypse
Sad But True
Bleeding Me
All Nightmare Long
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Fight Fire With Fire
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Motorcycle Man
Hit The Lights
Seek and Destroy
Hit The Lights![]()
Pm me je msn evenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:41 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
Halllo!, ik was er ook.. het was dik.. ik zat op de allerbovenste rij.. dat is best hoog!
kan iemand mij helpen met die liveset, ik ben niet zo'n type die alle livesets van metallica hoeft maar van de shows waar ik geweest ben (gelredome 2 jaar terug?) heb ik em en van deze wil ik em ook wel.
Hmm, als dat " another day at the office" is, dan wil ik wel ruilen van kantoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Paracelsus het volgende:
Ondertussen hebben de mannen er alweer twee concerten opzitten sindsdien. Voor hun was het gewoon another day at the office.
Dit is zojuist uitgezonden...was wel oké...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef StunningCunt het volgende:
Ik hoorde Giel deze week een aantal malen herhalen dat Jakhals Frank van DWDD een item had gemaakt en de mannen had geinterviewd, hetgeen dinsdag- of woensdag avond te zien zou zijn. Maar dit is niet geweest, dus ik vraag me af of het nog wordt uitgezonden. Zou wel lachen zijn.
mwa dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 4 april 2009 11:43 schreef Tokus het volgende:
Nee. dan doen ze al zo weinig interviews, en dan krijgen alleen van die sukkels met echt stupide stukjes er nog tijd voor ook.
ohja - hoop hier wel wat van mee te pikkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef RoW_0 het volgende:
Vandaag zouden ze naar de hall of fame gaan ofzo?
nog nieuws? of live streams?
He, je was me net voor!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:09 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Er staan foto's op metontour van Jason + Rob aan het bassen!
GAAAFquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:09 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Er staan foto's op metontour van Jason + Rob aan het bassen!
quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef The_Dean het volgende:
Allstar Jam, met Metallica, Jeff Beck, Joe Perry, Ron Wood, Jason Newsted, Flea, and Jimmy Page.
Geniaal
Daar staan daar een paar namen op dat podiumquote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef The_Dean het volgende:
Allstar Jam, met Metallica, Jeff Beck, Joe Perry, Ron Wood, Jason Newsted, Flea, and Jimmy Page.
Geniaal
quote:Op zondag 5 april 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Die lyrics van Jason heb ik echt gemist. Wat een backing vocals, en die energie! Goddelijk.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef metallicattim het volgende:
Thx voor het plaatsen van de filmpjes!
Echt gigantisch mooi om te zien die speeches!
Ik wilde het eerst niet typen hier, bij Kirk zn broer had ik het al moeilijk, maar ik hield het echt niet droog toen James tegen Lars zei thx for the call op het einde, maar zoals James al zegt, be yourself. Ik heb ook zo ontiegelijk veel te danken aan MetallicA, mijn hele leven draait om MetallicA, metal, muziek, en dat allemaal vanwege The Memory Remains die ik ooit bij mn neef hoorde toen ik nog naar Wacko Jacko luisterde, dat heeft mn hele leven veranderd. Als je gaat nadenken hoeveel zoiets teweegbrengt, de mensen die je ontmoet, je vrienden, het gitaarspelen, alles wat je meemaakt gebeurt doordat je dat ene fucking nummer hoorde en het in eerste instantie absurde muziek vond, maar die 2e keer dat je het hoorde, veranderde je leven!
Ik zou het ook totaal niet anders willen! Op mn werk willen ze dat ik mn haar afknip anders krijg ik mn vaste aanstelling niet, ik zeg FUCK YOU! Dit is wie ik ben en dit is wie ik blijf!
Cheers MetallicA, Cheers Metal!
Respectquote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef metallicattim het volgende:
Ik wilde het eerst niet typen hier, bij Kirk zn broer had ik het al moeilijk, maar ik hield het echt niet droog toen James tegen Lars zei thx for the call op het einde, maar zoals James al zegt, be yourself. Ik heb ook zo ontiegelijk veel te danken aan MetallicA, mijn hele leven draait om MetallicA, metal, muziek, en dat allemaal vanwege The Memory Remains die ik ooit bij mn neef hoorde toen ik nog naar Wacko Jacko luisterde, dat heeft mn hele leven veranderd. Als je gaat nadenken hoeveel zoiets teweegbrengt, de mensen die je ontmoet, je vrienden, het gitaarspelen, alles wat je meemaakt gebeurt doordat je dat ene fucking nummer hoorde en het in eerste instantie absurde muziek vond, maar die 2e keer dat je het hoorde, veranderde je leven!
Ik zou het ook totaal niet anders willen! Op mn werk willen ze dat ik mn haar afknip anders krijg ik mn vaste aanstelling niet, ik zeg FUCK YOU! Dit is wie ik ben en dit is wie ik blijf!
quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef metallicattim het volgende:
Wil ik ook wel weten, Flea speelt wel geniaal bass toughquote:Op zondag 5 april 2009 21:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hoezo speelde Flea ook mee? Is hij ook inducted ofzo?
Beck, tofquote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef The_Dean het volgende:
Geniaal
Dat is onzin.quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Paracelsus het volgende:
Eh, bye Rob, doe Jason maar weer terug.
ja Ron McGovney paste zo goed, dat hij het nog niet eens volhield tot het eerste album.quote:Op maandag 6 april 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Rob die past net zo goed bij Metallica als Ron, Cliff en Jason deden.![]()
No Life 'Till Leather?quote:Op maandag 6 april 2009 00:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja Ron McGovney paste zo goed, dat hij het nog niet eens volhield tot het eerste album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |