Pm me je msn evenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:41 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
Halllo!, ik was er ook.. het was dik.. ik zat op de allerbovenste rij.. dat is best hoog!
kan iemand mij helpen met die liveset, ik ben niet zo'n type die alle livesets van metallica hoeft maar van de shows waar ik geweest ben (gelredome 2 jaar terug?) heb ik em en van deze wil ik em ook wel.
Hmm, als dat " another day at the office" is, dan wil ik wel ruilen van kantoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Paracelsus het volgende:
Ondertussen hebben de mannen er alweer twee concerten opzitten sindsdien. Voor hun was het gewoon another day at the office.
Dit is zojuist uitgezonden...was wel oké...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef StunningCunt het volgende:
Ik hoorde Giel deze week een aantal malen herhalen dat Jakhals Frank van DWDD een item had gemaakt en de mannen had geinterviewd, hetgeen dinsdag- of woensdag avond te zien zou zijn. Maar dit is niet geweest, dus ik vraag me af of het nog wordt uitgezonden. Zou wel lachen zijn.
mwa dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 4 april 2009 11:43 schreef Tokus het volgende:
Nee. dan doen ze al zo weinig interviews, en dan krijgen alleen van die sukkels met echt stupide stukjes er nog tijd voor ook.
ohja - hoop hier wel wat van mee te pikkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef RoW_0 het volgende:
Vandaag zouden ze naar de hall of fame gaan ofzo?
nog nieuws? of live streams?
He, je was me net voor!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:09 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Er staan foto's op metontour van Jason + Rob aan het bassen!
GAAAFquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:09 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Er staan foto's op metontour van Jason + Rob aan het bassen!
quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef The_Dean het volgende:
Allstar Jam, met Metallica, Jeff Beck, Joe Perry, Ron Wood, Jason Newsted, Flea, and Jimmy Page.
Geniaal
Daar staan daar een paar namen op dat podiumquote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef The_Dean het volgende:
Allstar Jam, met Metallica, Jeff Beck, Joe Perry, Ron Wood, Jason Newsted, Flea, and Jimmy Page.
Geniaal
quote:Op zondag 5 april 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Die lyrics van Jason heb ik echt gemist. Wat een backing vocals, en die energie! Goddelijk.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef metallicattim het volgende:
Thx voor het plaatsen van de filmpjes!
Echt gigantisch mooi om te zien die speeches!
Ik wilde het eerst niet typen hier, bij Kirk zn broer had ik het al moeilijk, maar ik hield het echt niet droog toen James tegen Lars zei thx for the call op het einde, maar zoals James al zegt, be yourself. Ik heb ook zo ontiegelijk veel te danken aan MetallicA, mijn hele leven draait om MetallicA, metal, muziek, en dat allemaal vanwege The Memory Remains die ik ooit bij mn neef hoorde toen ik nog naar Wacko Jacko luisterde, dat heeft mn hele leven veranderd. Als je gaat nadenken hoeveel zoiets teweegbrengt, de mensen die je ontmoet, je vrienden, het gitaarspelen, alles wat je meemaakt gebeurt doordat je dat ene fucking nummer hoorde en het in eerste instantie absurde muziek vond, maar die 2e keer dat je het hoorde, veranderde je leven!
Ik zou het ook totaal niet anders willen! Op mn werk willen ze dat ik mn haar afknip anders krijg ik mn vaste aanstelling niet, ik zeg FUCK YOU! Dit is wie ik ben en dit is wie ik blijf!
Cheers MetallicA, Cheers Metal!
Respectquote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef metallicattim het volgende:
Ik wilde het eerst niet typen hier, bij Kirk zn broer had ik het al moeilijk, maar ik hield het echt niet droog toen James tegen Lars zei thx for the call op het einde, maar zoals James al zegt, be yourself. Ik heb ook zo ontiegelijk veel te danken aan MetallicA, mijn hele leven draait om MetallicA, metal, muziek, en dat allemaal vanwege The Memory Remains die ik ooit bij mn neef hoorde toen ik nog naar Wacko Jacko luisterde, dat heeft mn hele leven veranderd. Als je gaat nadenken hoeveel zoiets teweegbrengt, de mensen die je ontmoet, je vrienden, het gitaarspelen, alles wat je meemaakt gebeurt doordat je dat ene fucking nummer hoorde en het in eerste instantie absurde muziek vond, maar die 2e keer dat je het hoorde, veranderde je leven!
Ik zou het ook totaal niet anders willen! Op mn werk willen ze dat ik mn haar afknip anders krijg ik mn vaste aanstelling niet, ik zeg FUCK YOU! Dit is wie ik ben en dit is wie ik blijf!
quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef metallicattim het volgende:
Wil ik ook wel weten, Flea speelt wel geniaal bass toughquote:Op zondag 5 april 2009 21:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hoezo speelde Flea ook mee? Is hij ook inducted ofzo?
Beck, tofquote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef The_Dean het volgende:
Geniaal
Dat is onzin.quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Paracelsus het volgende:
Eh, bye Rob, doe Jason maar weer terug.
ja Ron McGovney paste zo goed, dat hij het nog niet eens volhield tot het eerste album.quote:Op maandag 6 april 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Rob die past net zo goed bij Metallica als Ron, Cliff en Jason deden.![]()
No Life 'Till Leather?quote:Op maandag 6 april 2009 00:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja Ron McGovney paste zo goed, dat hij het nog niet eens volhield tot het eerste album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |