abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67630146
Sonic de blauwe egel..
Vroeger een van de toffste platform games die er maar was.
Maar zinds dat beest 3D is gegaan zijn al zijn games kut.
Dan weer veranderd hij in een weerwolf..
Nu loopt hij rond met een zwaard ´. Of er komen zoveel stoned bosdiertjes in voor dat je helemaal gek wordt.

Waarom is Sonic zo verkracht door Sega de laatste jaren.
Zelfs in Super smash is het een matig kut personage .

Sonic vroeger
Sonic Nu
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 1 april 2009 @ 22:49:19 #2
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67630165
Tails was ook okay
pi_67630198
Terrechte klacht

Sonic op niet Sega consoles zijn gewoon om te huilen.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_67630262
Anaal of oraal?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67630263
ik heb zo juist tegen beter weten in Sonic the Hedgehog voor de x360 geleent van me werk.
Wat een baggerwerk zeg. Die camera die steeds draait Maar twee knoppen. Triester dan triest dit en van Sonic de weerwolf en Sonic de zwaardvechter hoor ik al niet veel beter.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_67630287
[quote]Op woensdag 1 april 2009 22:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Anaal of oraal?
[/quote

Het wachten is nu op de eerste die met sonic Hentai komt idd
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 1 april 2009 @ 22:54:52 #7
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67630422
Het probleem van dit soort games is dat alles tegenwoordig maar in 3D moet, of dat de gameplay nu wel of niet ten goede komt. Worms had datzelfde probleem, Mario imho ook.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_67630505
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef Seneca het volgende:
Het probleem van dit soort games is dat alles tegenwoordig maar in 3D moet, of dat de gameplay nu wel of niet ten goede komt. Worms had datzelfde probleem, Mario imho ook.
Ja maar Mario verbetert zich en blijft opzich hetzelfde terwijl ze bij Sonic allemaal stomme dingen uithalen.
Een nieuwe speelbaar personage hier.. Sonic die in een weerwolf veranderd daar. Waarom toch
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_67630559
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja maar Mario verbetert zich en blijft opzich hetzelfde terwijl ze bij Sonic allemaal stomme dingen uithalen.
Een nieuwe speelbaar personage hier.. Sonic die in een weerwolf veranderd daar. Waarom toch
Nee, dan Mario die in een vliegende bever verandert
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_67630602
Juist. Stel je nou toch eens voor dat er met de mogelijkheden van nu een platformgame in 2d gemaakt zou worden, zonder die onnodige 3d. Dat zou zo veel geheugen schelen en zou het ongelooflijk oogstrelend maken. Maar helaas, het moet allemaal 3d.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 1 april 2009 @ 23:01:12 #12
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_67630639
Sonic

Die nieuwere games zijn zwaar pauper. Die ene voor de Dreamcast was best wel bruut voor die tijd.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_67630660
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:00 schreef Metal_Mart het volgende:
Juist. Stel je nou toch eens voor dat er met de mogelijkheden van nu een platformgame in 2d gemaakt zou worden, zonder die onnodige 3d. Dat zou zo veel geheugen schelen en zou het ongelooflijk oogstrelend maken. Maar helaas, het moet allemaal 3d.
Het zou helaas ook niks opbrengen. Dat doen die 3D games al niet tot nauwelijks, dus waarom zou je als game co dan nog?
pi_67630901
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:00 schreef Metal_Mart het volgende:
Mario paper op de wii is toch 2D?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 1 april 2009 @ 23:08:41 #15
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67630977
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Seneca het volgende:

[..]

Het zou helaas ook niks opbrengen. Dat doen die 3D games al niet tot nauwelijks, dus waarom zou je als game co dan nog?
Nee, inderdaad. Mario 64 was een commercieel dieptepunt, Mario Galaxy was een misbaksel en dan beginnen we niet eens over de driehonderd zijpaden van die besnorde dikzak, die Nintendo níets hebben opgeleverd.

.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67631078
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:08 schreef Nosh het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Mario 64 was een commercieel dieptepunt, Mario Galaxy was een misbaksel en dan beginnen we niet eens over de driehonderd zijpaden van die besnorde dikzak, die Nintendo níets hebben opgeleverd.

.
Akkoord, maar Nintendo is wat mij betreft al jaren de uitzondering op de regel. Ook met de Wii zie je nu dat ze een briljante marketingtactiek hebben gebruikt door zich meer te richten op gameplay, en tov de andere consoles, veel minder op graphics.

Ik heb het vooral over het merendeel van de titels die geen blockbusters zijn. Denk bijvoorbeeld aan een spel als Fable.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:13:37 #17
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67631174
quote:
Fable was a commercial success upon release, selling 375,000 copies in North America during its first week,[35] and 600,000 copies in the first month.[36] The game sold more than two million units by late 2006
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67631215
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

En wat waren de ontwikkelkosten?
  woensdag 1 april 2009 @ 23:15:32 #19
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67631257
3D is het probleem niet, ontwikkelaars die denken dat mensen zitten te wachten op afleidende shit wel.

Geen neger-egels, zwaarden, weerwolven of pistolen, maar gewoon een Sonic die z'n muil houdt en als een halve tamme door een level rent. Een level dat bestaat uit groene heuvels, loopings en bizarre sprongen. Dát is wat mensen willen. 3D of 2D.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67631309
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:15 schreef Nosh het volgende:
3D is het probleem niet, ontwikkelaars die denken dat mensen zitten te wachten op afleidende shit wel.

Geen neger-egels, zwaarden, weerwolven of pistolen, maar gewoon een Sonic die z'n muil houdt en als een halve tamme door een level rent. Een level dat bestaat uit groene heuvels, loopings en bizarre sprongen. Dát is wat mensen willen. 3D of 2D.
Ik heb hier wat boeken over game development. Er zijn hele hoofdstukken gewijd aan het creeren van realistische atmosferische effecten dmv particle systems. Nu vraag ik je: who the fuck cares about dat soort dingen? Je kijkt er hoogstens 5 minuten naar, maar er gaat wel weken, zo niet maanden ontwikkeltijd in zitten.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:18:24 #21
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67631363
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:14 schreef Seneca het volgende:

[..]

En wat waren de ontwikkelkosten?
Hoog, uiteraard. Zoals bij de meeste triple-A spellen momenteel. Productieteam van 70 man, en alles.

Een spel dat verkooprecords breekt geen 'blockbuster' noemen is echter een beetje misplaatst. Neemt niet weg dat het spel zelf imo niet veel meer deed dan zat andere spellen toen al gedaan hadden, maar dat terzijde. Ook in dit soort spellen is 3D niet misplaatst, anders moeten we het hiermee doen:

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67631397
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:18 schreef Nosh het volgende:

[..]

Hoog, uiteraard. Zoals bij de meeste triple-A spellen momenteel. Productieteam van 70 man, en alles.

Een spel dat verkooprecords breekt geen 'blockbuster' noemen is echter een beetje misplaatst. Neemt niet weg dat het spel zelf imo niet veel meer deed dan zat andere spellen toen al gedaan hadden, maar dat terzijde. Ook in dit soort spellen is 3D niet misplaatst, anders moeten we het hiermee doen:

[ afbeelding ]
Een van de vetste games in dat genre dat ik heb gespeeld was Golden Sun. Volledig 2D
pi_67631427
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:18 schreef Nosh het volgende:

[..]

Mijn punt is dat ontwikkelkosten zo hoog zijn dat je zelfs bij deze verkoopaantallen nog maar net boven je kosten uitkomt. Vanuit een commercieel perspectief is dat dus niet erg interessant.

Dan kan je je wel aan 2D games gaan wagen maar daarbij zijn de verkoopaantallen vaak dermate veel lager dat het al helemaal niet mogelijk is om significant winst te maken.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:21:29 #24
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67631480
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik heb hier wat boeken over game development. Er zijn hele hoofdstukken gewijd aan het creeren van realistische atmosferische effecten dmv particle systems. Nu vraag ik je: who the fuck cares about dat soort dingen? Je kijkt er hoogstens 5 minuten naar, maar er gaat wel weken, zo niet maanden ontwikkeltijd in zitten.
Ben zelf ook afgehaakt bij deze generatie, omdat ik simpelweg niet zit te wachten op de zoveelste shooter in een bruin-grijze omgeving, met stereotype anabolensoldaten als 'helden'. Dat je dan toevallig de zweetdruppels kan tellen doet daar weinig aan af.

Wel denk ik dat de huidige technologie, mits functioneel toegepast, de gameplay ten goede kan komen. Kijk maar naar de Wii. Op enkele uitzonderingen na is Nintendo daarvoor alwéér de enige die raad weet met de mogelijkheden, de rest komt niet veel verder dan veredelde minigame-verzamelingen of ports.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67631546
Ik kwam Sonic vandaag nog tegen bij de Dixons, als game voor de playstation2 of 3, weet ik niet meer.

Wel een terechte klacht hoor... sommige figuurtjes horen gewoon 2D !! Net zoals Prince of Persia.. allemaal mooi gemaakt dat 3D achtige wereldje waardoor hij springt hupt en vecht, maar er gaat niets boven de uber Prince of Persia uit 1989 tot ca 1996 ofzo. En dan van die bliepjes als geluidseffecten uit je pc-kast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')