quote:Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Mooi buikje huup
Vicky ook al zo mooi
En wennie, echt huge! Mooie huisje voor de tweeling!
mefke, echt, echt zwanger buikje
Hier op vakantie met 21 weken en 5 dagen, week geleden dus:
Ja dat klopt hahaha dat is een maatje 22 sokje van mijn zoontje hihihiquote:Op donderdag 2 april 2009 07:42 schreef Chan het volgende:
Wauw ik ga al die buiken al specialer vinden, gewoon het idee dat daar echte minimensjes in zitten![]()
Mefke wat een leuke broek trouwens! Waar heb je die vandaan?
Huup jouw buik wordt ook al wat bollerMooi hoor
En leuk om te zien hoe de buik van iemand die even ver zwanger is zich ontwikkeld
![]()
Ohh en Miss sly, wauw
Haha MamaNik, volgens mij zie ik links op de 2e foto een teen in een witte sok hoor, dus je hebt ze nogMaar je buik is weer schitterend
ja dat vind ik dus ook leuk om te zien van jouw foto'squote:Op donderdag 2 april 2009 07:42 schreef Chan het volgende:
Wauw ik ga al die buiken al specialer vinden, gewoon het idee dat daar echte minimensjes in zitten![]()
Mefke wat een leuke broek trouwens! Waar heb je die vandaan?
Huup jouw buik wordt ook al wat bollerMooi hoor
En leuk om te zien hoe de buik van iemand die even ver zwanger is zich ontwikkeld
![]()
Ohh en Miss sly, wauw
Haha MamaNik, volgens mij zie ik links op de 2e foto een teen in een witte sok hoor, dus je hebt ze nogMaar je buik is weer schitterend
hahaha ja leuk uitzicht he! Balen met dat mooie weer, kan niet meer even zelf mijn nageltjes lakkenquote:Op donderdag 2 april 2009 08:53 schreef wennie29 het volgende:
Oh Miss-Sly, wat een stralende en prachtige foto!
Mama-Nik, ook zo'n lekkere tweeling buik, wat een prachtig bolletje, eh bol![]()
Ik herken dat uitzicht als je naar beneden kijkt
Ik zal je wel even een mail sturen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:39 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahaha ja leuk uitzicht he! Balen met dat mooie weer, kan niet meer even zelf mijn nageltjes lakken![]()
En man lief bakt er geen snars van, dus toch mijn moeder maar eens lief aankijken.
Loop het liefst met dit mooie weer lekker op slippertjes.
Hoe gaat het met jou wennie??
Je weet niet half hoe blij ik ben dat je deze foto postquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:27 schreef lunastar het volgende:
let niet op de rommel op de achtergrond en de vuile spiegel.. we zitten midden in verbouwingen
foto is van vandaag
[ afbeelding ]
Hier dus ook, al is het bij mij nog niet overduidelijk zwanger, maar wel al een aanzet tot...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik ben dat je deze foto postIk ben dus niet de enige bij wie zo vroeg al zo'n best grote buik zichtbaar is
Dankje! Ik ga m zoeken in de winkelquote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef mefke79 het volgende:
@chan, hij staat ook in het positiekleding-topic. De broek is gewoon van Noppies. Maar zij zijn niet de enige die witte jeans in de collectie hebben, al weer ik niet meer welk merk het nou was dat het ook had.
je hebt een heel mooi buikie vind ik!!!! idd bijna 32wquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn buik met 20w is bijna net zo groot als die van Vicky met 32 (toch?).![]()
Ik moet eig. ook weer eens een keertje geloof ik. Zal zo de camera eens pakken en F. aansporen...
Die gaan er wel komen hoor. In het bloot is het nog niet zo mooi rond, dus ik wacht nog even maar dan mag Chell zich erop uitleven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
Wauwwat mooi BE!! wil je daar geen mooie foto's van laten maken ofzo?
haha die heb ik zelfs nu nog bij ruim 33 weken, wel alleen nog maar te zien als ik buk ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:08 schreef tessie het volgende:
Ik heb nog steeds zo´n riggel zeg maar ter hoogte van mijn navel, net of ik 2 buiken heb
quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef DuchessX het volgende:
HmmGeweldige topicreeks dit
Miss_Sly ik vind jouw buikfoto uit het vorige topic (en hier in de eerste post geloof ik) echt heel erg mooiJe straalt echt helemaal
[ afbeelding ]
Kijk mijn buik!Mijn jas kon nog maar net dicht
Jij nog nieuwe foto's?quote:
Ghehe nee die uit het vorige topic zijn de nieuwste nu die waren van vorige week. ik maak denk ik volgende week weer een fotoquote:
Jaaa leuk!, ik had al als argument voor je dat in dit topic nog geen foto's van je staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ghehe nee die uit het vorige topic zijn de nieuwste nu die waren van vorige week. ik maak denk ik volgende week weer een foto
zelluf!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef Chan het volgende:
Duchess mooi! (zag ik even net op tijd dat ik er ook een t tussen had gezet)
En die van jou is ook mooi Rocka
Ohw enne Huup, ik vind ook dat je best nu alweer een foto kunt maken hoor![]()
Ik zal een foto van die van mij maken en hier posten oké?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef DuchessX het volgende:
Mooi buikje Huup!!
* DuchessX wilt nog veeeel meer buiken zien
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal een foto van die van mij maken en hier posten oké?
Oh ja, dat was het grote nadeel, die witte melkflessenkleur. Ik word dus ook niet bruinquote:Op woensdag 8 april 2009 16:45 schreef huuphuup het volgende:
Ja u vraagt wij draaien![]()
Guus jaaaa op het strandalleen ben jij dan waarschijnlijk een stuk bruiner dan ik ooit zal zijn
Tegen die tijd willen we hier wel strandhupsfotosmetbuik hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |