haha die heb ik zelfs nu nog bij ruim 33 weken, wel alleen nog maar te zien als ik buk ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:08 schreef tessie het volgende:
Ik heb nog steeds zo´n riggel zeg maar ter hoogte van mijn navel, net of ik 2 buiken heb
quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef DuchessX het volgende:
HmmGeweldige topicreeks dit
Miss_Sly ik vind jouw buikfoto uit het vorige topic (en hier in de eerste post geloof ik) echt heel erg mooiJe straalt echt helemaal
[ afbeelding ]
Kijk mijn buik!Mijn jas kon nog maar net dicht
Jij nog nieuwe foto's?quote:
Ghehe nee die uit het vorige topic zijn de nieuwste nu die waren van vorige week. ik maak denk ik volgende week weer een fotoquote:
Jaaa leuk!, ik had al als argument voor je dat in dit topic nog geen foto's van je staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ghehe nee die uit het vorige topic zijn de nieuwste nu die waren van vorige week. ik maak denk ik volgende week weer een foto
zelluf!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef Chan het volgende:
Duchess mooi! (zag ik even net op tijd dat ik er ook een t tussen had gezet)
En die van jou is ook mooi Rocka
Ohw enne Huup, ik vind ook dat je best nu alweer een foto kunt maken hoor![]()
Ik zal een foto van die van mij maken en hier posten oké?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef DuchessX het volgende:
Mooi buikje Huup!!
* DuchessX wilt nog veeeel meer buiken zien
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal een foto van die van mij maken en hier posten oké?
Oh ja, dat was het grote nadeel, die witte melkflessenkleur. Ik word dus ook niet bruinquote:Op woensdag 8 april 2009 16:45 schreef huuphuup het volgende:
Ja u vraagt wij draaien![]()
Guus jaaaa op het strandalleen ben jij dan waarschijnlijk een stuk bruiner dan ik ooit zal zijn
Tegen die tijd willen we hier wel strandhupsfotosmetbuik hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |