Zonder mayo.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zitten ook kroketten in die muur
Ik ben een héle rare vent, want ik ben namelijk een vrouw.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Rots het volgende:
Welke mongool gaat er nou naar de Smullers, terwijl er ook een Burgerking is met hele zieke aanbiedingen. Rare vent ben jij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:30 schreef zovty het volgende:
Ik heb een link naar dit topic naar info@smullers.nl gestuurd. Ze hebben me beloofd dat ze je niet meer negeren (hihihihihi, ik zei neger) maar wel in je kroketje ejaculeren dus het kan even duren voor je je kroketje krijgt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch zo'n fenomenaal lekkere kont? Show die![]()
Houden negers wel van, aandacht gegarandeerd, en reken er maar op dat er dan ineens een vrij grote, harde, forse, knapperige kroket de weg naar je grotje mondje gaat vinden![]()
Nee, mayo is mayo.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:03 schreef zovty het volgende:
[..]
En met mayo bedoel je toch wel fritesaus hoop ik?
Da's toch vies hè?quote:
Dat lijkt me inderdaad niet erg lekker. Ik eet ze puur of met ketchupquote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's toch vies hè?.
Fritesaus kan ik nog begrijpen, maar het hoort natuurlijk mosterd te zijn.
Mosterd.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's toch vies hè?.
Fritesaus kan ik nog begrijpen, maar het hoort natuurlijk mosterd te zijn.
Dan eet je 's avonds te weinig.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
'Eten' is een groot woord. Ik had om 17:30 al gegeten. Maar dan heb ik om 21:45 wel weer trek.
Dat klopt in dit geval wel want mijn vriend had de helft van mijn stuk zelfgemaakte quiche opgevoerd aan één van zijn vrienden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |