Patat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:08 schreef Gabbylicious het volgende:
België: Friet; Friets, Van Friet, Frieten, Frietje; Frietsen, Frietman, Frieter; Van der Friet, Frietsaus.
die gast viel wel makkelijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Was dat wel een pingel?
Dat is altijd het kutte van Interlands. Speler keren vaak geblesseerd terug bij hun club.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertonghen eraf dus.
Ik vroeg het net aan een Belg en hij zei;quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah het wordt alleen live uitgezonden als België er goed voor staat of pas aan de poulefase is begonnen.
Weten we dat ook weer. ^O^
| 1 2 3 4 | ik heb geen landsliefde ofzo xD Geяt? says (22:36): in belgie is dat allemaal veel minder dan bij jullie |
't Is gewoon een geldkwestie. Geen enkele Vlaamse zender wil genoeg bieden voor de televisierechten omwille van de geringe interesse.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik vroeg het net aan een Belg en hij zei;
[ code verwijderd ]
Opvallend.
Maar blijkbaar is er ook weinig belangstelling voorquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:41 schreef awromele het volgende:
[..]
't Is gewoon een geldkwestie. Geen enkele Vlaamse zender wil genoeg bieden voor de televisierechten omwille van de geringe interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |