Er is geen hond geïnteresseerd daarin ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
En waarom laat Sporza Spanje-België niet zien?
Je eigen land tegen de Europees kampioen en misschien het beste elftal op dit moment?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er is geen hond geïnteresseerd daarin ?
Gillet; Van den Borre, Van Buyten, Simons, Vermaelen; Fellaini, Defour, Vertonghen; Hazard, Sonck y Dembele.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:04 schreef seetjai het volgende:
Heb je misschien ook de opstelling van Belgie ?
Ah het wordt alleen live uitgezonden als België er goed voor staat of pas aan de poulefase is begonnen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er is geen hond geïnteresseerd daarin ?
Ik ook, prima streamquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik kijk nu via TVU Player ---> GOL TV.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:08 schreef Gabbylicious het volgende:
België: Friet; Friets, Van Friet, Frieten, Frietje; Frietsen, Frietman, Frieter; Van der Friet, Frietsaus.
Depor stadion geloof ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt er nou gespeeld in Sevilla? Zie ik het goed Venom?
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij spelen ze in Riazor, stadion van Depor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt er nou gespeeld in Sevilla? Zie ik het goed Venom?
[..]
[ afbeelding ]
quote:En una hora dará comienzo en Riazor el España-Bélgica, correspondiente a la séptima jornada del Grupo 5 de clasificación para el Mundial 2010. La Roja quiere mejorar su imagen tras la eliminación en la Copa Confederaciones y el amistoso ante Macedonia (2-3).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |