Axe-L komt deze kwalificatiereeks niet meer in actie.quote:
Ben je ook die toeters zat iedere keer dat Turkije een wedstrijd wint?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zolang Turkije maar niet bij een groot toernooi aanwezig is vind ik het best.
Ik ben er een beetje klaar mee dat Amsterdam elke keer in een Turkse enclave verandert met getoeter dergelijke ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je ook die toeters zat iedere keer dat Turkije een wedstrijd wint?
Die lamlullen moeten inderdaad kebab bezorgen tijdens een wedstrijd jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje klaar mee dat Amsterdam elke keer in een Turkse enclave verandert met getoeter dergelijke ja.
Dat wordt inderdaad een stream meepikken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:40 schreef voetballeh het volgende:
shit...spanje-belgie wordt niet op canvas/sporza uitgezonden!
iemand tips hoe ik dit kan volgen? live stream mischien?
alvast bedankt voor de tip!
De wedstrijd van de 'laatste (theoretische) kans' van de Rode Duivels tegen een topploeg en toch valt de wedstrijd niet te volgen op een Vlaamse zender. Dit kan ik zelf als Belg niet vatten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een stream meepikken.
Goed dat die Ibricic terug is na die aanslag van Witsel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:37 schreef borisz het volgende:
Bosnie op voorsprong. Ibricic met de 0-1.
En dat terwijl het Belgische elftal momenteel voor het leeuwendeel uit Vlamingen bestaat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef awromele het volgende:
[..]
De wedstrijd van de 'laatste (theoretische) kans' van de Rode Duivels tegen een topploeg en toch valt de wedstrijd niet te volgen op een Vlaamse zender. Dit kan ik zelf als Belg niet vatten...
Als Bosnië-Herzegovina en Spanje winnen, dan worden in één klap drie landen kansloos voor (indirecte kwalificatie).quote:
Als Bosnië ergens punten laat liggen en Turkije wint de rest dan zijn ze doorquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:53 schreef Gratau het volgende:
hmm, mijn vraag is nu: heeft turkije nog een grote kans om door te gaan? of is dat minimaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |