Dan wordt een lastig appèl.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zou bijna nog Waseige terugwensen , toen liepen ze tenminste nog als ne konijn op de plein ...
Wat was er nou onterecht aanquote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef Szura het volgende:
Lucky Spain hoor, die penalty was zeer onterecht en bij de winnende goal zagen de Turken er zeker niet goed uit
Inderdaad, dat Spanje sinds november 2006 ongeslagen is is allemaal puur geluk. Is op dit moment gewoon het beste nationale team in de wereld. Turkije heeft dapper gevochten, maar dit team wordt schromelijk overschat na een rijkelijk geflatteerde finish op Euro 2008. Spanje en Bosnië zijn de beste ploegen in deze groep en om het ontbreken van de Turken op het WK zal buiten Turkije niemand een traan laten.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef Szura het volgende:
Lucky Spain hoor, die penalty was zeer onterecht en bij de winnende goal zagen de Turken er zeker niet goed uit
Dat is het denk ik wel. Zou je zo'n rol niet van Simons of Vertonghen kunnen verwachten?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Sonck ook zei na de match vandaag, er zitten geen werkers, karakters en leiders tussen. Veel talent , weinig doorzettingsvermogen ...
Nee hoor, het is Turkijke!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef Burakius het volgende:
Waarom zet je Turkijke? Het is Turkije.
Nou, als de Belgen alles winnen en Turkije wint alles, behalve van Spanje worden de Belgen tweede.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef TheClown1 het volgende:
Bosnie moet nog tegen:
Armenie 05/09/2009
Estland 09/09/2009
Turkijke 10/10/2009
Spanje 14/10/2009
Turkijke moet nog tegen:
Estland
Bosnie
Belgie
Armenie
Het kan dus nog voor Belgie maar de kans is klein, erg klein.
Lekker sportief van Sonck om je medespelers zo af te vallen. Bij Ajax had hij ook altijd zo'n grote waffel (daarom paste hij er ook zo goed, hihi). Terwijl Sonck zelf qua werklust bij lange na niet Dirk Kuyt benaderd en qua talent ook tekortschiet om op een WK beslissend te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Sonck ook zei na de match vandaag, er zitten geen werkers, karakters en leiders tussen. Veel talent , weinig doorzettingsvermogen ...
Nee, stokoude ploeg, ze bestaat maar voor 80% uit de beloftenploeg van vorig jaar.quote:
Stijn Stijnen - 27 jaar (bijna 28)quote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, stokoude ploeg, ze bestaat maar voor 80% uit de beloftenploeg van vorig jaar.
Ik hoor het wel vaker. En op zich heeft dit team genoeg talent om het WK te halen en misschien zelfs wel de eerste ronde te overleven. De defensie is zelfs stukken beter dan die van Nederlandquote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er worden geen excuses gezocht bij de jeugdigheid van de ploeg.
Of gaan we weer domweg veralgemenen dat de mening van 1 journalist of commentator meteen de mening van de hele pers en het hele land is?
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef Burakius het volgende:
Eigenlijk vind ik dat landen als België , Turkije en Bosnië door moeten en dat landen als weet i kveel.. Japan , Oezbekistan en dat soort zooi achterwege gelaten mogen worden.
Zeker als je weet dat niet àlle tweedes naar de play-offs mogen, maar enkel de acht besten uit de tien poules. Nee, volgens mij is het echt wel helemaal over and out.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef TheClown1 het volgende:
Bosnie moet nog tegen:
Armenie 05/09/2009
Estland 09/09/2009
Turkije 10/10/2009
Spanje 14/10/2009
Turkije moet nog tegen:
Estland
Bosnie
Belgie
Armenie
Het kan dus nog voor Belgie maar de kans is klein, erg klein.
Ik las een tijd geleden een artikel met vergelijkingen, met als besluit dat België één van de jongste elftallen van Europa had. Er zijn inderdaad jongens als Simons en Sonck, maar je kan er niet omheen dat een groot stuk van het basiselftal bijzonder jong is (en ja, 21/22 is nog vrij jong als voetballer).quote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Stijn Stijnen - 27 jaar (bijna 28)
Simons - 32 jaar
Kompany -22 jaar (bijna 23)
Mudingayi - 27 jaar
Swerts - 26 jaar
Mirallas - 21 jaar
Sonck - 30 jaar
Witsel - 20 jaar
Vermaelen - 23 jaar
Dembele - 21 jaar
Fellaini - 21 jaar
En van de invallers kun je De Sutter en Gillet ook al niet meer echt jong noemen (23/24 jaar)
Trouwens: het Oranje van 2006 was toen ook best wel jong. Werden ook geen excuses gezocht als ze slecht speelden (hoewel Van Persie en VDV wel al bij redelijk grote clubs speelden).
Nou, nou, niet zo droevig. als je ziet hoe dramatisch de nummer twee van Nederland's poule zal zijn, zie ik voor de nummer twee van jullie poule genoeg kansen. ALS jullie vanaf heden alles gaan winnen, gaan jullie de play-off wel halen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat niet àlle tweedes naar de play-offs mogen, maar enkel de acht besten uit de tien poules. Nee, volgens mij is het echt wel helemaal over and out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |