quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu nog rood voor witsel ook ...
Beter dan Wit voor Roodsel.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu nog rood voor witsel ook ...
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Opgerot met die toeters uit m'n straat.
Officieel nog niet, maar die gaan dit natuurlijk nooit meer weggeven.quote:
Oke zelfde als Nederland dusquote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar die gaan dit natuurlijk nooit meer weggeven.
Serieus wordt er echt niet goed van. Steeds maar weer die asociale auto's die ik aan moet horen na een zege.quote:
Het was 1-1 uit bij Turkije.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat laten die Belgen het dan toch liggen zeg... eerder uit winnen bij Turkije en dan tegen Bosnie twee keer hopeloos falen
Die live-scores van de Fifa mogen trouwens wel opgedoekt worden, ik heb het nog steeds 1-1 bij Spanje
Belgie heeft gelijk gespeeld in Turkije, ze hadden wel moeten winnen. Thuis tegen Spanje waren ze trouwens ook beter, maar verloren ze.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat laten die Belgen het dan toch liggen zeg... eerder uit winnen bij Turkije en dan tegen Bosnie twee keer hopeloos falen
Oh sorryquote:
Mooi plaatje weer, Weeblquote:
Hij is nog niet compleet zie ik nuquote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooi plaatje weer, Weebl.
Keep up the good work !
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind hem er aardig compleet uitzien.
1 2 3 4 5 6 | 2 Bosnië-H 6 4 0 2 12 18 - 7 3 Turkije 6 2 2 2 8 6 - 5 4 België 6 2 1 3 7 10 - 11 5 Estland 6 1 2 3 5 5 - 15 6 Armenië 6 0 1 5 1 3 - 15 |
quote:België weer in Bosnische mes
De Rode Duivels hebben zich in de hel van Zenica niet kunnen herpakken na de blamage van zaterdag. Na twee snelle goals van weer Dzeko binnen het kwartier kon alle hoop op het WK in Zuid-Afrika opgeborgen worden. België vocht nog voor wat het waard was, maar dat is dezer dagen echt niet zo veel meer. Zeker nadat Witsel rond het uur rood kreeg voetbalde de geslepen elf van Blazevic in een zetel. De aansluitingstreffer van Swerts (2-1) viel te laat, de WK-droom helemaal foetsie. Na de Turkse nederlaag tegen Spanje kan het mathematisch nog, maar niemand die daar nog in gelooft. Het hoofd van René Vandereycken ligt helemaal op het kapblok. De komende dagen moet duidelijk worden of de Limburger ook deze opdoffer van jewelste overleeft. (dadelijk meer)
Dzekoquote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef TheClown1 het volgende:
wat een heerlijke wedstrijd. Dzeko bewijst wederop zijn kwaliteit.
Datzelfde geldt voor Bosnië.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef Tommeke het volgende:
Maar toch vind ik het raar, twee keer zo verliezen van Bosnie met het spelersmateriaal wat je hebt. Want er zitten behoorlijk wat goede voetballers tussen.
Zoals Sonck ook zei na de match vandaag, er zitten geen werkers, karakters en leiders tussen. Veel talent , weinig doorzettingsvermogen ...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef Tommeke het volgende:
Een paar maanden geleden hadden ze nog zo'n grote mond in Belgie. Op sporza stonden berichten over hoe goed de Belgen hier in de Nederlandse competitie waren en door sommigen werd zelfs gezegd dat België meer talent heeft dan NL. Maar toch vind ik het raar, twee keer zo verliezen van Bosnie met het spelersmateriaal wat je hebt. Want er zitten behoorlijk wat goede voetballers tussen.
Boskamp? Ja, dan krijgen we tenminste nog wat tofs erbijquote:Op woensdag 1 april 2009 23:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
die dikke Nederlander moet de nieuwe bondscoach worden van België
Dan wordt een lastig appèl.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zou bijna nog Waseige terugwensen , toen liepen ze tenminste nog als ne konijn op de plein ...
Wat was er nou onterecht aanquote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef Szura het volgende:
Lucky Spain hoor, die penalty was zeer onterecht en bij de winnende goal zagen de Turken er zeker niet goed uit
Inderdaad, dat Spanje sinds november 2006 ongeslagen is is allemaal puur geluk. Is op dit moment gewoon het beste nationale team in de wereld. Turkije heeft dapper gevochten, maar dit team wordt schromelijk overschat na een rijkelijk geflatteerde finish op Euro 2008. Spanje en Bosnië zijn de beste ploegen in deze groep en om het ontbreken van de Turken op het WK zal buiten Turkije niemand een traan laten.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:13 schreef Szura het volgende:
Lucky Spain hoor, die penalty was zeer onterecht en bij de winnende goal zagen de Turken er zeker niet goed uit
Dat is het denk ik wel. Zou je zo'n rol niet van Simons of Vertonghen kunnen verwachten?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Sonck ook zei na de match vandaag, er zitten geen werkers, karakters en leiders tussen. Veel talent , weinig doorzettingsvermogen ...
Nee hoor, het is Turkijke!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef Burakius het volgende:
Waarom zet je Turkijke? Het is Turkije.
Nou, als de Belgen alles winnen en Turkije wint alles, behalve van Spanje worden de Belgen tweede.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef TheClown1 het volgende:
Bosnie moet nog tegen:
Armenie 05/09/2009
Estland 09/09/2009
Turkijke 10/10/2009
Spanje 14/10/2009
Turkijke moet nog tegen:
Estland
Bosnie
Belgie
Armenie
Het kan dus nog voor Belgie maar de kans is klein, erg klein.
Lekker sportief van Sonck om je medespelers zo af te vallen. Bij Ajax had hij ook altijd zo'n grote waffel (daarom paste hij er ook zo goed, hihi). Terwijl Sonck zelf qua werklust bij lange na niet Dirk Kuyt benaderd en qua talent ook tekortschiet om op een WK beslissend te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Sonck ook zei na de match vandaag, er zitten geen werkers, karakters en leiders tussen. Veel talent , weinig doorzettingsvermogen ...
Nee, stokoude ploeg, ze bestaat maar voor 80% uit de beloftenploeg van vorig jaar.quote:
Stijn Stijnen - 27 jaar (bijna 28)quote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, stokoude ploeg, ze bestaat maar voor 80% uit de beloftenploeg van vorig jaar.
Ik hoor het wel vaker. En op zich heeft dit team genoeg talent om het WK te halen en misschien zelfs wel de eerste ronde te overleven. De defensie is zelfs stukken beter dan die van Nederlandquote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er worden geen excuses gezocht bij de jeugdigheid van de ploeg.
Of gaan we weer domweg veralgemenen dat de mening van 1 journalist of commentator meteen de mening van de hele pers en het hele land is?
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef Burakius het volgende:
Eigenlijk vind ik dat landen als België , Turkije en Bosnië door moeten en dat landen als weet i kveel.. Japan , Oezbekistan en dat soort zooi achterwege gelaten mogen worden.
Zeker als je weet dat niet àlle tweedes naar de play-offs mogen, maar enkel de acht besten uit de tien poules. Nee, volgens mij is het echt wel helemaal over and out.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef TheClown1 het volgende:
Bosnie moet nog tegen:
Armenie 05/09/2009
Estland 09/09/2009
Turkije 10/10/2009
Spanje 14/10/2009
Turkije moet nog tegen:
Estland
Bosnie
Belgie
Armenie
Het kan dus nog voor Belgie maar de kans is klein, erg klein.
Ik las een tijd geleden een artikel met vergelijkingen, met als besluit dat België één van de jongste elftallen van Europa had. Er zijn inderdaad jongens als Simons en Sonck, maar je kan er niet omheen dat een groot stuk van het basiselftal bijzonder jong is (en ja, 21/22 is nog vrij jong als voetballer).quote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Stijn Stijnen - 27 jaar (bijna 28)
Simons - 32 jaar
Kompany -22 jaar (bijna 23)
Mudingayi - 27 jaar
Swerts - 26 jaar
Mirallas - 21 jaar
Sonck - 30 jaar
Witsel - 20 jaar
Vermaelen - 23 jaar
Dembele - 21 jaar
Fellaini - 21 jaar
En van de invallers kun je De Sutter en Gillet ook al niet meer echt jong noemen (23/24 jaar)
Trouwens: het Oranje van 2006 was toen ook best wel jong. Werden ook geen excuses gezocht als ze slecht speelden (hoewel Van Persie en VDV wel al bij redelijk grote clubs speelden).
Nou, nou, niet zo droevig. als je ziet hoe dramatisch de nummer twee van Nederland's poule zal zijn, zie ik voor de nummer twee van jullie poule genoeg kansen. ALS jullie vanaf heden alles gaan winnen, gaan jullie de play-off wel halen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat niet àlle tweedes naar de play-offs mogen, maar enkel de acht besten uit de tien poules. Nee, volgens mij is het echt wel helemaal over and out.
Ik hoorde de commentatoren op Sporza anders hetzelfde argument gebruiken. Leeftijd en daarmee gepaard gaande gebrek aan ervaring. Tel daarbij het gemis van onder andere Vertonghen en vandenBorre...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En ik heb ook quasi niemand dat excuus nog horen gebruiken, buiten de bondscoach natuurlijk. Maar je gaat het hele land toch niet pakken op de woorden van de bondscoach?.
Onze defensie is matig, maar ik durf niet meer te stellen dat die van de Belgen beter is hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De defensie is zelfs stukken beter dan die van Nederland
Niet vergeten dat wij in een grotere poule zitten dan Nederland, en dat je straks dus de punten tegen de laatste uit onze poule niet mag meetellen in het klassement van de nummers twee. In principe staan we nu dus op nauwelijks vier punten. Daar kunnen nog maximum negen bijkomen, wat ons totaal op dertien zou brengen. Ik ben er niet zo zeker van dat je dan bij de acht beste zit hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou, nou, niet zo droevig. als je ziet hoe dramatisch de nummer twee van Nederland's poule zal zijn, zie ik voor de nummer twee van jullie poule genoeg kansen. ALS jullie vanaf heden alles gaan winnen, gaan jullie de play-off wel halen.
Uiteraard, men zal dat wel even aanstippen, maar er is echt niemand die dat als hoofdreden aanduidt en zich daar achter verschuilt. Moest dat zo zijn, de pers zou niet zo massaal het ontslag van de bondscoach eisen...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde de commentatoren op Sporza anders hetzelfde argument gebruiken. Leeftijd en daarmee gepaard gaande gebrek aan ervaring. Tel daarbij het gemis van onder andere Vertonghen en vandenBorre...
Ik denk niet dat ze er meer pakkenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef Heero87 het volgende:
De Bosniërs mogen dan maar zes punten pakken uit hun laatste twee wedstrijden,
Wel bij-zonder efficiënt. Ik denk niet dat ze op die twee wedstrijden meer dan tien kansen hebben gekregen. En toch scoren ze zes keer. Sterk.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Bosnië veel kan gaan doen op een WK. Het is niet omdat ze de belachelijk teleurstellende Belgen wegspelen, dat ze een topploeg hebben.
Op die spaarzame momentjes dat de Belgen krampachtig en steriel op karakter begonnen te drukken, begon Bosnië al te buigen (ze braken weliswaar niet, maar tegen een serieuze ploeg gaat dat ongetwijfeld wel gebeuren). Leuk counterploegje, maar ze kennen maar 1 truukje en ze kunnen het maar 10 minuten vol houden.
Kunnen die commentaren voor de verandering een keer iets anders zeggen ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde de commentatoren op Sporza anders hetzelfde argument gebruiken. Leeftijd en daarmee gepaard gaande gebrek aan ervaring. Tel daarbij het gemis van onder andere Vertonghen en vandenBorre...
Japan herbergt anders ook interessante spelers.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef Burakius het volgende:
Eigenlijk vind ik dat landen als België , Turkije en Bosnië door moeten en dat landen als weet i kveel.. Japan , Oezbekistan en dat soort zooi achterwege gelaten mogen worden.
Waarom deed Van Buyten niet mee? Die speelt bij Bayern Munchen heeft zo'n beetje de meeste ervaring van allemaal. Waarschijnlijk ook de meeste Champions League wedstrijden van de selectie.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:36 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wel bij-zonder efficiënt. Ik denk niet dat ze op die twee wedstrijden meer dan tien kansen hebben gekregen. En toch scoren ze zes keer. Sterk.
Maar inderdaad, een wereldploeg is dat ook weer niet. Niet vergeten dat veel kansen en goals hen ook op een schoteltje werden aangereikt door de Belgische defensie.
Die bakt er bij de Rode Duivels meestal niks van..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom deed Van Buyten niet mee? Die speelt bij Bayern Munchen heeft zo'n beetje de meeste ervaring van allemaal. Waarschijnlijk ook de meeste Champions League wedstrijden van de selectie.
quote:Lot Vandereycken wordt volgende week bepaald
Geschreven op donderdag, 2 april om 20:21
René Vandereycken krijgt binnen een week te horen of hij mag aanblijven als bondscoach van België. Bondsvoorzitter François De Keersmaecker bevestigt donderdagavond in de Belgische media dat de technische commissie van de KBVB geen ‘emotionele beslissing’ wil nemen en de zaak even wil laten bezinken.
De 55-jarige Vandereycken ligt flink onder vuur. De nationale trots haalde in de WK-kwalificatiereeks zeven punten uit zes wedstrijden, en verloor in de voorbije zes dagen tweemaal van Bosnië-Herzegovina (thuis 2-4, uit 2-1). Donderdag sprak de al eerder aangehaalde technische commissie al over de penibele situatie waarin De Rode Duivels zich bevinden; het ging daarbij om een vertrouwelijke briefing.
Volgens Het Laatste Nieuws worden in de loop van volgende week vijf á zes mensen bijeen geroepen, die het zogenaamde Uitvoerend Comité een advies aanreiken. Het comité velt een oordeel over het lot van Vandereycken. Voorlopig staat de eerstvolgende bijeenkomst gepland op 18 april, maar De Keersmaecker sluit niet uit dat men eerder samenkomt als dat nodig is. “Er kan altijd een buitengewoon Uitvoerend Comité georganiseerd worden, of alles kan ook telefonisch gebeuren”, aldus de bondspreses.
Daarmee lijkt een vertrek van de oud-trainer van onder meer FC Twente en Anderlecht steeds realistischer te worden. Vandereycken nam begin 2006 het stokje over van Aimé Anthuenis als keuzeheer van onze zuiderburen. Eerder deze week zei de oefenmeester al zich onbegrepen te voelen door mensen die zijn visie ‘niet kunnen of willen begrijpen.’ Tot op heden zingen de namen van Jean-François De Sart, Hugo Broos en Dick Advocaat rond om Vandereycken op te volgen.
Die heeft afgehaakt om familiale redenen, iets met zijn vader naar het schijnt...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom deed Van Buyten niet mee? Die speelt bij Bayern Munchen heeft zo'n beetje de meeste ervaring van allemaal. Waarschijnlijk ook de meeste Champions League wedstrijden van de selectie.
Nou, ik vond Zenit bijvoorbeeld alles behalve verdedigend spelen. Advocaat gaat altijd uit van een gedegen organisatie.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
Trouwens, ik las een paar dagen geleden dat Dick Advocaat wordt genoemd als bondscoach.
Dat zou echt dom zijn. Advocaat is niet mediageniek en voldoet zo'n beetje aan alle vooroordelen over Hollanders die er bestaan. De eerste de beste remise en hij ligt onder vuur.
Daarbij is Advocaat een verdedigende coach (lijkt me niet het sterkste punt van de selectie), spreekt hij weliswaar vloeiend Duits maar kan voor zover ik weet geen woord Frans (waarom zou je ook als Hollander) en is het nog maar de vraag of Advocaat feeling heeft voor de politiek binnen het voetbalelftal en de bond.
Daar vreesde ik al voor... Blijkbaar heeft de kliekvorming bij de beloften zich doorgezet bij de eerste ploeg, en dat botst dan ook nog eens met de oudere generatie. Doe nu maar een stevige coach met gezag, genre Advocaat, Beenhakker of Gerets. Geen De Sart aub, veel te soft.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef BramKVO het volgende:
En het is hommeles ...
ANCIENS EN JEUGD STAAN NEUS AAN NEUS
Volgens Het Laatste Nieuws zit het er
bovenarms op bij de Rode Duivels. De
krant brengt een "insideverhaal" na de
nederlagen tegen Bosnië-Herzegovina.
De bom zou woensdagavond meteen na de
nederlaag gebarsten zijn. Bij het bin-
nenkomen in de kleedkamer doorbrak Sé-
bastien Pocognoli de stilte, toen hij
opzichtig begon te lachen. Een veront-
waardigde Timmy Simons veerde recht en
ging neus aan neus staan met Pocognoli.
De aanvoerder kreeg de steun van Stijn
Stijnen, die Pocognoli op weg naar de
kiné-ruimte nog agressief taalgebruik
naar zijn hoofd zou hebben geslingerd.
WAAR HEEFT SONCK HET TOCH OVER?"
Wesley Sonck had meteen na de nederlaag
flink wat kritiek geuit op de jongere
generatie, vooral over hun mentaliteit.
"Waar heeft hij het over?", hoorde HLN
uit de mond van Marouane Fellaini. "Dit
heeft niks met onze mentaliteit te
maken. Hij zegt zulke dingen tegen
jullie, maar niet tegen ons. Als Sonck
iets te zeggen heeft, moet hij dat in
de kleedkamer doen en niet in de pers."
"Ik denk dat Sonck een beetje gefrus-
treerd is", zegt Axel Witsel. "Hij is
32 (hij is er 30, red) en dit was zijn
laatste kans op een WK. Waarom heeft
hij hier intern nog niks over gezegd?"
HLN zag ook dat de frustratie donder-
dagmiddag, toen de Duivels in Zaventem
arriveerden, nog niet weggeëbd was. Eén
van de anciens sneerde aan de douane:
"Allemaal omhooggevallen vedetjes, die
jonge gasten." En hij voegde eraan toe:
"Als de bond voor De Sart als opvolger
van Vandereycken kiest, zullen drie of
vier oudere internationals afhaken. Met
De Sart kunnen bepaalde jongeren hun
mentaliteit van stappen voortzetten."
* Moussa Dembele, toch ook van de jonge
generatie, begrijpt Sonck wel. "Ik geef
hem gelijk als hij zegt dat de mentali-
teit moet veranderen", zegt Dembele in
HLN. "Ik ben er ook zeker van dat Sonck
die dingen niet zegt om ons af te bre-
ken, maar wel om ons beter te maken."
Dan moet je Adriaanse nemen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Daar vreesde ik al voor... Blijkbaar heeft de kliekvorming bij de beloften zich doorgezet bij de eerste ploeg, en dat botst dan ook nog eens met de oudere generatie. Doe nu maar een stevige coach met gezag, genre Advocaat, Beenhakker of Gerets. Geen De Sart aub, veel te soft.
quote:Heisa in België door lachende Pocognoli
03/04/2009 18:55
Het rommelt bij de Rode Duivels na de twee nederlagen tegen Bosnië-Herzegovina en de praktische uitschakeling voor deelname aan het WK van 2010. Enkele internationals vliegen elkaar verbaal in de haren.
Eerst was er de uitbarsting van Wesley Sonck na het 2-1 verlies van woensdag. 'We gaan wéér niet naar een groot toernooi. Echt, er zal heel veel moeten veranderen, wil deze generatie ooit nog iets bereiken. Jaren terug hadden we Marc Wilmots en andere jongens die iedereen vooruit stuwden. Nu is er niemand, gewoon niemand.'
Daarmee wekte Sonck de ergernis op van collega-internationals zoals Marouane Fellaini en Axel Witsel. 'Waar heeft hij het over', vroeg Fellaini zich af in Het Laatste Nieuws. 'Dit heeft niks met onze mentaliteit te maken. Hij zegt zulke dingen tegen jullie, maar niet tegen ons. Als Sonck iets te zeggen heeft, moet hij dat in de kleedkamer doen en niet in de pers.' En Witsel: 'Ik denk dat Sonck een beetje gefrustreerd is. Hij is 32 jaar (30, red.) en dit was zijn laatste kans op een WK.'
Hetzelfde dagblad kwam vrijdag met de onthulling dat er een incident was met Sebastien Pocognoli, Timmy Simons en Stijn Stijnen. Bij terugkeer in de kleedkamer had Pocognoli de stilte doorbroken door hardop te lachen. Simons accepteerde dat niet en ging vlak voor de AZ-speler staan. Doelman Stijnen volgde het voorbeeld van zijn aanvoerder, waarna een woordenwisseling ontstond.
Stijnen bevestigde het incident tegenover Sporza. 'Pocognoli heeft gelachen en Timmy en ik hebben daarop gereageerd. Kijk, als je inzit met het Belgische voetbal, dan lach je daar zo niet mee. Maar dat was alles en het was ook een alleenstaand geval. Het gebeurde ook vlak na de wedstrijd, in volle adrenaline. Een dag later hebben we elkaar de hand gegeven, er is niet meer over gepraat en het is achter de rug. Ik vind het wel jammer dat iemand hiermee naar buiten is gekomen. Zoiets zou binnenskamers moeten blijven.'
Stijnen suggereerde dat Belgische journalisten proberen de selectie uiteen te drijven. 'De pers springt hier natuurlijk makkelijk op en probeert dit in een bepaalde richting te duwen. Bondscoach René Vandereycken geniet nu eenmaal nog de steun van de groep en daar willen ze aan raken. Ze verdelen de groep dan in ouderen en jongeren. Oké, de jongere generatie ís nu eenmaal anders van geest dan de anciens. Maar ik wil nog eens benadrukken dat er geen probleem is tussen de twee groepen.'
quote:En Witsel: 'Ik denk dat Sonck een beetje gefrustreerd is. Hij is 32 jaar (30, red.) en dit was zijn laatste kans op een WK.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |