quote:Huntelaar in top 25 goalgetters Oranje
Uitgegeven: 1 april 2009 21:33
Laatst gewijzigd: 1 april 2009 21:33
AMSTERDAM - Klaas Jan Huntelaar is woensdag met zijn dertiende treffer voor het Nederlands elftal toegetreden tot de top 25 van doelpuntenmakers voor Oranje.
De spits van Real Madrid maakte in Amsterdam in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Macedonië de 2-0.
Met die treffer kwam hij op gelijke hoogte met onder anderen Robin van Persie en Rafael van der Vaart, die ook dertien keer scoorden voor Oranje.
Topscorer aller tijden is Patrick Kluivert, die in 79 interlands 40 goals verzorgde. Huntelaar speelde woensdag pas zijn 21e wedstrijd voor het Nederlands elftal.
Geef mij nu maar van Persie hoor. Jammer dat ie niet mee kan doenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef GieJay het volgende:
TUURLIJK is het een fout van van marwijk om sneijder niet op te stellen, flikker maar lekker op met van persie
Kan San Marino niet gewoon stoppenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef Espabilado het volgende:
Haha Polen - San Marino 8-0 al.
hij loopt constant te draaien en zoekt nooit de vrije man aan de zijkant. Sneijder moet sneller handelen en sneller een keuze maken.quote:
Hij deed niets verkeerd hoor.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekker slim Steek, daarom zit je op de bank in Amsterdam
Beter speelt hij inderdaad als een natte krant, dat zal zijn positie binnen het elftal goed doen ja.quote:
Van persie is geen 10! Sneijder is 1 van de beste van de wereld..quote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Geef mij nu maar van Persie hoor. Jammer dat ie niet mee kan doen
Ben fan van Sneijder, maar hij begint wel irritante trekjes te krijgen
Ik zal lachen als die doelpunten weggestreept worden. Volgens mij was het nou juist de strategie zo min mogelijk te scoren tegen de F-landen zodat je bij een gelijkspel met een ander land een voordeel boekt.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zulke landen nog mee mogen doen. Blamage
Ofquote:Op woensdag 1 april 2009 22:03 schreef Barca het volgende:
Sneijder er uit, Van der Vaart er in a.u.b.
Van der Vaart hoort de bank warm te houden.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:03 schreef Barca het volgende:
Sneijder er uit, Van der Vaart er in a.u.b.
Of ... Mathijsen/Ooijer en Sneijderer uit en De Zeeuw en Schaars er in.
De Jong dan op de plek van Mathijsen/Ooijer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |