Hyvesquote:Beauty & de Nerd is geen datingshow, maar een confrontatie tussen twee totaal verschillende leefwerelden. Ook dit jaar worden ze samengebracht om elkaar te leren begrijpen, elkaar wegwijs te maken in mekaars wereld en om het in duo op te nemen tegen de andere teams. Bloedmooie dames die alles weten van lifestyle, trends, uitgaan en verleiden moeten samenleven met superintelligente kerels die een tikkeltje (veel) wereldvreemd en sociaal gehandicapt zijn. Kunnen de beauty’s de mannen sociale vaardigheden aanleren? En omgekeerd, kunnen de nerds wat van hun intelligentie en boekenwijsheid overbrengen op de dames?
Thailand
In het 3de seizoen zijn de Beauty & de Nerd in het wondermooie Phuket in Thailand. Dit tropisch eiland is het grootste in de Andamaanse Zee en ligt voor de zuidwestkust van Thailand. Typisch voor Phuket zijn de hagelwitte zandstranden, de blauwgroene zee en de tot de verbeeldingsprekende koraalriffen. Maar voor de opnames was er niet enkel strand- en zeepret. De ongerepte natuur, regenwouden en ook de typisch Thaise cultuur werd opgezocht.
De kandidaten verblijven in een luxe resort voorzien van alle nodige comfort aangevuld met vele extra’s. Een groot zwembad, een chill-out ruimte, een bungalow per duo, een beautysalon voor de dames en een labo voor de nerds. Aan al die luxe zit natuurlijk ook een keerzijde.
Opdrachten
De beauty’s en de nerds moeten zichzelf bewijzen in opdrachten die pittiger zijn dan ooit tevoren. De nerds krijgen rake klappen tijdens een Thai box wedstrijd, de beauty’s verzuipen bijna in een “Thais taalbad” en samen moeten ze zien te overleven in de jungle. Meer dan ooit staat het vast dat je als duo best probeert zoveel mogelijk opdrachten te winnen.
Wie een opdracht wint, mag dit keer immers een ander koppel nomineren voor de eliminatieronde en stelt zichzelf veilig. Want, anders dan de vorige seizoenen, wordt het tweede duo voor de eliminatieronde gekozen door de draakfiguur: Kahn. Hij is de beschermheilige van de villa waar de eliminatieronde wordt gespeeld en bezit een goddelijke parel van kennis. Maar wie of wat is Kahn? Op basis waarvan kiest hij het tweede duo? Voor de beauty’s en de nerds blijft het een groot vraagteken. Maar misschien wel de grootste nieuwigheid is de intrede van het negende duo.
Alleen door mekaar te doorgronden kunnen de beauty's en de nerds het tot in de finale schoppen. Slagen de beauty’s erin de sociale vaardigheden van hun nerd wat bij te schaven? En kunnen de nerds, hun beauty enige boekenwijsheid bijbrengen? Deze twee leefwerelden, die niets met elkaar gemeen hebben, zullen toch iets van elkaar moeten leren. Na negen afleveringen wta het meest complementaire duo is. En er staat veel op het spel, want het duo dat wint gaat met 25.000 euro naar huis.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Komt dit programma nou eens per week?
bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Maar de belgische versies zijn te halen bij uw torrent of usenet boer tot en met aflevering 7. En ik kan je zeggen dat ik bij aflevering 3 dubbel heb gelegen! Rest moet ik nog kijken
Jup, precies de avond dat ik sowieso altijd moet werken. Standaard uitzending gemist dusquote:Op donderdag 2 april 2009 01:39 schreef Reddiablo het volgende:
tvp - welke dag wordt 't eigenlijk uitgezonden? Standaard op maandag?
http://www.rtl.nl/(/reali(...)/nerds/s3_stefan.xmlquote:Op donderdag 2 april 2009 17:16 schreef Bolter het volgende:
Een van die nerds schijnt Lucht- en Ruimtevaarttechniek te studeren, net als ik, wie is dat precies? Ben wel benieuwd.
Waar heb je dan op gezocht? Ik krijg ze namelijk niet gevonden...quote:Op woensdag 1 april 2009 20:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Maar de belgische versies zijn te halen bij uw torrent of usenet boer tot en met aflevering 7. En ik kan je zeggen dat ik bij aflevering 3 dubbel heb gelegen! Rest moet ik nog kijken
gewoon bij binsearch zoeken op " beauty nerd " en dan niet vergeten om de tijd op show all te zetten, dan vind je ze alle 7quote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waar heb je dan op gezocht? Ik krijg ze namelijk niet gevonden...
Mjaa ik werk met torrents en daar vind hij niet zoveel opquote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
gewoon bij binsearch zoeken op " beauty nerd " en dan niet vergeten om de tijd op show all te zetten, dan vind je ze alle 7![]()
Vandaag afl. 4 gekeken, denk dat ik morgen weer verder ga
zoooo 2007.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mjaa ik werk met torrents en daar vind hij niet zoveel op
Alice - Deze provider biedt geen nieuwsserver aan.quote:
Payserver?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:53 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Alice - Deze provider biedt geen nieuwsserver aan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:41 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Payserver?
Ben nu ep8 aan het kijken. Dat waxen van Bart, damn!![]()
![]()
Ach, ik vind het de 7 euro per maand absoluut waard.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:18 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Betalen om te downloaden!???![]()
Heb nu trouwens fijn een Virut virus na het zoeken van een newsreader, waar ik uiteindelijk geen kut aan heb. Hoera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there are still no americans in Bagdad !!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:49 schreef Mattt het volgende:
Vandaag Afl 4 gekeken, geniaal progamma gewoon!Aaaah ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Niks anders buiten idd de voice over. Zelfde montage en alles. En hun hebben zelfs alles ondertiteld!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef Fipomacher het volgende:
Wat is er anders aan de Belgische versie? Alleen de voice over?
Jorn zelf mag er wat mij betreft ook vlug uit maar heeft wel de mooiste beauty. Dus laat 'm nog maar even zitten!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:50 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik vind die Jorn echt super irritant, elke keer ja ik wist jouw vragen wel, ja joepie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jorn zelf mag er wat mij betreft ook vlug uit maar heeft wel de mooiste beauty. Dus laat 'm nog maar even zitten!Mooiste beauty, hmmz jouw meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het jammer dat Olga er meteen uit moest, dat vond ik wel 1 van de mooiste meiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaBlaBla
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:46 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mooiste beauty, hmmz jouw mening![]()
Ik vond het jammer dat Olga er meteen uit moest, dat vond ik wel 1 van de mooiste meiden.Dat was ik er vergeten bij te zetten dat het mijn persoonlijke smaak isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Kan je even oprotten met je spoilers aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there are still no americans in Bagdad !!
En bedankt...quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:46 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat Olga er meteen uit moest, dat vond ik wel 1 van de mooiste meiden.
En anders lees je ze toch gewoon niet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Kan je even oprotten met je spoilers aub.
Kijk zo kan het ook... Of we het ook doen is een ander verhaalquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:46 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mooiste beauty, hmmz jouw mening![]()
Ik vond het jammer dat Olga er meteen uit moest, dat vond ik wel 1 van de mooiste meiden.Het gaat om deze post, waar waarschijnlijk de spoilertags verkeerd neergezet waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja das handig van een herhaling he, dat je kan inhalen met kijken voordat de nieuwe aflevering op tv komt. nieuwe aflevering komt morgenavond.quote:Op zondag 5 april 2009 19:05 schreef DirkZz het volgende:
Vandaag beginnen ze al direct met een herhaling van vorige week?
ook op maandagavond, 20.40 uur, VTMquote:Op maandag 6 april 2009 13:31 schreef LeonH het volgende:
Op welke dag wordt het eigenlijk in België uitgezonden? Ben al namelijk door de 8 afleveringen heen
Was wel de mooiste aflevering tot nu toe!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jorn zelf mag er wat mij betreft ook vlug uit maar heeft wel de mooiste beauty. Dus laat 'm nog maar even zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef freiss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
Een slissende Chris Zegers wannabequote:
Denk niet dat dat zal werken. Aangezien de vrouwen nogal wat kritischer zijn en dat juist die mooie hysterische beelden oplevertquote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
even een tvp.
Hopelijk volgend seizoen helemaal alles omgedraaid - dus vrouwelijke nerds en mannelijke beauty's !
quote:Thomas Aquinas
From Wikipedia, the free encyclopedia
"Aquinas" redirects here. For other uses, see Aquinas (disambiguation).
Thomas AquinasWestern Philosophers
Medieval Philosophy
Saint Thomas Aquinas, O.P. (also Thomas of Aquin or Aquino; born ca. 1225; died 7 March 1274) was a priest of the Roman Catholic Church in the Dominican Order from Italy, and an immensely influential philosopher and theologian in the tradition of scholasticism, known as Doctor Angelicus and Doctor Communis.
quote:Op zondag 5 april 2009 01:48 schreef Rijpie het volgende:
die Angelique doet me denken aan
[ afbeelding ]
met die neus van haar
van Markquote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef RHCPeter het volgende:
Welke is Olga? Van Corneel?
Voetbalpauperquote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef DirkZz het volgende:
Die kut homo met zijn feyenoord shirt.. kut nerd
Was het wel eens met hem.quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Mr-Sander het volgende:
Gijs
Met z'n garpje over het enige recht van een vrouw...
Idd moet je vooral doen naast een vrouw met een groot mesquote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Mr-Sander het volgende:
Gijs
Met z'n garpje over het enige recht van een vrouw...
quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef TrailerTrash het volgende:
"de meeste denken toch dat er iets mis is met haar"![]()
ze is de normaalste van de nerds
quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef whataboutit het volgende:
ze hebben allemaal van die woordjes, en die zetten ze naast elkaar![]()
dat heet een zin kut
Waren best wat rolletjes jaquote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is dat mollige wijf, ik dacht dat de show BEAUTY en de nerd heette?
De meeste wijven kennen Socrates en Plato nog wel.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Mr-Sander het volgende:
De tering. Die Gijs met z'n "Socrates zei", "Plato zei"...
Gijs is echt de übernerd
quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Bullebak het volgende:
Gijs is met afstand wel de ergste nerdMet verschrikkelijk enge kop. Net een velociraptor.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De meeste wijven kennen Socrates en Plato nog wel.
Maar toen hij over Thomas van Aquino begon.
wat een vieze mongool is datquote:Op maandag 6 april 2009 21:04 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan die Gijs echt oprotten?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef whataboutit het volgende:
koken met analyses en syntheses... nieuw book voor Ramsey?
Bedoel je Angelique?quote:Op maandag 6 april 2009 21:04 schreef MissJ het volgende:
Dat wijf met die dikke tetten is echt ranzig bruin zeg
uhh weet ff niet hoe ze heet.. met die blonde krullen en ze is wat dikker dan de rest.quote:
Mijn eerste gedachtenquote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Cairon het volgende:
volgens mij liegt dat mokkel alsof het gedrukt staat, denkende "als ik hem van aanranding beschuldig dan ga ik voor goud"
Wanneer gaan ze dat uitzenden?quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Bullebak het volgende:
Whehe Corneel gaat haar echt anaal verkrachten.
Vooral die beauty's.quote:Op maandag 6 april 2009 21:11 schreef Noshiba het volgende:
Eliminatie quiz, daar kan ik me aan doodirriteren zo dom als die mensen zijn.
Beide, die dames weten niks over dat taaltje en die jongens niks over het koken.quote:
Dan trap ze hem toch gewoon uitquote:Op maandag 6 april 2009 21:08 schreef Noshiba het volgende:
Hij raakt me aan als we slapen
haha wat een aanstel wijf
Alsof ze kan trappen!quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan trap ze hem toch gewoon uit.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat die draak echt kon praten?
Ja? Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat die draak echt kon praten?
Ik vind Gijs wel wat weg hebben van Hermanquote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Mr-Sander het volgende:
Die Gijs is trouwens nóg erger dan deze man:
[ afbeelding ]
Dat was ook een té hilarische gast.
Jaquote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Cairon het volgende:
die van vorig jaar... is die uitgezonden in Nederland?
Herman is in de verste verte geen nerd. Het is een kansloze knakker.quote:Op maandag 6 april 2009 21:16 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Ik vind Gijs wel wat weg hebben van Herman
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Staat nog wel op RTL gemist.quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Cairon het volgende:
die van vorig jaar... is die uitgezonden in Nederland?
Qua uiterlijkquote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herman is in de verste verte geen nerd. Het is een kansloze knakker.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Mainport het volgende:
Over wie moet vertrekken:Flikker een eind op met je spoilers zeg, wacht dan tot de aflevering is afgelopen voor de mensen die de belgische serie niet volgen. Wat heeft dit voor zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Staat toch niet voor niks in SPOILER tags.. homo nerdje.quote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je spoilers zeg, wacht dan tot de aflevering is afgelopen voor de mensen die de belgische serie niet volgen. Wat heeft dit voor zin?
LOL er staat zelfs waar de spoiler over gaatquote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je spoilers zeg, wacht dan tot de aflevering is afgelopen voor de mensen die de belgische serie niet volgen. Wat heeft dit voor zin?
True zo zijn mannen hequote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Opvallend om te zien dat de mannelijke beauty veel attenter naar zijn nerd is, dan dat de vrouwelijk beauties zijn.
De meeste die hij zegt ken ik ook niet zoquote:En ik vind het geweldig die gast met zijn wijsheden en quotes en dat dat mens erbij een groot vraagteken wordt dan...
En knapste beautyquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef Puala het volgende:
>_< waarom moet die knapste nerd er nou echt gelijk uit liggen
Olga is echt mini.quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef RHCPeter het volgende:
Is zij zo lang of heeft ze hakken aan of is hij zo klein?
Niet op gelet, vind de meeste vrouwen daar toch echt al 0,0 uitstraling hebben..quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En knapste beauty
En die Mark is echt geen nerd. Kijk naar z'n spijkerbroek, te modieus.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Cairon het volgende:
de draak is god... zeker meisje, en de dakloze meneer op straat die naar goedkope dramk ruikt is jezus
Nee, die is maxiquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Bedoelde die muts die nog mag blijven
ja, vind ik ook jammerquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef Puala het volgende:
>_< waarom moet die knapste nerd er nou echt gelijk uit liggen
fattitsquote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vond Olga haar vragen wel moeilijker dan die van die andere (naam kwijt)
Fabiënne ofzoietsquote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vond Olga haar vragen wel moeilijker dan die van die andere (naam kwijt)
quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef Nadine123 het volgende:
ZOOOO stom dat Mark eruit is. Geen motivatie.. volgens mij had hij er onwijs veel zin in!
Die fabi had inderdaad ook echt makkelijkere vragen. Jammer.
Dan nog maar een paar keer herhaling kijken van de eerste 2 afleveringen
Voor wie ook nog een beetje door wil zwijmelen heb ik mark's hyves opgezocht :
markvw2009.hyves.nl
quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef Nadine123 het volgende:
ZOOOO stom dat Mark eruit is. Geen motivatie.. volgens mij had hij er onwijs veel zin in!
Die fabi had inderdaad ook echt makkelijkere vragen. Jammer.
Dan nog maar een paar keer herhaling kijken van de eerste 2 afleveringen
Voor wie ook nog een beetje door wil zwijmelen heb ik mark's hyves opgezocht :
markvw2009.hyves.nl
http://pimpajoentje.hyves.nlquote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Bullebak het volgende:
Ik ga die nerdchick toevoegen aan mn Hyves en haar afpakken van haar nerdlovert![]()
Haha, jullie ook al. Ik geloof dat ik alleen de laatste aflevering gezien heb want die forsere gozer kwam mij niet onbekend voor...quote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Wij kwamen erachter dat we het hele vorige seizoen gemist hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |