Wie wint er? Olga is weg dus het boeit me geen fuck meerquote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef terrestrial het volgende:
Ik keek deze keer op VTM. Had weinig zin om tot eind maart te wachten op RTL5. We weten inmiddels welk koppel de winnaar zijn geworden.
Volgende week wordt daar de reunie uitgezonden en dan is het weer voorbij. Zonder iets te verklappen kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat er het zo snel ging en er zo weinig aandacht was voor de omgang tussen de koppels naast het spel. Echt een gemiste kans voor de programma makers.
Is de hyves van Desiree al bekend trouwens?
Die informatie kun je vinden op de VTM site. Daar zijn ook beauty's en nerds actief. Misschien handig om ze te wijzen op deze thread.quote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wie wint er? Olga is weg dus het boeit me geen fuck meer
Die Olga was zeer neukbaar.. met jou kop zal je zeker niet beter krijgen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Opdonderen. Ik kijk het niet voor die semi knappe chica's maar voor die bazen van een nerds.
Haha stakkertje.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Die Olga was zeer neukbaar.. met jou kop zal je zeker niet beter krijgen.
Uhm ja logisch?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef terrestrial het volgende:
Ik keek deze keer op VTM. Had weinig zin om tot eind maart te wachten op RTL5. We weten inmiddels welk koppel de winnaar zijn geworden.
Volgende week wordt daar de reunie uitgezonden en dan is het weer voorbij. Zonder iets te verklappen kan ik zeggen dat ik het jammer v
ind dat er het zo snel ging en er zo weinig aandacht was voor de omgang tussen de koppels naast het spel. Echt een gemiste kans voor de programma makers.
Is de hyves van Desiree al bekend trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet je gelijk geven wat betreft de chemie tussen de koppels. ik zie niet dat de nerds iets leren van de beauties, en ook andersom. hier hadden de makes inderdaad meer uit kunnen halen.
ik weet niet hoe dit met de afgelopen seizoenen is geweest, pas eerste seizoen dat ik volg.
via torrent of usenet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
tvp. al gezien tot aflevering 7, maar toen hield de mietjes belg poster er opeens mee op.
Inderdaad, zit ook op aflevering 9 te wachten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
tvp. al gezien tot aflevering 7, maar toen hield de mietjes belg poster er opeens mee op.
erg logisch dat episode 9 na episode 7 komt, waar Liquidootje op wacht . episode 8 zal morgen pas beschikbaar zijn op usenet (hoop ik, wil graag weten wie er wint.)quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:34 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Inderdaad, zit ook op aflevering 9 te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |