Heeft je achternichtje ook een naam?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:00 schreef Badabingea het volgende:
Me achternichtje doet er ook aan mij, haha!
Donequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:27 schreef Maanvis het volgende:
De OP kan ook deze nog bevatten:
Klaagbaak topiques:
Take Me Out = HOAX
Take Me Out = (Géén) HOAX #2
Take Me Out = (Géén) HOAX #3
Take Me Out = (Géén) HOAX #4
Take Me Out = Hoax #6
Dan staat die nou ook met foto in de lijstquote:
Hier kan ik me wel in vinden maar dan willekeurigquote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn top 5 rangschikking van voorkeuren:
1. Hilde
2. Oesha
3. Jacobien
4. Rhona
5. Lillian
Honorable mentions voor: Inge (Looks, no brains), Florentine (kan ermee door)
Rhona?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn top 5 rangschikking van voorkeuren:
1. Hilde
2. Oesha
3. Jacobien
4. Rhona
5. Lillian
Honorable mentions voor: Inge (Looks, no brains), Florentine (kan ermee door)
Hilde, is dat diegene die er nu uit is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Rhona?. Mijn zou iets van
Oesha , Edina, Hilde, Jacobien, Linde zijn.
Dan moet je dus niet voor Gwenda en Lilian gaan. Dat zijn de braafste meisjes van de klas. Monique daarintegen is overal wel voor in volgens mij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:54 schreef ghizzer het volgende:
mijn kudos gaan naar Gwenda en Lilian, omdat ik die het lekkerst vindt. Na 20 afleveringen heb ik al wel door dat je vooral niet moet gaat voor inhoud en duurzaamheid, maar wél moet gaan voor een goeie wip. big up!
Monique dus beslist niet. Die staat er om bekend dat ze al-tijd als eerste wegklikt. Die Diana neukt volgens mij wél de hele dag door, alleen tja.. dat frontje...quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef Sugiyama. het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet voor Gwenda en Lilian gaan. Dat zijn de braafste meisjes van de klas. Monique daarintegen is overal wel voor in volgens mij.
Waarom wordt Michelle hier niet genoemd trouwens? Tot ze haar mond open trok was ze echt mijn droomvrouw! Zonde dat ze zo dom overkomt.
Monique is kieskeurig, maar als ze overblijft dan is ze ook overal voor in. Die bril, die arrogante blik, die opgepompte tieten... dit is gewoon een dominatrix pur sang.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Monique dus beslist niet. Die staat er om bekend dat ze al-tijd als eerste wegklikt. Die Diana neukt volgens mij wél de hele dag door, alleen tja.. dat frontje...
die opgepompte tieten zijn gewoon een gevolg van te veel eten en te weinig beweging, maar dat had je al door of niet? En welke bril...?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:24 schreef Sugiyama. het volgende:
[..]
Monique is kieskeurig, maar als ze overblijft dan is ze ook overal voor in. Die bril, die arrogante blik, die opgepompte tieten... dit is gewoon een dominatrix pur sang.
Ze heeft met sommige afleveringen een bril op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:28 schreef ghizzer het volgende:
[..]
die opgepompte tieten zijn gewoon een gevolg van te veel eten en te weinig beweging, maar dat had je al door of niet? En welke bril...?
Nee, doe mij dan maar Hilde, Diana, Lilian, Gwenda of Oesha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |