Ik had het goed ingeschat, ik heb het alleen een stuk drukker qua werk dan ik hier voor hadquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar jij wel toen je er aan begon
Het originele topic stampt van vrijdag 27 maar en op 28 maart had je het al te druk om normaal te reageren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had het goed ingeschat, ik heb het alleen een stuk drukker qua werk dan ik hier voor had![]()
De fusie van de 2 BV's kwam uit het niets jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het originele topic stampt van vrijdag 27 maar en op 28 maart had je het al te druk om normaal te reageren.
Maar het is al goed hoor. Als jij het een geldig excuus vindt
ik geloof je meteen hoor. Ik zeg toch al dat het goed is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De fusie van de 2 BV's kwam uit het niets ja
En dan vind ik plotseling 60 uur per week werken wel een geldig excuus ja![]()
Ja KF, heb van jou nog geen aanmelding ontvangenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Laat alle kandidaten maar binnenstromen!
Ik heb het zelf niet zo op internet 'daten / flirten'quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja KF, heb van jou nog geen aanmelding ontvangen
*gilt*quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet zo op internet 'daten / flirten'
Edit: maar als je mensen nodig hebt wil ik mezelf wel even voor schut laten zetten hoorgeef maar een gil
17 jaar is geen probleemquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:33 schreef L.no het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, maar als 17-jarige is toch best jong vergeleken met de rest van de FOK!ers die hieraan deelnemen, toch?
Als we de 10 halen, vind ik het eigenlijk al primaquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:36 schreef KudFokker het volgende:
De inschrijving van een 5e dame is ook binnen
En ze past tussen het rijtje van de 4 eerder ingeschreven dames, net zo knap!
Okee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we de 10 halen, vind ik het eigenlijk al prima
Arjen, vanavond zend ik je mijn info per PM
Absoluut niet! 17 jaar is geen leeftijd waar je niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:33 schreef L.no het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, maar als 17-jarige is toch best jong vergeleken met de rest van de FOK!ers die hieraan deelnemen, toch?
Wie zegt dat ik dat niet al lang heb gedaan schatquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hee ik gilde, je moet Almighty nog even je gegevens + 3 foto's sturen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet al lang heb gedaan schat?
Nou, de nieuwe OP is meer een update van de oude. En ja, er staat ook in hoe de finale wordt gespeeld. Voor zover er een finale is dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe OP trouwens.. Staat daar ook in hoe de finale gaat gespeeld worden enzo?
Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nou, de nieuwe OP is meer een update van de oude. En ja, er staat ook in hoe de finale wordt gespeeld. Voor zover er een finale is dan.
Verder staan er nog wat andere regeltjes in waardoor het verhaal al aardig compleet begint te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |