Dat heb je mooi gemaakt, knul.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
Kijk eens wat ik heb gemaakt: [ afbeelding ] Stoer, he?
Bookmarktquote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
Kijk eens wat ik heb gemaakt: [ afbeelding ] Stoer, he?
quote:
Ja dat had ik ook, dan moet je ze even in paint plakken eerst > opslaan > en dan toevoegen op msnquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, dan moet je ze even in paint plakken eerst > opslaan > en dan toevoegen op msn
Hey, die heb ik in een ver verleden gemaakt.quote:
Ben trots op jequote:Op woensdag 1 april 2009 19:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, die heb ik in een ver verleden gemaakt.
Hehe ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 19:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, die heb ik in een ver verleden gemaakt.
quote:
Dat werkt helegaar nietquote:Op woensdag 1 april 2009 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, dan moet je ze even in paint plakken eerst > opslaan > en dan toevoegen op msn
Ah toe nou. Gewoon voor de leuk. Het is toch niet zo dat het woord "enigste" van jou afschiet als kogels van superman he? Kom op, zeg nou gewoon eens "enigste". Doe het voor mij. Voor je vriend vogeltjesdans. Ja? JA? Jaaaa... Kom maar. Zo erg is het niet hoor. We beginnen met de E. Zeg het maar. Eeee... Eeee! E! Ja goed zo! Dat was al je eerste lettertje! Nu de rest. We gaan verder met "nig". Zeg het maar: Nig. Niiiig. Nee, niet nigger. Nig. Ja? Komop, jaaa... Nig! Goed zo! Zie je wel? En nu de laatste, de ste. Steee! Ste? Jaaa goed zo, kommaarkommaarkommaar... Ste! Goed gedaan jongen! Zie je wel, je kan het wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |