quote:Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef tomtomaat het volgende:
T-Ford?
Leuk dat als je naar de url van de afbeelding kijkt je gewoon kan zine dat het een t-ford isquote:
Dat is 'm.quote:
Nee, maar het valt natuurlijk niet te controleren of iemand het checkt. Ikzelf klik bijvoorbeeld automatisch op elk plaatje dat ik op een forum zienquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
N.B. plaatjeslinks checken mag toch niet? Heb ik iig geen rekening mee gehouden. Sorry, ben nieuw in dit topic.
Ik kijk sowieso altijd naar de linkquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is 'm.
Stand deel 1475
tomtomaat 3
Siniti 2
Cobra4 2
Yurithemaster 2
Robbiev85 1
qonmann 2
Ofyles2 2
Dagoduck 1
Schanulleke 2
N.B. plaatjeslinks checken mag toch niet? Heb ik iig geen rekening mee gehouden. Sorry, ben nieuw in dit topic.
Alleen is het geen Model T maar een Model A, of ik moet me goed vergissen maar ik kan me geen Model T versie heugen met een dubbele bumper, wel de A's maar niet de T's.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk dat als je naar de url van de afbeelding kijkt je gewoon kan zine dat het een t-ford is
(had ik anders ook wel gewetenmaarja )
Nee mag niet maar de verleiding is wel erg groot en soms gaat het per ongeluk.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Yesquote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
grace jones?
snelle Jellequote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:17 schreef BasOne het volgende:
Het goede antwoord staat er niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |