Ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog geen successverhaal gezien hier
Oh? Succes verhalen worden gewoon niet gepostquote:Op woensdag 1 april 2009 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog geen successverhaal gezien hier
quote:
't gaat mij goed afquote:Op woensdag 1 april 2009 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sex tussen FOK!kers hoeft niet perse drama te zijn
Ik ken er ook een aantal iddquote:
vertelquote:Op woensdag 1 april 2009 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sex tussen FOK!kers hoeft niet perse drama te zijn
Welke Fok!ker was dat?!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh? Succes verhalen worden gewoon niet gepost
al post ik het 'niet-succes' verhaal ook niet![]()
Ik heb ontzettende lekkere, lieve, geile, wilde en ruige sex gehad met een FOK!ker..quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ontzettende lekkere, lieve, geile, wilde en ruige sex gehad met een FOK!ker..
En dat was zeker geen drama hoor
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ontzettende lekkere, lieve, geile, wilde en ruige sex gehad met een FOK!ker..
Dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh? Succes verhalen worden gewoon niet gepost
al post ik het 'niet-succes' verhaal ook niet![]()
Hej Barraquote:
Wat is er?quote:
Ja dat krijg je dan weer niet te horen, hun beheren een onderdeel van de roddel-tamtamquote:
hey talquote:
wie?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef NJ het volgende:
Tally, Q, Barra en sex. Ik vind dit nu al een geslaagd topic..
NJquote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef NJ het volgende:
Tally, Q, Barra en sex. Ik vind dit nu al een geslaagd topic..
quote:
IK!quote:
Ik dacht dat je beloofd had om dat voor ons te houdenquote:
Jij snapt het!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan weer niet te horen, hun beheren een onderdeel van de roddel-tamtam
Whehehehe.. Wie zegt dat je de enige wasquote:Op woensdag 1 april 2009 16:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat je beloofd had om dat voor ons te houden
Ow kut.. dus uuh.. nu verlul ik mezelf?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe.. Wie zegt dat je de enige was
Inderdaad.. Niet zo slim van je..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow kut.. dus uuh.. nu verlul ik mezelf?
Niet vergeten hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, je was dus een s vergeten. Fok!kers
Niet met mij! Toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad.. Niet zo slim van je..
[..]
Niet vergeten hoorZo klonk de zin beter
Jij ook een fijne avond!! Alvast oefenen met topless bedienen zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Fijne avond, ik ga van het zonnetje genieten op de fiets!
Mental image.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond!! Alvast oefenen met topless bedienen zeker
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe.. Wie zegt dat je de enige was
Wij hebben alleen bier gedronkenquote:
Fiets ze!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Fijne avond, ik ga van het zonnetje genieten op de fiets!
Doe mij maar een fysiek beeldquote:
Ik was twee weken terug in Düsseldorf. Daar hebben ze gewoon een hooters!quote:
Ze had vast geen honger.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was twee weken terug in Düsseldorf. Daar hebben ze gewoon een hooters!.
Om de of andere reden wilde die vriendin met wie ik was daar niet eten..
Die las ik ook, maar dat moet een 1 april grap zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fiets ze!
& tot straks
===
Ehm... Oke... Wat een idee...
Studentes betalen in natura
AMSTERDAM - Vlaamse professoren raden studentes aan om betaalde seks met vrienden te hebben. Zo blijven de geleerden buiten schot en kunnen studenten hun collegegeld betalen. Dit meldt een antropologe vandaag aan de Standaard.
Vanwege de crisis kiezen volgens onderzoeker Chris Paulis steeds meer goed uitziende studentes ervoor om betaalde seks te hebben. "Ze doen dat omdat ouders minder geld hebben of omdat ze zelf de eindjes niet meer aan elkaar kunnen knopen", zegt Paulis.
De professoren hebben zelf geen seks met de studentes, maar adviseren iets te gaan drinken met een vriend. Die wordt volgens de antropoloog voorgesteld als ´iemand die kan helpen.´ Hierbij draait het uit op seks, waarvoor tot 350 euro wordt betaald.
De Belg beroept zich op gesprekken met studentes van de Katholieke Universiteit Leuven, maar denkt dat het overal voorkomt.
'Het is iets waarbij beide partijen weinig risico lopen. Professoren doen zelf niets en als ze al iets doen, dan nog kunnen ze zeggen dat ze een slaapplaats aanboden of dat het met wederzijdse toestemming was. Dat er dan werd betaald, kan heel moeilijk bewezen worden."
http://www.telegraaf.nl/b(...)_natura__.html?p=3,2
tof topic!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond!! Alvast oefenen met topless bedienen zeker
quote:
Man dat ding is stokoud. Die klopt echt niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De laatste was dachtik: Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Dit is sowieso een grap:quote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die las ik ook, maar dat moet een 1 april grap zijn
quote:De professoren hebben zelf geen seks met de studentes
Zeker niet meer na deze reeks Singles, beetje achterhaald inmiddelsquote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man dat ding is stokoud. Die klopt echt niet meer.
En dat is in sommige gevallen maar goed ookquote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens mij verjaart neuken niet. Je hebt het of wél met elkaar gedaan of niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar het was ook maar ter illustratie dat het voorkomt.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar hebben we hier geen illustratie voor nodig, hehequote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar het was ook maar ter illustratie dat het voorkomt.
Ik weet van een aantal mensen daar dat het niet klopt en dat er nog heul wat mensen op ontbrekenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens mij verjaart neuken niet. Je hebt het of wél met elkaar gedaan of niet.
sletten!quote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben we hier geen illustratie voor nodig, hehe
Ik geef de voorkeur aan foto's of gewoon live-feeds.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben we hier geen illustratie voor nodig, hehe
Dat hebben er wel meer gezegd.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal mensen daar dat het niet klopt
Inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 17:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker niet meer na deze reeks Singles, beetje achterhaald inmiddels
wie ontbreekt er tochquote:Op woensdag 1 april 2009 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal mensen daar dat het niet klopt en dat er nog heul wat mensen op ontbreken
Vooral dat jaquote:Op woensdag 1 april 2009 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal mensen daar dat het niet klopt en dat er nog heul wat mensen op ontbreken
Toen we nog jong, onbezonnen en forumhoeren waren.quote:
Ik wilde eerst tikken: Toen we nog jong en dom waren.. Maar dom waren we zeker nietquote:Op woensdag 1 april 2009 17:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen we nog jong, onbezonnen en forumhoeren waren.
Overigens ook een pakkende tietel voor deze reeks.quote:
Wat nou vroeger?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen we nog jong, onbezonnen en forumhoeren waren.
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar het was ook maar ter illustratie dat het voorkomt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef cattie het volgende:
Het grote kleine babietjes topic deel 182
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
*** 30 maart 2009: Hannah, dochter van Texelonia en Micha ***
***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
NJ wel Q. NJ welquote:
Ik ben geen van die drie meer hoor.quote:
Misschien is er wel iemand die foto's of een filmpje wil maken?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan foto's of gewoon live-feeds.
Dat zeker niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
NJ wel Q. NJ wel
Nu voelt hij zich te goed
Waarom is dat te ver?quote:
Ik houd mijn foto's voor mequote:Op woensdag 1 april 2009 17:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan foto's of gewoon live-feeds.
Als ik er zelf bij betrokken ben dan hoeft het niet. Ik heb een goed geheugen. Dus dat scheelt weer regelwerk.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien is er wel iemand die foto's of een filmpje wil maken?
Ooo dan worden er al veel geschrapt dus?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik er zelf bij betrokken ben dan hoeft het niet. Ik heb een goed geheugen. Dus dat scheelt weer regelwerk.
Paar keer naar de stad geweest met Partygirl (kan dat, ik weet niet meer wat d'r naam was?quote:
Du bist gepwnd wie eine n00bquote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef Adolecens het volgende:
Ow kut.. dus uuh.. nu verlul ik mezelf?
En die staan allen al in het lijstje?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Paar keer naar de stad geweest met Partygirl (kan dat, ik weet niet meer wat d'r naam was?) Die toen wat met Uier had (niet echt date).
Een keer naar Groningen voor Vortexx.
En natuurlijk Sammy.
Ja, zie fobo, maar dat is zo'n gedoe als je bezig bent.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alhoewel... Jij maakt toch graag foto's?
quote:
Dat was niet op FOK!.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En die staan allen al in het lijstje?
En Kerstquote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Paar keer naar de stad geweest met Partygirl (kan dat, ik weet niet meer wat d'r naam was?) Die toen wat met Uier had (niet echt date).
En natuurlijk Sammy.
Haha okequote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Met kinderen kun je toch niet rustig achter de PC zitten fok!ken.
Daar had ik ooit al eens gekeken zag ik.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, zie fobo, maar dat is zo'n gedoe als je bezig bent.
wat staat er allemaal over jou in het lijstje?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem gezienquote:
Die nieuwe mensen zijn af en toe nog wel grappigquote:
Jij mist er toch ook een aantal?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat staat er allemaal over jou in het lijstje?
Was dat niet bij Poseidon thuis?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
En KerstDaar heb ik wel nog chantage materiaal van
Ik vrees van niet... Dergelijke praktijken vind wel degelijk plaats. Alleen dat het in Belgie (openlijk) gebeurt/gaat gebeuren is -denk ik- wel nieuw.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef Adolecens het volgende:
Die las ik ook, maar dat moet een 1 april grap zijn
Dat was inderdaad bij Pos thuisquote:Op woensdag 1 april 2009 17:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Was dat niet bij Poseidon thuis?
Dat was best gezellig daar!
Ik verwacht ook niet dat je OP fok neuktquote:
Niks, ik houd het buiten fokquote:Op woensdag 1 april 2009 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat staat er allemaal over jou in het lijstje?
Dat moet ook allemaal in een lijstje?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want ik weet het zo welquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want ik weet het zo wel![]()
Jij bent géénquote:
Sammy.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
En natuurlijk Sammy.
Jij hebt al een heel subforum over sex voor jezelf! Ook nog eens een lijst voor jezelf!?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat moet ook allemaal in een lijstje?Dan kan ik een lijstje alleen vullen hoor
Was ik daar ook bij? Ben ik ook eens geweest met FH.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was inderdaad bij Pos thuisEn inderdaad erg gezellig
Dat forum gaat helaas niet geheel over sex met mij of met mijzelfquote:Op woensdag 1 april 2009 17:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt al een heel subforum over sex voor jezelf! Ook nog eens een lijst voor jezelf!?
Watquote:
Ik zal vanavond eens kijken op het filmpje. Volgens mij was jij er wel bij jaquote:Op woensdag 1 april 2009 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Was ik daar ook bij? Ben ik ook eens geweest met FH.
quote:
auto & D_H ondermeer ?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent géénmeneer Den_Haag...
Je had beterkunnen pakken
gemeet of geneukt?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat forum gaat helaas niet geheel over sex met mij of met mijzelf
En ik heb heus veul FOK!kers en FOK!sters gemeet hoor
is het zo erg?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent géénmeneer Den_Haag...
Je had beterkunnen pakken
Gemeet.. En ook tijdens een meet geneukt.. Zoiets?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gemeet of geneukt?
En ik dacht dat de meeste verhalen daar autobiografisch waren
mrbox toch...quote:
Nou... Volgens mij welquote:
Zeg hier wat je allemaal moet/gaat doen deeltje 9quote:Op woensdag 1 april 2009 17:23 schreef Jan-Beton het volgende:
Zo... ik ga maar weer eens naar huis. Even koken (lekkere zalmfile bakken) en daarna een filmpje (28 weeks later) kijken. Ik heb vandaag weer mijn portie lol gehad.
Jammer genoeg dit jaar geen 1 april grap uitgehaald (of nou ja... 1 hele lange grap... maar op een-of-andere manier komt het niet over als 1 april grap)... Next year better.
Tot morgen in de nieuwe topic.
Haha, zo kan je hem ook opvatten jaquote:Op woensdag 1 april 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach,is schijnheilig, en dat klopt
![]()
Ik gok dat je weinig meet.quote:
daarom meet je nooit?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik meet neuk ik ook!
Daarom meet ik ook selectiefquote:
Hoiquote:Op woensdag 1 april 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
tegenwoordig is het wel weinig.. maar vroeger in mijn jonge jonges dagen meette ik 2x per maand!quote:
Hoi... Kijk je zo met een reden?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom meet ik ook selectief![]()
[..]
Hoi
Met je toenmalige vriendin, wat nu uit is, omdat je d'r zo weinig aandacht schonk en sindsdien ben je blijven steken op één vrouw in je eigen lijstje?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tegenwoordig is het wel weinig.. maar vroeger in mijn jonge jonges dagen meette ik 2x per maand!
Je meette je linkerhand nogal veel dus?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tegenwoordig is het wel weinig.. maar vroeger in mijn jonge jonges dagen meette ik 2x per maand!
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe eens een beetje aardig tegen die jongen!
Hee, ik vind je een schat van een vent, maar je bent nou niet bepaald de onschuld zelvequote:
Nee hoor. Ik wilde even wat benadrukkenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoi... Kijk je zo met een reden?
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wilde even wat benadrukken
ben ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik vind je een schat van een vent, maar je bent nou niet bepaald de onschuld zelve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KudFokker blijft zijn naam eer aan doen, een andere nieuweling springt op elke vrouw, maar neemt alles niet zo serieus. Vrouwen beoordelen mannen op hun zoenkunsten en bepalen dan pas of ze verder willen of niet. Het boe's wie neukt met wie lijstje is ernstig achterhaald, Nouk84 gaat topless bedienen in een boerenkroeg en Belsezar zijn billen staan ergens gepostquote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Jij kan me vast helpen! Heb ik iets gemist hier?
Flauwquote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was twee weken terug in Düsseldorf. Daar hebben ze gewoon een hooters!.
Om de of andere reden wilde die vriendin met wie ik was daar niet eten..
Dat zou idd wel handig zijn, haha.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:38 schreef Den_Haag het volgende:
wat een tijdbesparing. kan je dat vaker doen?
jammer genoeg werkt zoiets alleen pas achteraf als er 3 topics zijn volgeluld, ik geen leven heb en alles meeleesquote:Op woensdag 1 april 2009 17:38 schreef Den_Haag het volgende:
wat een tijdbesparing. kan je dat vaker doen?
-Aha, ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 1 april 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
KudFokker blijft zijn naam eer aan doen, een andere nieuweling springt op elke vrouw, maar neemt alles niet zo serieus. Vrouwen beoordelen mannen op hun zoenkunsten en bepalen dan pas of ze verder willen of niet. Het boe's wie neukt met wie lijstje is ernstig achterhaald, Nouk84 gaat topless bedienen in een boerenkroeg en Belsezar zijn billen staan ergens gepost
Heerlijk, 3 topics samenvatten in één post
Kutwijven ook altijd.quote:
Ik kan best moeilijk en vervelend doen, maar als hij graag naar een toplessbar oid wil, ga ik gewoon meequote:
Anders ik wel. Ik wil ook best een leuke avondquote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan best moeilijk en vervelend doen, maar als hij graag naar een toplessbar oid wil, ga ik gewoon mee![]()
Voor meer info lees maar terug, dit zijn de highlightsquote:Op woensdag 1 april 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
-Aha, ik had niet anders verwacht
- Halve info, over wie hebben we het?
- uhm, volgens mij valt dat wel mee, eerst checken hoe hij in bed is
- Das geen nieuws
- Mag je dr ook aan zitten dan?
- Jouw billen toch ook dacht ik? (Die heb ik gemist volgens mij...)
Nou, neem ik jullie wel mee naar Rotterdamquote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik wil ook best een leuke avond![]()
Ik zie geen bezwarenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jammer genoeg werkt zoiets alleen pas achteraf als er 3 topics zijn volgeluld, ik geen leven heb en alles meelees
alleen als de vrouwen meedoen!quote:Op woensdag 1 april 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
kan dat niet (weer) ingevoerd worden, dat alle mannen hier (nogmaals) hun billen posten
Met de billen? Dan val ik af als kandidaatquote:
Borsten mogen ook, vrouwen hebben daarin de keusquote:Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de billen? Dan val ik af als kandidaat
Mijn billen ken je alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Mogen benen ook?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Borsten mogen ook, vrouwen hebben daarin de keus
Neequote:
En ik had nog wel zulke mooie foto'squote:
Die ken ik ja, maar voor benen krijg je natuurlijk wel minder terugquote:
Nou ja billen in een onderbroek is ook niet zo veel waard hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die ken ik ja, maar voor benen krijg je natuurlijk wel minder terug
ok wie gaat eerst?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Borsten mogen ook, vrouwen hebben daarin de keus
Player!!quote:
Ik ben al aan het zoekenquote:
Ik heb geen "onderbroeken"quote:Op woensdag 1 april 2009 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja billen in een onderbroek is ook niet zo veel waard hoor
Het was jouw ideequote:
Dan gaan jullie met en tegen elkaar showenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hee! Ik houd wel van vrouwenbenenMooie kuiten zijn
waarvan?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dag mop![]()
Houd je me wel op de hoogte?
Mupke!quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mupke!
Ik ben er gelijk weer vandoor, dit weer vraagt om dood dier op groot vuur! Dus ik ga even wat bbq dingen doen na al 4 dagen vega gegeten te hebben.. Witbiertje erbij en Snuit gaat verder met glunderen vandaag!
* Adolecens pakt de Breezer erbijquote:
quote:
Ik heb het verspreid staanquote:Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb al gevonden
heb een mapje vol
MSN Gedeelde mappen??quote:Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb al gevonden
heb een mapje vol
ik durf niet als eerstequote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het verspreid staan
Maar posten dan!
Ja, als ik dat soortfoto's had, zou ik ze ook zomaar naar iemand sturen zodat hij ze voor me op kon slaanquote:Op woensdag 1 april 2009 17:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
MSN Gedeelde mappen??![]()
(altijd handig om te backuppen toch?)
Ik ben een kluis wat dat betreft!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, als ik dat soortfoto's had, zou ik ze ook zomaar naar iemand sturen zodat hij ze voor me op kon slaan
zonder verdere achterliggende gedachte natuurlijk
Ik doe het zeker wel! Maar nu kan ik zo even niets vinden (op het werk)..quote:Op woensdag 1 april 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik durf niet als eerste
dan doet dan niemand t
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik durf niet als eerste
dan doet dan niemand t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
We wachten op je fotoquote:Op woensdag 1 april 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
is opeens wel rustig hier, of iedereen is zoeken of iedereen denkt no way hosay ik ga hier vlug weg voor ik ook moet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat posten?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
is opeens wel rustig hier, of iedereen is zoeken of iedereen denkt no way hosay ik ga hier vlug weg voor ik ook moet...
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
nah ik doe t gewoon een moet de eerste zijn en dan HOOP ik straks een aantal prachtige mannen billen er voor terug te krijgen
zie ik meten welke vent ballen heeft! (euh die hoef ik niet te zien, bedoelde figuurlijk!)whehe, dit is zeker uit dezelfde serie als je tattoo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1: die kon ik al
2: ik wil nietsverhullende naakte billen![]()
Je billenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat posten?
Aaaah, billen.. die van mij heeft Tally vast nog wel ergens
Kijk nog eens danquote:Op woensdag 1 april 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
1: die kon ik al
2: ik wil nietsverhullende naakte billen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:09 schreef Tally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Adolecens slaat dit topic ff op
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat posten?
En ik sta er niet eens in!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
* Adolecens slaat dit topic ff op
Ik wil trouwens liever iets anders dan je billen, maar ik denk dat ik daar alleen in staquote:Op woensdag 1 april 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat posten?
daar heb ik al foto's vanquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
nah ik doe t gewoon een moet de eerste zijn en dan HOOP ik straks een aantal prachtige mannen billen er voor terug te krijgen
zie ik meten welke vent ballen heeft! (euh die hoef ik niet te zien, bedoelde figuurlijk!)O hi Sonja. Nice boobs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
doe jij dat niet dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whaha,damn! jij bewaart alles!
Ik vind mijn torso ook mooier dan mn bipsquote:Op woensdag 1 april 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil trouwens liever iets anders dan je billen, maar ik denk dat ik daar alleen in sta
ik zat een keer in de imagedir van iemand te bladeren online, die had voor elke fok!ster een mapje...quote:Op woensdag 1 april 2009 18:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
doe jij dat niet dan?
Ik bewaar ook alles!
Dat zijn toch die wilde hamsters?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, nog even wat korenwolfjes halen, citroentje, en ik kan naar vrienden toe voor een bbqLater!!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik zat een keer in de imagedir van iemand te bladeren online, die had voor elke fok!ster een mapje...
ik bewaar dat soort shit nooit, als ik boobs wil zien online dan kijk ik wel porno
Korenwolfjes zijn bedreigde muizen als ik het goed heb, maar het is ook witbierquote:Op woensdag 1 april 2009 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn toch die wilde hamsters?
Ga je die barbequen?Wat zielig!!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Korenwolfjes zijn bedreigde muizen als ik het goed heb, maar het is ook witbier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:09 schreef Tally het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lovely.
Today we lived a thousand years
All we have is now
Het gekke is; iedereen verwacht van mij dat ik dat allemaal bewaar ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Maar inderdaad, once you seen one you seen them all. En doe mij maar leuke/lieve gezichtjes
Alleen de echt heel erg mooie?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gekke is; iedereen verwacht van mij dat ik dat allemaal bewaar ofzo.
Ik heb ergens toch een verkeerd image opgebouwd.
Borsten zijn toch alleen maar interessant door wat er er aanvast zitquote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen de echt heel erg mooie?
Ik zie ook t liefst foto's van het totaalplaatjequote:Op woensdag 1 april 2009 18:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Borsten zijn toch alleen maar interessant door wat er er aanvast zit
Ik kan je er een paar opsturen met een ventiel eraan vast, is dat wat?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Borsten zijn toch alleen maar interessant door wat er er aanvast zit
whahahha ventiel, oke stuur eens doorquote:Op woensdag 1 april 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kan je er een paar opsturen met een ventiel eraan vast, is dat wat?
Dag exje van zbbrox!quote:
preciesquote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen de echt heel erg mooie?
Sorryquote:
Spannend!quote:
quote:
Ja dat krijg je met al die redbullquote:
Nope. En dat bevalt me fantastisch.quote:
Oeeh daar houdt boxie wel vanquote:Op woensdag 1 april 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kan je er een paar opsturen met een ventiel eraan vast, is dat wat?
Post je borsten of billen ook!quote:
Oh, laat me daar even over nadenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom eigenlijk?![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, laat me daar even over nadenken.
Traditie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom eigenlijk?![]()
Sinds september vorig jaar ergensquote:
Voor de mannen jahquote:
Ik nietquote:
Tally en Duimelot deden ook meequote:
Word je verwend verrast?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ga wat leuks doen vanavond. Weet alleen nog niet wat
Ok, dan ga je je maar vervelenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zal het geen succes geweest zijn anders had ik er ook wel wat van gezien.
Als dat de enige mogelijkheid is, om van die verveling af te komen. Ja, dan verveel ik mij liever.quote:
Jah hier jahquote:
Vencoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nou zeg... Het was niet zo lelijk bedoeld hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als dat de enige mogelijkheid is, om van die verveling af te komen. Ja, dan verveel ik mij liever.
Ik ga mezelf verrassenquote:
Oh gelukkig. Van mij ook niet hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 18:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou zeg... Het was niet zo lelijk bedoeld hoor
Knap dat je het voor je kan houden, zodat je het zelf niet weet en verrast wordt dan!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga mezelf verrassen
Theater. Comedy of dans?
Comedy maar denk ik. Da's dichterbij
Je mag mijn billen wel zien hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 18:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou zeg... Het was niet zo lelijk bedoeld hoor
Ja ook wel goedquote:
En je huidige daten dan?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag mijn billen wel zien hoor
Oh... Wel jammer, toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze wist niet wat ze moest doen. Toen heb ik maar voor haar besloten
Dat valt niet mee hoor. Weet je wel hoe neiuwsgierig ik ben? Ik blijf maar vragen om hints..quote:Op woensdag 1 april 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knap dat je het voor je kan houden, zodat je het zelf niet weet en verrast wordt dan!![]()
pfff. ik verveel me ook, ga eens eten maken denk ik
Hm. Good point. En het maar in het topic zetten is helemaal met de billen bloot.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik over mijn eigen billen kan oordelen
Ik heb ook geen foto van mn billenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hm. Good point. En het maar in het topic zetten is helemaal met de billen bloot.
Van jou wel jaquote:Op woensdag 1 april 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whaha,damn! jij bewaart alles!
Hoeveelste keer?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
Het is weee.r eens zo ver. Leuk meisje, kriebels, ik vriendin,zij vriend. Gister gekust, ik wil meer. :s
Maar jij heb toch een vriendin ?!?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
Het is weee.r eens zo ver. Leuk meisje, kriebels, ik vriendin,zij vriend. Gister gekust, ik wil meer. :s
Een vrijwilliger die vlakbij woont om m ff te shooten for fok and country?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen foto van mn billen
Kansloos vaak iig. Ook zo irri dat ik me gewoon verliefd voelquote:
hm, niet leukquote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
Jupz. Kan gewoon geen verleiding weerstaan. En die onzin maakt me onzeker.quote:
quote:
dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan woon jij redelijk in de buurt
Ook niet leuk voor z'n vriendinquote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hm, niet leuk
Tenminste, ik zou er niet aan moeten denken. als ik een vriend heb verliefd worden op een ander
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz. Kan gewoon geen verleiding weerstaan. En die onzin maakt me onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |