Ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog geen successverhaal gezien hier
Oh? Succes verhalen worden gewoon niet gepostquote:Op woensdag 1 april 2009 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog geen successverhaal gezien hier
quote:
't gaat mij goed afquote:Op woensdag 1 april 2009 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sex tussen FOK!kers hoeft niet perse drama te zijn
Ik ken er ook een aantal iddquote:
vertelquote:Op woensdag 1 april 2009 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sex tussen FOK!kers hoeft niet perse drama te zijn
Welke Fok!ker was dat?!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh? Succes verhalen worden gewoon niet gepost
al post ik het 'niet-succes' verhaal ook niet![]()
Ik heb ontzettende lekkere, lieve, geile, wilde en ruige sex gehad met een FOK!ker..quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ontzettende lekkere, lieve, geile, wilde en ruige sex gehad met een FOK!ker..
En dat was zeker geen drama hoor
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ontzettende lekkere, lieve, geile, wilde en ruige sex gehad met een FOK!ker..
Dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh? Succes verhalen worden gewoon niet gepost
al post ik het 'niet-succes' verhaal ook niet![]()
Hej Barraquote:
Wat is er?quote:
Ja dat krijg je dan weer niet te horen, hun beheren een onderdeel van de roddel-tamtamquote:
hey talquote:
wie?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef NJ het volgende:
Tally, Q, Barra en sex. Ik vind dit nu al een geslaagd topic..
NJquote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef NJ het volgende:
Tally, Q, Barra en sex. Ik vind dit nu al een geslaagd topic..
quote:
IK!quote:
Ik dacht dat je beloofd had om dat voor ons te houdenquote:
Jij snapt het!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan weer niet te horen, hun beheren een onderdeel van de roddel-tamtam
Whehehehe.. Wie zegt dat je de enige wasquote:Op woensdag 1 april 2009 16:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat je beloofd had om dat voor ons te houden
Ow kut.. dus uuh.. nu verlul ik mezelf?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe.. Wie zegt dat je de enige was
Inderdaad.. Niet zo slim van je..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow kut.. dus uuh.. nu verlul ik mezelf?
Niet vergeten hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, je was dus een s vergeten. Fok!kers
Niet met mij! Toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad.. Niet zo slim van je..
[..]
Niet vergeten hoorZo klonk de zin beter
Jij ook een fijne avond!! Alvast oefenen met topless bedienen zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Fijne avond, ik ga van het zonnetje genieten op de fiets!
Mental image.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond!! Alvast oefenen met topless bedienen zeker
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe.. Wie zegt dat je de enige was
Wij hebben alleen bier gedronkenquote:
Fiets ze!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Fijne avond, ik ga van het zonnetje genieten op de fiets!
Doe mij maar een fysiek beeldquote:
Ik was twee weken terug in Düsseldorf. Daar hebben ze gewoon een hooters!quote:
Ze had vast geen honger.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was twee weken terug in Düsseldorf. Daar hebben ze gewoon een hooters!.
Om de of andere reden wilde die vriendin met wie ik was daar niet eten..
Die las ik ook, maar dat moet een 1 april grap zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fiets ze!
& tot straks
===
Ehm... Oke... Wat een idee...
Studentes betalen in natura
AMSTERDAM - Vlaamse professoren raden studentes aan om betaalde seks met vrienden te hebben. Zo blijven de geleerden buiten schot en kunnen studenten hun collegegeld betalen. Dit meldt een antropologe vandaag aan de Standaard.
Vanwege de crisis kiezen volgens onderzoeker Chris Paulis steeds meer goed uitziende studentes ervoor om betaalde seks te hebben. "Ze doen dat omdat ouders minder geld hebben of omdat ze zelf de eindjes niet meer aan elkaar kunnen knopen", zegt Paulis.
De professoren hebben zelf geen seks met de studentes, maar adviseren iets te gaan drinken met een vriend. Die wordt volgens de antropoloog voorgesteld als ´iemand die kan helpen.´ Hierbij draait het uit op seks, waarvoor tot 350 euro wordt betaald.
De Belg beroept zich op gesprekken met studentes van de Katholieke Universiteit Leuven, maar denkt dat het overal voorkomt.
'Het is iets waarbij beide partijen weinig risico lopen. Professoren doen zelf niets en als ze al iets doen, dan nog kunnen ze zeggen dat ze een slaapplaats aanboden of dat het met wederzijdse toestemming was. Dat er dan werd betaald, kan heel moeilijk bewezen worden."
http://www.telegraaf.nl/b(...)_natura__.html?p=3,2
tof topic!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond!! Alvast oefenen met topless bedienen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |