quote:

Mmm.. heb hem nog niet op de huid geprobeerd, maar vind bijna alles van Chanel lekker. Helaas nog geen decant tegengekomen anders had ik die wel besteld.. En qua testers krijg ik nooit wat lekkers bij de Douglasquote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Een erg natuurlijk ruikende synthetische citroen-note. Krijg er hoofdpijn van wanneer ik het te lang op heb.

ligt eraan welke ICI je hebt.. ik heb een douglascard dus sowieso altijd korting.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:14 schreef W1ZZ het volgende:
Je moet ook niet naar Douglas gaan. De ICI Paris is goedkoper, heeft overwegend kundiger personeel en maakt monsters voor je als je erom vraagt.
Verder vandaag: Creed Original Santal

abernaturlich... ik heb een schoonmoeder die collector is. Die koopt elke week een 100ml fles dus heel vaak krijg ik een leuk cadeautje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef W1ZZ het volgende:
Beetje offtopic maar de ICI is na de korting van jouw kaart meestal nog steeds goedkoper. Maar nóg goedkoper is je spul gewoon op eBay ofzo aanschaffen... Waarom zou je überhaupt bij de Douglas of ICI willen kopen?

Smeej heeft gelijk; in A'dam is de Douglas altijd beter. Betere selectie, testers staan niet verstopt achter de toonbank en in sommige gevallen ook personeel met kennis (hoewel dat optioneel is wat mij betreft). Proefjes krijg ik altijd wel los, trouwens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:14 schreef W1ZZ het volgende:
Je moet ook niet naar Douglas gaan. De ICI Paris is goedkoper, heeft overwegend kundiger personeel en maakt monsters voor je als je erom vraagt.
Verder vandaag: Creed Original Santal

Wij hebben dezelfde huidquote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef veuve_amiot het volgende:
OT:
[ afbeelding ]
Nog steeds roosjes.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |