En mij heb je gesplitst.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Internet is voor mij internet en privé privé![]()
BB leeftquote:Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef BwennieBren het volgende:![]()
Wat lees ik, hebben jullie een gezellige meet?
quote:
Je stond gisteren nog op het verbale lijstje hoor, zelfs Sheep en die komt hier écht haast nooit meerquote:Op woensdag 1 april 2009 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik voel me buitengeslotenIk kom dan wel niet meer zo vaak hier, maar toch. Dat niemand zelfs maar aan me denkt
Hoe moet ik dat nu weer opvatten...quote:
Kommie ook?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef BwennieBren het volgende:![]()
Wat lees ik, hebben jullie een gezellige meet?
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En de rest niet die zijn onbelangrijk
Positiefquote:
Waren ze uit elkaar dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ging er eigenlijk gewoon om dat ze weer bij elkaar zijn. Dat is goed nieuws an sich![]()
Wat was dat Elbow nummer nou?
Is dit een 1 aprilvraag?quote:
Ga ik even opzoeken. Zoek jij Fugitive Motel even op.quote:perfect weather to fly
Huh, hoe kom je daar nu bij? Met de harde kern bedoel ik ook jou hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik voel me buitengeslotenIk kom dan wel niet meer zo vaak hier, maar toch. Dat niemand zelfs maar aan me denkt
Wees blij!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een klacht. En ik houd niet van klaagbaak, dus hij komt hier.
Op het weiland aan de overkant van onze straat worden nu bomen geplant door een boomkweker. Lieve, schattige, kleine boompjes![]()
En nu hoorde ik vandaag dat ze tenminste 8(!) jaar daar blijven staan en dat ze 10 meter hoog kunnen wordenIk kom ineens tegenover een bos te wonen..
Zo, ik ben klaar met kinderachtig klagen en kan nu verder met mijn volwassen leven
Ik zou wel willen, echt hoor!quote:
Yuriquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, echt hoor!maar mijn gezondheid laat het nu helaas niet toe....
Gewoon mee postenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yuri
Tjsa... ben er nog heur! Ik gluur altijd mee hier met jullie en ook elders in TV maar post niet altijd
Oh ik ken dat, ik heb ze ook hier tegenover mijn balkon, veel zon wegquote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een klacht. En ik houd niet van klaagbaak, dus hij komt hier.
Op het weiland aan de overkant van onze straat worden nu bomen geplant door een boomkweker. Lieve, schattige, kleine boompjes![]()
En nu hoorde ik vandaag dat ze tenminste 8(!) jaar daar blijven staan en dat ze 10 meter hoog kunnen wordenIk kom ineens tegenover een bos te wonen..
Zo, ik ben klaar met kinderachtig klagen en kan nu verder met mijn volwassen leven
Dacht ik ook maar nee helaas .....het is terug....morgen hoor ik meer in hoeverrequote:
Ja ja zal ik doenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet zo goed
het is weer precies hetzelfde als waarvoor ik naar het ziekenhuis ging![]()
vrijdag krijg ik de uitslag, ben benieuwd...
Bahquote:Op woensdag 1 april 2009 18:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar nee helaas .....het is terug....morgen hoor ik meer in hoeverre
Zag het ja, maar of ik het was weet ik allang niet meerquote:Op woensdag 1 april 2009 18:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja ja zal ik doenBen wel door jou aan en aan nog een ander Fokker BSG gekomen toch? En daar heb ik laatst nog in gepost... ik mis het wel nu... zo erg dat ik ben weer opnieuw ben gaan kijken, vanaf seizoen 1
![]()
Ik gok IARL, Jij of ikquote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zag het ja, maar of ik het was weet ik allang niet meer
dankjewel Yuriquote:
Rukquote:Op woensdag 1 april 2009 18:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar nee helaas .....het is terug....morgen hoor ik meer in hoeverre
He bah, wat een rotnieuwsquote:Op woensdag 1 april 2009 18:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
quote:Beste fan van Bie de Lidl,
In deze mail goed en slecht nieuws. We beginnen met het slechte nieuws:
Je bent gefopt, we hebben je keihard voor de gek gehouden en je trapte er met open ogen in.
1 april kikker in je bil: RTV Noord heeft geen boete gekregen voor het overtreden van de reclameregels wegens het veelvuldig draaien van het nummer Bie de Lidl van Voorheen de Bende mit Pazzipanten. Het goede nieuws is dan ook dat je het liedje Bie de Lidl in de toekomst gewoon op RTV Noord blijft horen. De groep Voorheen de Bende en Pazzipanten maakt cabaret, dergelijke uitingen vallen niet onder de regels van het Commissariaat voor de Media.
Mocht je je enigszins genomen voelen, bedenk dan dat jij heb meegewerkt aan de totstandkoming van de de succesvolste 1 april grap in de geschiedenis van RTV Noord. Alleen met jouw hulp is dit gelukt. Meer dan 4000 mensen reageerden op onze oproep om de petitie te ondersteunen. Daarnaast kregen we tientallen mailtjes van mensen die zich boos maakten of gewoon hun onvrede kenbaar wilden maken over het besluit van het Commissariaat voor de Media. Dank hiervoor!
O ja, ook tal van professionele organisaties reageerden op de 1 april grap. De juridische dienst van de TROS belde voor meer informatie. En de muziekredacties van zowel RTV Drenthe als Simone FM overwogen om Bie de Lidl van de eigen playlist af te halen. Al met al een zeer geslaagde 1 april grap, waar wij bij RTV Noord smakelijk om hebben gelachen. Wij hopen dat jij er ook zo over denkt.
De vele reacties stimuleren ons in ieder geval om hard te blijven werken aan goede programma's en omze site. Het doet ons goed om te zien dat zoveel mensen in de bres springen als er ook maar iemand aan de Groningse taal of cultuur komt. Blijf luisteren, blijf kijken en blijf de internetsite bezoeken! En volgend jaar...
Bekijk ook het filmpje:
Met vriendelijke groet,
Medewerkers RTV Noord
http://www.rtvnoord.nl
Nee weet echt van niksquote:Op woensdag 1 april 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dit een 1 aprilvraag?
[..]
Ga ik even opzoeken. Zoek jij Fugitive Motel even op.
Ik ga fressen
Ik ben je niet vergeten hoor! Gelukkig spreken wij elkaar nog wel eens via het fotoboek.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eet smakelijk bwen, en thanksquote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
dankjewel Yuri![]()
Majo ook sterkte meis
ik ga de keuken in lui koken
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef MaJo het volgende:
Nee weet echt van niksLaatste wat ik hoorde was dat ze een album aan het opnemen waren.
Ik had Weather To Fly gewoon alquote:Ik zet em meteen op
Du bist gepwnedquote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Enigzins vrolijkere berichtenIk ben (met zo'n 4000 anderen, een schrale troost
) netjes in de 1 april grap van RTV Noord getrapt
Maar ik had gisteravond wel door dat het waarschijnlijk een grap was
[..]
Wie une n00bquote:
Heb dat echt helemaal gemistquote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze waren dus bezig met een nieuw album en gingen toen uit elkaar. Wat vanzelfsprekend gewoon niet leuk is.
Vandaar dat het ook zo lang duurde voor er wat nieuws kwam.
Maar nu heeft de zanger dus 2 nieuwe bandleden gevonden en het nieuwe album is bijna af.
[..]
Ik had Weather To Fly gewoon al
Ik vind 'm niet zo eigenlijk![]()
Vind "On a day like this" van datzelfde album bv beter.
Eerst stonden er koeienquote:Op woensdag 1 april 2009 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wees blij!
1) Bos
2) na 8 jaar(dan woon jij er al niet meer) is het weg. Dat is heel wat anders dan een flatgebouw dan 50 jaar blijft staan
Ja, maar bij ons zijn ze net een week oud. Dan kan ik dat nog wel over mijn hart verkrijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh ik ken dat, ik heb ze ook hier tegenover mijn balkon, veel zon weg
Maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze te laten kappen want zo'n brief kregen we in onze brievenbus laatst. Ik heb ook niet mijn handtekening gezet. Ze zijn wel gesnoeid toen. Ach ja, leven en laten leven hoor... voor zon ga ik wel naar het park of het strand
Ja het is wel een wenband.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb dat echt helemaal gemist
On a day like this is ook![]()
![]()
Maar vind eigenlijk de hele cd mooi
Ik vond Fugitive Hotel wel mooi maar niet echt bijzonder. Maar heb bij Elbow wel hoe vaker je het hoort hoe beter het wordt
duhquote:Op woensdag 1 april 2009 19:12 schreef B.ertha het volgende:
Verder geloof ik trouwens dat bericht van die olifanten die landmijnen opsporen nog steeds niet, wedden dat dat morgen of vanavond wordt ontkracht?
Handig dat ze in de vorm van plaatjes er ook een vertaling bij doenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Oh het gaat om dit liedje
edit met langere versie
Hoe zo niet!?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso: alle dierentuinen (in elk geval in Europa meen ik) zitten aangesloten bij een fokprogramma en dan zouden ze dat opofferen om mijnen te ruimen? Dacht het niet
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef B.ertha het volgende:
Ja, maar ze zeggen dus wel: Neeee, dit is echt eerlijk heus waar geen grapje!
Zonde van het geld natuurlijk. En van de dierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |