Zoals ik in een eerder topic ook wel heb gezegd: als ik het ergens aan kan koppelen lijkt het me wel leuk om te komen, maar ik kan het me niet veroorloven om even op en neer naar Amsterdam of omstreken te treinenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]ik heb het speciaal voor jou naar mei geschoven. Zou het jammer vinden als je niet komt
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef Nesle het volgende:
YEAH mondeling ging wel lekker
Nu helemaal niks meer, op naar de examens!
Ga nu boodschappen doen bij de appiehap en lekker koken voor mezelf en paps en mams... heerlijk ik heb weer tijd
Dat snap ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerder topic ook wel heb gezegd: als ik het ergens aan kan koppelen lijkt het me wel leuk om te komen, maar ik kan het me niet veroorloven om even op en neer naar Amsterdam of omstreken te treinen![]()
Dus plan m vooral, en ik zal kijken wat mn vrienden in het westen rond die tijd doen
Checkquote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef iamredleader het volgende:
Iemand trouwens al in een 1-april grap getuind?
Ik blijf bij m'n principesquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Check
[..]
Ik blijf bij m'n principes
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]ah toe
jij bent een van degenen die ik graag eens wil ontmoeten
inderdaad !quote:Op woensdag 1 april 2009 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]ah toe
jij bent een van degenen die ik graag eens wil ontmoeten
Daar ben ik het niet mee eensquote:
Absoluutquote:
Kijk dat schiet al aardig opquote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Meetlijstje:
MaJo eerste twee weekenden van mei
WG tweede weekend van mei
Iamredleader +2 de eerste twee weekenden van mei
Yuri geheel alle weekenden van Mei
Leg eens uit waarom niet dan? Ben gewoon benieuwdquote:Op woensdag 1 april 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het trouwens al eens eerder uitgelegd geloof ikHeb er gewoon geen behoefte aan
Al m'n addons weer opzoeken
dan komen wij gewoon met zn allen naar die lanparty op dat leger terrein, kan je er niet onderuitquote:Op woensdag 1 april 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het trouwens al eens eerder uitgelegd geloof ikHeb er gewoon geen behoefte aan
Al m'n addons weer opzoeken
Nem kon dacht ik wel en PS heb ik net een smsje gestuurd. Als zij deze data niet kan moet het sowieso een andere keerquote:Op woensdag 1 april 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]en Nem is vast ook wel van de partij, en PS neem ik aan...
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dan komen wij gewoon met zn allen naar die lanparty op dat leger terrein, kan je er niet onderuit
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Als je het over de duivel clown hebt......![]()
Pas op, straks heb je MM achter je aanquote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Getverdemme, ik heb helemaal geen zin om alweer boodschappen te gaan doen
Stomme rotklus elke keer, steeds weer bedenken wat ik dan moet kopen en koken..... en eigenlijk zou ik hier in huis ook schoon moeten maken maar dat heb ik de hele dag al gedaan
Ik denk dat er vanavond maar gezamenlijk schoongemaakt gaat worden ofzo
* LB heeft een leuke baan nodig![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas op, straks heb je MM achter je aan
Ik hoop eigenlijk wel dat we een dezer dagen een datum kunnen prikkenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:23 schreef Soempie het volgende:
Misschien kan ik dat van zaterdag de 9e naar zondag de 10e schuiven, maar dat weet ik niet zeker. Ligt er ook aan hoe snel de datum geprikt wordt.Vrienden uit Duitsland komen dan een dagje langs en volgens mij hadden ze dat hele weekend vrij.
En ik wacht even af wat Wiebel ervan zegt.
Dat is een non-argument. Dat bepalen wij welquote:
zaterdagen werk ik maar tot 16:00 dus zo lang het niet overdag is, kan dat. zondag niet, dan moet ik voetballen en ik kan ze niet zonder keeper achter latenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat we een dezer dagen een datum kunnen prikkeneerst even wachten tot iedereen reageert.
Hebben mensen sowieso voorkeuren voor een zaterdag of zondag? Zaterdag lijkt mij het handigst, dan kunnen we ook nog wat gaan drinkenmaar zaterdag is voor red natuurlijk wel lastiger
Internet is voor mij internet en privé privéquote:Op woensdag 1 april 2009 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom niet dan? Ben gewoon benieuwd
niet nieuwsgierig naar de mensen achter de usernames? Vind je het eng? Of wil je internet en prive gescheiden houden?
Blufquote:Op woensdag 1 april 2009 17:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dan komen wij gewoon met zn allen naar die lanparty op dat leger terrein, kan je er niet onderuit
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een non-argument. Dat bepalen wij wel
Nee, hij is druk in de weer met een radioprogramma. Schakel 3FM aan.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is Tim eigenlijk?
Heeft ie na zijn reply op MadMaster gisteren nog wel gepost?
Als zij niet naar de meet komt komt de meet wel naar haarquote:Op woensdag 1 april 2009 17:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mehehequote:Op woensdag 1 april 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Meetlijstje:
MaJo eerste twee weekenden van mei
, behalve zondag de 3e
WG tweede weekend van mei
Iamredleader +2 de eerste twee weekenden van mei
Yuri geheel alle weekenden van Mei
Soempie eerste twee weekenden van mei, behalve zaterdag de 9e
Nem: 30 en 31 mei kan ik niet, verder alle weekenden.
Trouwens, MaJo. Ik dacht de hele week: ik moet Cold Feet niet vergeten...en je raadt het al
Had je trouwens mijn Wolfmotherpost nog gelezen?
Ah, ging er eigenlijk gewoon om dat ze weer bij elkaar zijn. Dat is goed nieuws an sichquote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe
had je post wel gelezen maar nog niet gechecked, ga ik zo doen als ik thuis ben
Ik voel me buitengeslotenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eensik zou het leuk vinden om de harde kern samen te brengen, en dan kan jij niet ontbreken
Wie ben jij nog maar weer?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik voel me buitengeslotenIk kom dan wel niet meer zo vaak hier, maar toch. Dat niemand zelfs maar aan me denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |