quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef Cybey het volgende:
tvp voor pics
ik moet nog een uur werken. zal rond 17.00 thuis zijn. even avondeten maken en zal rond 19.00 wel kunnen posten.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:05 schreef RicardoSmit het volgende:
Hoelaatbenjethuis,wantdankomikeveneenkijkjenemen!
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef misterwiseguy het volgende:
ok, had je bij moeten zijn gok ik. Verkapte terug vindt piercing
quote:
Google gewoon 'tieten', kunnen jullie ook weer fappen. Damn.quote:
Jij bent ook echt kankerdom heh?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Google gewoon 'tieten', kunnen jullie ook weer fappen. Damn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij bent ook echt kankerdom heh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij bent ook echt kankerdom heh?Goeie grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik maak zelf tieten websites, maar tieten in de natuur blijven het leukst natuurlijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel nog op 1 april doen hèquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
Pics volgen nog. Ik heb ze via mms gekregen en post ze zodra ik thuis ben
Ik zag eerst dat beest met die bloemen in z'n mond en dacht "wat is er nou raar aan deze foto". Toen opeens zag ik het. Hoe onschuldig ben ik?!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb de foto al!
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Yellow+flowers
quote:
dat is gewoon een verkapte tvp voor de pics!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 april zeker jaquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
Pics volgen nog. Ik heb ze via mms gekregen en post ze zodra ik thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
geen site, ze werkt en woont in Groningen.quote:
De eerste 3 foto's zijn ook vooral relevantquote:Op woensdag 1 april 2009 16:35 schreef TheClown1 het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben thuis en om alle 1 april grappen de kop in te drukken meteen maar de foto's erop gezet. ja ik heb toestemming van de meid en ja mijn vriendin heeft de foto's gezien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks dat het 1 april is toch maar een tvp voor de zekerheid
ten eerste is TS kansloos dus heb geen vrienden en ten tweede is ze nogal een exhibionist. gezien worden vind ze leuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef punkjunk het volgende:
[..]
De eerste 3 foto's zijn ook vooral relevant.
Hoe moet ik me die toestemming voorstellen? 'Morrie, me vrienden op Fok! willen je tepelpiercing zien, heb jij wat foto's?'
Maar je hebt dus gewoon gezegd: 'Ej chick, ik zit dus op Fok!, da's het grootste forum van Nederland, enneh, ik zat daar dus te pochen over jou tiete, maar ze geloven me nietquote:Op woensdag 1 april 2009 16:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ten eerste is TS kansloos dus heb geen vrienden en ten tweede is ze nogal een exhibionist. gezien worden vind ze leuk.
En indien ik alleen de piercing foto's had geplaatst was het jaar maar waar is haar gezicht. Om dergelijke reacties te vermijden dus dit maar gedaan. Niet tevreden............schrijf er een klacht over.
Misschien is deze meer jouw stijlquote:Op woensdag 1 april 2009 16:50 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind het ook niet echt een lekkere meid trouwens.
Goh, iemand die verder kijkt dan de borstenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:50 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind het ook niet echt een lekkere meid trouwens.
Nee, nog meer suggesties?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Misschien is deze meer jouw stijl
Fabiënne uit Beauty & The Nerd
Wat doe je me aanquote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb de foto al!
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Yellow+flowers
quote:
Precies. Duidelijk verschillende vrouwen.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:41 schreef Adfundum het volgende:
Bovendien zijn de borsten op de foto's van verschillende vrouwen. Nice try...
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 2 april 2009 01:51 schreef Xennia het volgende:
Die tieten zijn dan ook het enige aanvaardvare. Wat een kutkop en lelijke kont
Ik vind dat Fok onderscheidingen moet gaan uitdelen en ik vind dat jij de eerste moet krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:35 schreef TheClown1 het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben thuis en om alle 1 april grappen de kop in te drukken meteen maar de foto's erop gezet. ja ik heb toestemming van de meid en ja mijn vriendin heeft de foto's gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |